Categories: Gaming

Πλέον θα μπορείς να κερδίζεις χρήματα από τα Stories που δημοσιεύεις στο Facebook


Το Facebook δίνει στους δημιουργούς περιεχομένου έναν νέο τρόπο για να κερδίζουν επιπλέον χρήματα στην πλατφόρμα. Μπορούν να πληρώνονται δημοσιεύοντας stories στο λογαριασμό τους, εάν φυσικά πληροί τα κριτήρια για εμπορική εκμετάλλευση.

Με άλλα λόγια, αν είστε δημιουργός, μπορείτε να κερδίσετε χρήματα από το περιεχόμενο που ήδη παράγετε και μοιράζεστε απλά και μόνο δημοσιεύοντάς το στα Stories σας στο Facebook. Η νέα δυνατότητες  επεκτείνεται πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο σε όλους τους δημιουργούς που έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα Facebook Content Monetization.

Για τους μη γνωρίζοντες, το Facebook Content Monetization ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο ως beta προσφορά για τους δημιουργούς. Συγχωνεύει τις προηγούμενες παροχές της εταιρείας, όπως οι in-stream διαφημίσεις, οι διαφημίσεις σε Reels και τα μπόνους απόδοσης, σε ένα ενιαίο προϊόν.

Με άλλα λόγια, οι δημιουργοί έχουν πλέον ένα one-stop shop για να κερδίζουν χρήματα από τα μεγαλύτερα videos, τις φωτογραφίες, τα Reels και τις αναρτήσεις κειμένου που κάνουν στο Facebook. Μπορούν να έχουν ένα σύνολο πληροφοριών που να λέει πόσα χρήματα βγάζουν από διαφορετικές μορφές περιεχομένου και τι οδηγεί στην πρόοδο.

Οι δημιουργοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα δεν χρειάζεται να πατήσουν κανένα κουμπί για να ξεκινήσουν. Πρέπει απλώς να αρχίσουν να δημοσιεύουν Stories στο λογαριασμό τους και το Facebook προσφέρει πληρωμές βάσει επιδόσεων για το περιεχόμενό τους. Μιλώντας για ιδέες, μπορούν να δημοσιεύουν stories που περιλαμβάνουν behind-the-scenes bloopers του περιεχομένου τους ή κομμάτια από την προσωπική τους ζωή που το κοινό τους μπορεί να θέλει να μάθει.

Οι προσπάθειες χρηματοδότησης του Facebook χρονολογούνται από χρόνια, όταν ξεκίνησε την προβολή διαφημίσεων in-stream στο video. Από τότε το κοινωνικό δίκτυο επιτρέπει στους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα μέσω διαφορετικών μορφών περιεχομένου. Παράλληλα, η λειτουργία Stories έχει εξαπλωθεί από την αδελφή του πλατφόρμα, το Instagram, και είναι πλέον ένα μεγάλο χαρακτηριστικό στο Facebook.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

«Χρυσή» η INALAN για την πιο «πράσινη» οπτική ίνα!

«Χρυσή» η INALAN για την πιο «πράσινη» οπτική ίνα! - Newsbeast play …

11 ώρες ago

Η Google παρακολουθεί τους χρήστες Android ακόμα και πριν καν ανοίξουν κάποια εφαρμογή!

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι η χρήση ενός smartphone σημαίνει ότι κάποια εταιρεία κάπου μας παρακολουθεί.…

12 ώρες ago

Ο κώδικας που θα επιτρέψει την κατασκευή πιο απλών και φθηνών stellarators για πυρηνική σύντηξη

Όπως οι μηχανικοί που σχεδιάζουν αγωνιστικά αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης της Formula 1, έτσι και οι…

12 ώρες ago

Ο πάροχος που φιλοδοξεί να αντικαταστήσει άμεσα το Starlink στην Ευρώπη

Ο γαλλικός δορυφορικός πάροχος Eutelsat βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος την περασμένη εβδομάδα ως πιθανός…

12 ώρες ago

Διαθέσιμο το πλήρες trailer για την πανάκριβη ταινία με τον Brad Pitt

Δημοσιεύθηκε το πλήρες trailer του F1, μιας ταινίας για την κορυφαία κατηγορία του παγκόσμιου μηχανοκίνητου…

12 ώρες ago

Ερευνητές μετέτρεψαν το φως σε υπερστερεό υλικό!

Τα υπερστερεά είναι μια παράξενη κβαντική κατάσταση της ύλης που συνδυάζει ιδιότητες στερεών και υγρών.…

13 ώρες ago