Categories: Gaming

Πλέον θα μπορείς να κερδίζεις χρήματα από τα Stories που δημοσιεύεις στο Facebook


Το Facebook δίνει στους δημιουργούς περιεχομένου έναν νέο τρόπο για να κερδίζουν επιπλέον χρήματα στην πλατφόρμα. Μπορούν να πληρώνονται δημοσιεύοντας stories στο λογαριασμό τους, εάν φυσικά πληροί τα κριτήρια για εμπορική εκμετάλλευση.

Με άλλα λόγια, αν είστε δημιουργός, μπορείτε να κερδίσετε χρήματα από το περιεχόμενο που ήδη παράγετε και μοιράζεστε απλά και μόνο δημοσιεύοντάς το στα Stories σας στο Facebook. Η νέα δυνατότητες  επεκτείνεται πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο σε όλους τους δημιουργούς που έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα Facebook Content Monetization.

Για τους μη γνωρίζοντες, το Facebook Content Monetization ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο ως beta προσφορά για τους δημιουργούς. Συγχωνεύει τις προηγούμενες παροχές της εταιρείας, όπως οι in-stream διαφημίσεις, οι διαφημίσεις σε Reels και τα μπόνους απόδοσης, σε ένα ενιαίο προϊόν.

Με άλλα λόγια, οι δημιουργοί έχουν πλέον ένα one-stop shop για να κερδίζουν χρήματα από τα μεγαλύτερα videos, τις φωτογραφίες, τα Reels και τις αναρτήσεις κειμένου που κάνουν στο Facebook. Μπορούν να έχουν ένα σύνολο πληροφοριών που να λέει πόσα χρήματα βγάζουν από διαφορετικές μορφές περιεχομένου και τι οδηγεί στην πρόοδο.

Οι δημιουργοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα δεν χρειάζεται να πατήσουν κανένα κουμπί για να ξεκινήσουν. Πρέπει απλώς να αρχίσουν να δημοσιεύουν Stories στο λογαριασμό τους και το Facebook προσφέρει πληρωμές βάσει επιδόσεων για το περιεχόμενό τους. Μιλώντας για ιδέες, μπορούν να δημοσιεύουν stories που περιλαμβάνουν behind-the-scenes bloopers του περιεχομένου τους ή κομμάτια από την προσωπική τους ζωή που το κοινό τους μπορεί να θέλει να μάθει.

Οι προσπάθειες χρηματοδότησης του Facebook χρονολογούνται από χρόνια, όταν ξεκίνησε την προβολή διαφημίσεων in-stream στο video. Από τότε το κοινωνικό δίκτυο επιτρέπει στους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα μέσω διαφορετικών μορφών περιεχομένου. Παράλληλα, η λειτουργία Stories έχει εξαπλωθεί από την αδελφή του πλατφόρμα, το Instagram, και είναι πλέον ένα μεγάλο χαρακτηριστικό στο Facebook.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Τεχνητή νοημοσύνη: Υποτροφίες σε στελέχη επιχειρήσεων-μελών του δίνει το ΕΒΕΑ, για εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Την προσφορά υποτροφιών εκπαιδευτικού προγράμματος για στελέχη επιχειρήσεων-μελών του αποφάσισε το EBEA, με στόχο την…

7 ώρες ago

Αυτό είναι το εξωφρενικό κόστος για το φιλόδοξο φουτουριστικό project της Σαουδικής Αραβίας [Video]

Το απίστευτα φιλόδοξο σχέδιο της Σαουδικής Αραβίας να μεταμορφώσει τη χώρα της με το γιγαντιαίο…

10 ώρες ago

Ερευνητές ανακάλυψαν πως να ενεργοποιούν τον «διακόπτη θανάτου» των καρκινικών κυττάρων

Η εναλλακτική συρραφή του RNA είναι σαν να κόβει και να αναδιατάσσει ο μοντέρ μιας…

11 ώρες ago

Η Apple φέρνει end-to-end κρυπτογράφηση στα RCS μηνύματα από iOS σε Android

Η GSM Association δημοσίευσε τις νέες προδιαγραφές RCS που επιτρέπουν την end-to-end κρυπτογράφηση σε όλες…

11 ώρες ago

Όλα στο… Ultra, με δύο αστερίσκους

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του φετινού MWC 2025 στον τομέα των smartphones δεν είναι άλλος από…

11 ώρες ago

Αυτό είναι το νέο πανίσχυρο τηλεσκόπιο της NASA ως ο διάδοχος του Hubble

Το περασμένο καλοκαίρι, η NASA άνοιξε ένα νέο γραφείο στο Κέντρο Διαστημικών Πτήσεων Goddard, αφιερωμένο…

12 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.