Categories: Facebook

Ξεκάθαρος ο Zuckerberg ότι δεν παρακολουθούν τα μικρόφωνα των smartphones, αλλά στο θέμα του tracking τα “μάσησε”…


Συνεχίζουμε με τις ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την κατάθεση του Mark Zuckerberg, καθώς ορισμένες ερωτήσεις των γερουσιαστών κάλυψαν και τις πιο διαδεδομένες θεωρίες συνωμοσίας που αφορούν την παρακολούθηση των χρηστών από το κοινωνικό δίκτυο.

Η πρώτη από αυτές έγινε από τον γερουσιαστή Gary Peters, ο οποίος στο πλαίσιο της ερώτησης για την στοχευμένη διαφήμιση ζήτησε από τον Mark Zuckerberg να διευκρινήσει αν το κοινωνικό δίκτυο εκμεταλλεύεται τα μικρόφωνα των συσκευών των χρηστών για να παρουσιάσει αντίστοιχες διαφημίσεις μόλις αυτοί επισκεφθούν το Facebook. Έχει συμβεί, άλλωστε, σε όλους μας να συζητάμε για κάποιο θέμα και να το βρίσκουμε μπροστά μας μόλις μπούμε στην εφαρμογή, παρόλα αυτά, ο Zuckerberg ήταν κατηγορηματικός ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει:

“Δεν κάνουμε κάτι τέτοιο. Είμαι ξεκάθαρος. Μιλάτε για μια θεωρία συνωμοσίας που διαδίδεται κατά καιρούς ότι ακούμε τι συζητά ο χρήστης από το μικρόφωνο της συσκευής του και εκμεταλλευόμαστε αυτό το υλικό. Επαναλαμβάνω ότι δεν κάνουμε κάτι τέτοιο.

Η μοναδική περίπτωση στην οποία καταγράφεται ήχος είναι όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν την εφαρμογή του Facebook για να τραβήξουν ένα video και το ανεβάζουν στο κοινωνικό δίκτυο. Τα videos περιλαμβάνουν ήχο”

Η δεύτερη καυτή ερώτηση έγινε από τον Roger Wicker, ο οποίος στάθηκε στις μεθόδους που χρησιμοποιεί η Facebook για να παρακολουθεί τη δραστηριότητα των χρηστών, ακόμη και όταν έχουν πραγματοποιήσει log-out από το κοινωνικό δίκτυο, ζητώντας από τον Zuckerberg να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. Εδώ, όμως, η απάντηση του δεν ήταν τόσο σαφής:

“Σε αυτήν την περίπτωση θα ήθελα να είμαι όσο το δυνατόν πιο ακριβής και γι’ αυτό ίσως θα ήταν καλύτερα να τοποθετηθεί κάποιος από την ομάδα μου.”

Ο κ. Wicker τον ρώτησε και πάλι αν γνωρίζει ή όχι επί του ζητήματος για να λάβει την ακόλουθη απάντηση:

“Ξέρω ότι τα cookies που χρησιμοποιούν οι χρήστες στο Internet παρέχουν κάποιες συνδέσεις μεταξύ των επισκέψεων τους στο κοινωνικό δίκτυο. Αυτό το κάνουμε για αρκετούς λόγους, όπως για παράδειγμα η ασφάλεια και η δυνατότητα μέτρησης της επίδρασης των διαφημίσεων, έτσι ώστε να γίνονται πιο αποτελεσματικές”

Σαν να τα μάσησε λίγο σε αυτό το σημείο ο Zuckerberg και μένει τώρα να δούμε αν θα επανέλθει το Κογκρέσο στο συγκεκριμένο θέμα για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Διαθέσιμο πλέον και για Xbox!

Πέντε ολόκληρα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Death Stranding στο PlayStation, οι παίκτες του Xbox…

3 ώρες ago

Skeleton Crew, έρχεται στο Disney+ στις 4 Δεκεμβρίου

Το Disney+, αποκάλυψε το νέο trailer και poster, της νέας σειράς της Lucasfilm, Star Wars: Skeleton…

3 ώρες ago

Τι είναι και γιατί αποτελεί τη «ραχοκοκκαλιά» της Πυρηνικής Σύντηξης

Υπάρχει ένας σοβαρός λόγος που εξηγεί γιατί δεν έχουμε ακόμη αντιδραστήρες πυρηνικής σύντηξης ικανούς να…

3 ώρες ago

Η SEGA ετοιμάζει νέο Virtua Fighter μετά από 18 χρόνια!

Η SEGA δουλεύει πάνω σε ένα νέο παιχνίδι Virtua Fighter για πρώτη φορά από το…

4 ώρες ago

Αποκαλύφθηκε παγκόσμια κακόβουλη εκστρατεία με θύματα χρήστες fintech

Η ομάδα Παγκόσμιας Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) αποκάλυψε μια κακόβουλη παγκόσμια εκστρατεία, στην…

6 ώρες ago

Τεχνητή νοημοσύνη ή άνθρωποι; Ποιες εργασίες ωφελούνται περισσότερο από τη χρήση ΑΙ

Με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, μια νέα μελέτη από ερευνητές του MIT εξέτασε ποιες εργασίες θα μπορούσαν…

6 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.