Ο Chrome «απογειώνεται» με τρεις νέες AI λειτουργίες

0


Η έκδοση του Chrome για desktop πρόκειται να λάβει μια νέα σειρά λειτουργιών με Τεχνητή Νοημοσύνη σε διάφορες ενημερώσεις, οι οποίες έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν προϊόντα στο Διαδίκτυο. Θα είναι τρεις συνολικά, με την πρώτη να είναι μια αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του Google Lens που θα του επιτρέπει να συμπεριφέρεται παρόμοια με το Circle to Search.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, πατώντας το εικονίδιο του εργαλείου στη διεύθυνση URL του browser σας επιτρέπει να επιλέξετε ένα αντικείμενο στην οθόνη. Κάνοντας κλικ σε κάτι το επισημαίνετε και οι οπτικές αντιστοιχίες θα κυλήσουν από ένα πλευρικό πάνελ ως αποτέλεσμα της αναζήτησης Google. Η εταιρεία αναφέρει ότι οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν την πολλαπλή αναζήτηση για να βελτιώσουν περαιτέρω την έρευνα “ανά χρώμα, μάρκα ή άλλη λεπτομέρεια”. Και χάρη στο Gemini, μπορείτε να κάνετε “ερωτήσεις παρακολούθησης για να εμβαθύνετε σε ένα θέμα”.

Μπορεί επίσης να σας εμφανιστεί ένα AI Overview, όπου οι σχετικές πληροφορίες συλλέγονται και παρουσιάζονται ως κείμενο, αν και η εμφάνισή του εξαρτάται από το τι ζητάτε. Αξίζει να επισημάνουμε ότι αυτή η λειτουργία εμφανίστηκε πολύ σύντομα σε μια πρόσφατη beta έκδοση του Chrome. Παρά το σύντομο χρονικό διάστημα στη φάση των δοκιμών, η Google πρέπει να θεώρησε ότι το εργαλείο ήταν ήδη έτοιμο για μια κανονική έκδοση.

Η εταιρεία συνεχίζει να λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνετε κλικ στο εικονίδιο του Google Lens στην κορυφή. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να το ενεργοποιήσουν είτε ανοίγοντας το “μενού με δεξί κλικ ή τρεις τελείες”.

Τις επόμενες εβδομάδες, ο Chrome θα αποκτήσει το Tab Compare, το οποίο σας επιτρέπει να συνδυάσετε πολλές καρτέλες με όμοια προϊόντα σε ένα ενιαίο παράθυρο και να παρουσιάσετε περιγραφές που δημιουργούνται από AI για κάθε μία από αυτές. Η Google δίνει το παράδειγμα κάποιου που ψάχνει να αγοράσει ένα φορητό ηχείο Bluetooth.

Ένα Tab Compare παράθυρο θα μπορούσε να εμφανίζει τρία διαφορετικά ηχεία από τρεις διαφορετικές μάρκες, τονίζοντας βασικές πληροφορίες όπως η τιμή, η αυτονομία της μπαταρίας, το βάρος, οι προδιαγραφές και μια σύντομη περίληψη του προϊόντος. Είναι άγνωστο πώς γίνονται αυτές οι συγκρίσεις με τεχνητή νοημοσύνη. Η ανάρτηση δεν αναφέρει αν πρέπει να δώσετε εντολή στον browser να τις κάνει ή αν γίνονται αυτόματα.

Τέλος, ο Chrome στοχεύει να κάνει την εύρεση ιστοσελίδων στο ιστορικό του browser σας πολύ πιο εύκολη χάρη στην παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη. Αντί να ψάχνετε μέσα από δεκάδες links, μπορείτε αντ’ αυτού να κάνετε ερωτήσεις. Η Google προσφέρει ένα άλλο παράδειγμα όπου ένας χρήστης δίνει εντολή στο Chrome να εμφανίσει όλα τα καταστήματα παγωτών που μπορεί να έχει κοιτάξει την τελευταία εβδομάδα. Ο browser θα εμφανίσει στη συνέχεια όλες τις “σχετικές σελίδες από το [προσωπικό] ιστορικό σας”.

Όπως και το Tab Compare, η ενημέρωση του ιστορικού του browser θα κυκλοφορήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ. Δεν γνωρίζουμε πότε η λειτουργία θα επεκταθεί σε άλλες χώρες.

[Google]



Πηγή