Categories: Technology

Οταν το Kiki Challenge συνάντησε την Black Friday, έγινε χαμός! [βίντεο]


Ο όρος Black Friday έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Κι όσο πλησιάζουν οι ημέρες (φέτος θα είναι στις 23 Νοεμβρίου), οι διάφορες εταιρείες, βλέποντας την πετυχημένη πορεία, προχωρούν σε όλο και πιο έξυπνα concept.

Πέρυσι, η Black Friday, ήταν άκρως πετυχημένη, καθώς περίπου ένας στους τρεις καταναλωτές προχώρησαν σε κάποια αγορά προϊόντος, με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 50% για ηλικίες 18- 24 ετών.

Μάλιστα, οι γυναίκες, έδειξαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους άνδρες, καθώς ψώνισε το 40,4% ενώ στους άνδρες μόλις ένας στους τέσσερις αγόρασε κάποιο προϊόν. Ωστόσο αν και ψώνισαν λιγότερο, οι άνδρες ξόδεψαν περισσότερα χρήματα καθώς είναι πρώτοι σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, εκτός από τη μικρότερη κλίμακα.

Η ελληνική αγορά, όπως φαίνεται, έχει αγκαλιάσει αυτή την νέα τάση, όπου τα καταστήματα, την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, προχωρούν σε μεγάλες προσφορές, για μία μόνο ημέρα.

Τα hashtags #BlackFriday και #BlackFridayGreece έγιναν πρώτο trend στις αναζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όλοι μιλούσαν για την «Μαύρη Παρασκευή» και οι χρήστες του διαδικτύου έκαναν ευφάνταστα σχόλια.

Προκειμένου, λοιπόν, οι εταιρείες να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού – και ιδίως του νεαρού κοινού – όπως φαίνεται από τα νούμερα, προχωρούν σε πρωτότυπες καμπάνιες. Στην Αμερική, είναι συνηθισμένοι από τέτοιες κινήσεις. Εδώ στην Ελλάδα, οι διάφορες εταιρείες ενστερνίζονται την νέα τάση του κόσμου με τα social media και όσοι είμαστε εξοικειωμένοι με αυτά, βλέπουμε ήδη να κάνει την εμφάνισή του ο όρος Black Friday.

Ακόμη και τα viral θέματα της χρονιάς, έχουν βρει την θέση τους στις διαφημίσεις που σχετίζονται με την Black Friday. Το Kiki Challenge, η νέα μόδα που θέλει τους διάσημους να προσπαθούν να τραγουδήσουν και να χορέψουν το τραγούδι του Drake «In My Feelings» έχει γίνει viral.

Και ένα τέτοιο trend δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο από τα μάρκετινγκ των εταιρειών, που κατάφεραν να το εντάξουν στην διαφημιστική τους καμπάνια και που φυσικά έγινε viral για άλλη μία φορά, αυτή τη φορά όμως σχετικά με την Black Friday.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Ερευνητές δημιούργησαν μαλακούς τεχνητούς μύες για πρωτοποριακά ρομπότ

Οι μηχανικοί του MIT επινόησαν έναν έξυπνο νέο τρόπο για την παραγωγή τεχνητών μυών για…

6 ώρες ago

Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι διέγραψε κατά λάθος το Timeline ορισμένων χρηστών

Οι χρήστες του Google Maps παραπονέθηκαν πρόσφατα ότι τα δεδομένα του Timeline τους, δηλαδή το…

6 ώρες ago

Η ηλεκτρονική συσκευή που όλοι πετάμε και περιέχει… χιλιοστόγραμμα χρυσού 22 καρατίων

Μια επιστημονική ανακάλυψη υπόσχεται να φέρει επανάσταση στη διαχείριση των ηλεκτρονικών αποβλήτων, προσφέροντας νέες ευκαιρίες…

10 ώρες ago

Ο πρωτοποριακός δορυφόρος της Κίνας που βλέπει μόνιμα το 1/3 της Γης

Σε ύψος 36.000 χιλιομέτρων, σε γεωστατική τροχιά, η Κίνα λειτουργεί τον δορυφόρο «Ludi Tance 4-01».…

16 ώρες ago

Παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από την περιστροφή της Γης; Κι όμως!

Τον Ιούλιο του 2016, δύο Αμερικανοί Φυσικοί, ο Christopher F. Chyba, από το Πανεπιστήμιο Princeton,…

16 ώρες ago

Ποια είναι τα πιο αγαπημένα emojis των Ελλήνων;

Τα emojis είναι ο απόλυτος τρόπος να εκφράσουμε τη διάθεσή μας ψηφιακά, και στην Ελλάδα,…

16 ώρες ago