Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων (-36,5%) στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη
σημειώθηκε το 2ο τρίμηνο του 2022 για την αγορά smartphones.
Σε ισχυρή περιδίνηση βρίσκεται η παγκόσμια αγορά smartphones, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 8,7% το 2ο τρίμηνο του 2022. Εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας και μείωσης της ζήτησης, οι πωλήσεις smartphones, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία από το Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker της International Data Corporation (IDC), υποχώρησαν για τέταρτο συνεχές τρίμηνο,
Οι αποστολές smartphones, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, μειώθηκαν στα 286 εκατ. μονάδες, επίδοση η οποία κινείται ποσοστιαία περίπου 3,5% χαμηλότερα από τις αρχικές προβλέψεις της IDC.
«Αυτό που ξεκίνησε ως “βιομηχανία περιορισμένης προσφοράς” νωρίτερα φέτος έχει μετατραπεί σε μια “αγορά περιορισμένης ζήτησης”. Ενώ η προσφορά βελτιώθηκε, καθώς η παγκόσμια παραγωγική δυναμικότητα αυξήθηκε, ο πληθωρισμός και η οικονομική αβεβαιότητα μείωσαν σοβαρά τις καταναλωτικές δαπάνες και αύξησαν τα αποθέματα σε όλες τις περιοχές», αναφέρει σε σχετική έκθεσή της η IDC.
«Αν και αναμένουμε ότι η ζήτηση θα αρχίσει να αυξάνεται σε ορισμένες περιοχές προς το τέλος του έτους, οι προοπτικές για την αγορά smartphone του 2022 σίγουρα θα αναθεωρηθούν. Συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι οποιαδήποτε μείωση σήμερα δεν είναι ζήτηση που χάνεται, αλλά απλώς μετατίθεται χρονικά», προσθέτει η ίδια έκθεση.
Από περιφερειακή σκοπιά, η μεγαλύτερη πτώση κατά το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σημειώθηκε – όπως άλλωστε αναμενόταν – στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (ΚΑΕ). Ειδικότερα, οι πωλήσεις smartphones στην περιοχή μειώθηκαν, εν μέσω πολεμικών πυρών, κατά 36,5% σε ετήσια βάση.
Ωστόσο, από άποψη όγκου, η ΚΑΕ αντιπροσωπεύει μόλις το 6% των παγκόσμιων πωλήσεων smartphones, άρα η πτώση έχει περιορισμένη μόνο επίδραση στη συνολική αγορά. Μεγαλύτερο πλήγμα επέφερε στην παγκόσμια αγορά smartphones η μείωση που σημειώθηκε στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 14,3% σε ετήσια βάση.
Η περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού (εκτός Ιαπωνίας και Κίνας), που αντιπροσωπεύει σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των αποστολών παγκοσμίως, μειώθηκε επίσης κατά 2,2% το 2ο τρίμηνο του 22ου. Όλες οι άλλες περιφέρειες, εκτός από τον Καναδά, παρουσίασαν χαμηλές έως μεσαίες μονοψήφιες μειώσεις.
Παρά το δύσκολο περιβάλλον, η κατάταξη των κατασκευαστών δεν άλλαξε σημαντικά κατά το 2ο τρίμηνο του 2022. Η Samsung κατείχε την πρώτη θέση με μερίδιο 21,8% και υγιή ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές εκτός από την Ευρώπη.
Η Apple ήρθε δεύτερη με μερίδιο 15,6%, η Xiaomi κατατάσσεται τρίτη, ενώ οι vivo και OPPO έκλεισαν το 2ο τρίμηνο του 2022, ισοβαθμώντας στην τέταρτη θέση με μερίδιο 8,7% και 8,6% αντίστοιχα.
Το «Εxperience AI» της Google έρχεται να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης -…
Τι κοινό έχουν οι OpenAI, Anthropic και Meta; Είναι τεχνολογικοί γίγαντες που πρόσφατα δάνεισαν την…
«Θέλω να βγάλω (νέα) ταυτότητα» – «Τσίπουρο πίνεις;»: Γενέθλια για το mAigov, οι 10 πιο…
Μαζί με το νέο Gemini 2.0, η Google ανακοίνωσε σήμερα μια νέα λειτουργία που ονομάζεται…
Μια δυσχερής διακοπή υπηρεσιών έπληξε αρκετές από τις εφαρμογές της Meta, με χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως…
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του Gemini 1.5, το τμήμα DeepMind της Google…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment