Categories: Internet

Νέοι τρόποι να βγάλεις χρήματα με συνδρομές, εμπορεύματα και πρεμιέρες στο κανάλι σου [YouTube]


Η απάντηση της Google στο IGTV του Instagram (Facebook) ήρθε όσο πιο άμεσα γινόταν και στοχεύει ξεκάθαρα στους δημιουργούς περιεχομένου. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στο συνέδριο VidCon 2018, το YouTube εμπλουτίζεται με νέες λειτουργίες που θα τους βοηθήσουν να κερδίσουν περισσότερα χρήματα, αλλά και να χτίσουν καλύτερα τη σχέση τους με το κοινό που τους ακολουθεί.

Ξεκινώντας από την αρχή, η Google ανακοίνωσε ότι η υπηρεσία YouTube καταγράφει περισσότερους από 1.9 δισεκατομμύρια χρήστες που την επισκέπτονται τουλάχιστον μία φορά το μήνα από 90 χώρες και σε 90 διαφορετικές γλώσσες. Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία για τους δημιουργούς, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι καταγράφηκε αύξηση κατά 35% στον αριθμό των χρηστών που κερδίζουν τουλάχιστον $10.000/έτος και κατά 40% στον αριθμό αυτών που κερδίζουν τουλάχιστον $100.000/έτος! Με τις νέες λειτουργίες, όμως, η αποκόμιση κέρδους θα επεκταθεί και εκτός του τομέα των διαφημίσεων.

Με τα Channel Memberships, οι δημιουργοί περιεχομένουν θα έχουν τη δυνατότητα να χρεώνουν τους συνδρομητές των καναλιών τους με $4.99/μήνα, έτσι ώστε οι τελευταίοι να έχουν πρόσβαση σε μοναδικά badges, νέα emojis, αποκλειστικότητες και ξεχωριστά καλούδια που ενδεχομένως θα προσφέρονται από το κανάλι (π.χ. περιορισμένου εύρους livestreams και videos). Η συγκεκριμένη δυνατότητα θα είναι ανοικτή μόνο για κανάλια που έχουν περισσότερους από 100.000 συνδρομητές.

Επιπλέον, το YouTube συνεργάζεται με την Teespring για τη δημιουργία αποκλειστικού εμπορεύματος για κάθε κανάλι με περισσότερα από 20 είδη (όπως μπλουζάκια και κούπες), τα οποία θα είναι διαθέσιμα μέσα από το κανάλι αρκεί να έχει τουλάχιστον 10.000 συνδρομητές.

Τέλος, η Google ανακοίνωσε τη λειτουργία Premieres που θα επιτρέπει στους δημιουργούς να ανεβάζουν προγραμμένα videos ως “ζωντανές μεταδόσεις” σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, έτσι ώστε να δημιουργούν το απαραίτητο hype για κάποιο γεγονός που θέλουν να προβάλουν. Όταν ο δημιουργός επιλέξει να δημοσιεύσει μία “Πρεμιέρα”, το YouTube θα δημιουργεί αυτόματα μια ξεχωριστή σελίδα που θα μπορεί να δει ο καθένας. Όταν ξεκινήσει η προβολή του video, οι χρήστες θα μπορούν να συνομιλούν μεταξύ τους και με τον δημιουργό σε πραγματικό χρόνο. Σαν να μαζευόμαστε όλοι μαζί για να παρακολουθήσουμε π.χ. μια ταινία σε προκαθορισμένη ώρα.

[YouTube]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η μεγαλύτερη διαρροή μέχρι σήμερα! [CES 2025]

Η Genki δημοσίευσε την πιο αληθοφανή και εκτενή διαρροή για το πολυαναμενόμενο Nintendo Switch 2.…

1 ώρα ago

Το γαλλικό υπουργείο Εξωτερικών εκφράζει «ανησυχία» για την απόφαση της Meta να σταματήσει το fact-checking

Το γαλλικό υπουργείο Εξωτερικών εκφράζει «ανησυχία» για την απόφαση της Meta να σταματήσει το fact-checking…

9 ώρες ago

To Bερολίνο πετάει το «μπαλάκι» στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη λειτουργία των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης

To Bερολίνο πετάει το «μπαλάκι» στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη λειτουργία των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης…

15 ώρες ago

Αλέξανδρος Πέππας: Από τον Κάλαμο στην Ιρλανδία και στην Microsoft για να δουλέψει πάνω στην τεχνητή νοημοσύνη

Αλέξανδρος Πέππας: Από τον Κάλαμο στην Ιρλανδία και στην Microsoft για να δουλέψει πάνω στην…

17 ώρες ago

Η Microsoft περιμένει να αναβαθμίσουμε σε Windows 11 PCs φέτος

Το CES 2025 μας έφερε ένα κύμα ανακοινώσεων για laptops και desktops, καθώς πολλοί κατασκευαστές…

18 ώρες ago

Θα είναι το επόμενο Xbox έτοιμο το 2026;

Η Microsoft έχει παραμείνει σχετικά ήσυχη, ενώ η Sony έχει πάρει το στέμμα της πιο…

18 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.