Οι δημιουργοί των YouTube Shorts – το ανταγωνιστικό όπλο της Google έναντι του TikTok – συγκέντρωσαν 5 τρισεκατομμύρια προβολές από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του νέου χαρακτηριστικού, όπως αποκάλυψε η CEO του YouTube, Susan Wojcicki.
Όπως αποδεικνύεται, αυτά τα videos σύντομης διάρκειας γίνονται ολοένα και περισσότερο πιο δημοφιλή στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και η ομάδα ανάπτυξης του YouTube αποφάσισε να βοηθήσει τους δημιουργούς να κερδίσουν περισσότερα χρήματα, πέραν του ταμείου των 100 εκατομμυρίων δολαρίων που διέθεσε πέρυσι τον Μάιο.
Το YouTube θα βοηθά τους δημιουργούς να δημιουργούν χορηγούμενο περιεχόμενο μέσω ενός προγράμματος που θα ονομάζεται BrandConnect. Η πλατφόρμα σχεδιάζει επίσης να προσθέσει νέες δυνατότητες αγορών στο YouTube Shorts, οι οποίες θα βασιστούν στο ήδη υπάρχον πρόγραμμά που επιτρέπει στους θεατές να περιηγούνται και να αγοράζουν επιλεγμένα προϊόντα.
Επιπλέον, η ομάδα ανάπτυξης της πλατφόρμας ψάχνει τρόπους για να επεκτείνει τη λειτουργία Remix, που επιτρέπει στους δημιουργούς να δημιουργούν Shorts χρησιμοποιώντας τον ήχο από άλλα YouTube videos. Τα μελλοντικά τους σχέδια περιλαμβάνουν την ένταξη των πολυπόθητων NFTs στην πλατφόρμα, ώστε να προσφέρουν μια εναλλακτική επιλογή δημιουργίας εσόδων στους δημιουργούς.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr
[YouTube]