Η Meta έχει ετοιμάσει μερικές νέες λειτουργίες για τα broadcast κανάλια του Instagram, ώστε η αλληλεπίδραση των χρηστών να υπερβαίνει το «like» και την αντίδραση στα μηνύματα. Η ανακοίνωση έρχεται καθώς η εταιρεία αποκάλυψε ότι οι δημιουργοί και οι ακόλουθοί τους ανταλλάσσουν πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο μηνύματα στα broadcast κανάλια κάθε μήνα.
Αρχικά, μια νέα λειτουργία Replies επιτρέπει πλέον στους followers να απαντούν στα μηνύματα του δημιουργού και να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους στο broadcast channel. Αυτό καθιστά αυτά τα κανάλια ένα νέο μέρος όπου οι δημιουργοί μπορούν να έχουν αμφίδρομες συνομιλίες με το κοινό τους, εκτός από τα σχόλια στις αναρτήσεις και τα άμεσα μηνύματα.
Αν είστε διαχειριστής ενός broadcast channel, για να ενεργοποιήσετε τις απαντήσεις, πατήστε στο όνομα του καναλιού στο επάνω μέρος > Επιλέξτε «Channel Controls» > ενεργοποιήστε την επιλογή «Allow members to reply to messages». Το Instagram προσπαθεί να κρατήσει τα πράγματα τακτοποιημένα και καθαρά, τοποθετώντας όλες τις απαντήσεις μέσα σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα.
Οι δημιουργοί μπορούν να διαγράφουν τις απαντήσεις του καναλιού όπως τα σχόλια και να τις αναφέρουν. Παράλληλα, οι followers μπορούν να κάνουν διπλό πάτημα στις απαντήσεις του δημιουργού και άλλων χρηστών για να κάνουν like χρησιμοποιώντας το emoji καρδιάς.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που προστέθηκε στα broadcast κανάλια είναι τα Prompts, τα οποία δίνουν στο κοινό του καναλιού κάτι για να απαντήσει και να δώσει το έναυσμα για συζητήσεις. Οι δημιουργοί μπορούν να επιλέξουν ένα prompt από μια ποικιλία προτεινόμενων θεμάτων ή να δημιουργήσουν ένα προσαρμοσμένο prompt. Για παράδειγμα, οι δημιουργοί μπορούν να ρωτήσουν τους followers για την τρέχουσα διάθεσή τους, για κάτι καινούργιο που έμαθαν ή για τι νιώθουν ευγνωμοσύνη.
Οι followers έχουν έως και 24 ώρες για να απαντήσουν σε μια προτροπή με ένα κείμενο ή μια φωτογραφία και να κάνουν like στις αγαπημένες τους απαντήσεις. Για να δημιουργήσετε μια προτροπή, μεταβείτε σε ένα broadcast κανάλι > πατήστε το κουμπί «+» > Επιλέξτε «Prompt». Οι δημιουργοί μπορούν να απαντήσουν σε ένα prompt και το μήνυμά τους κοινοποιείται επίσης στο κύριο κανάλι.
Επίσης, οι διαχειριστές των καναλιών μπορούν να παρακολουθούν τις επιδόσεις του περιεχομένου τους με νέες μετρήσεις, όπως ο συνολικός αριθμός αλληλεπιδράσεων, οι κοινοποιήσεις ιστοριών και οι ψηφοφορίες δημοσκοπήσεων. Το Instagram δήλωσε ότι θα προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις στους διαχειριστές καναλιών με βάση τους στόχους που επιλέγουν.
Οι διαχειριστές καναλιών μπορούν να επιλέξουν αν θα αυξήσουν τη δέσμευση, θα προωθήσουν τη συμμετοχή ή θα μεγιστοποιήσουν την ανάπτυξη και θα προσεγγίσουν νέους followers. Για παράδειγμα, για να αυξήσουν τη συμμετοχή, το Instagram μπορεί να τους προτείνει να στέλνουν μηνύματα για τουλάχιστον τρεις ημέρες, να στέλνουν φωτογραφίες από τα παρασκήνια και να δημιουργούν μια προτροπή.
Το νέο σύνολο χαρακτηριστικών έρχεται λίγο καιρό μετά την εισαγωγή από τη Meta της κοινής χρήσης τοποθεσίας για DMs, ψευδώνυμα και άλλες λειτουργίες του Instagram. Σε μια άλλη ενημέρωση, το Instagram πρόσθεσε τη δυνατότητα να επαναφέρετε τις συστάσεις περιεχομένου και να κάνετε μια νέα αρχή στην πλατφόρμα.
[via]
Μαζί με το νέο Gemini 2.0, η Google ανακοίνωσε σήμερα μια νέα λειτουργία που ονομάζεται…
Μια δυσχερής διακοπή υπηρεσιών έπληξε αρκετές από τις εφαρμογές της Meta, με χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως…
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του Gemini 1.5, το τμήμα DeepMind της Google…
Η Meta ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία του Instagram που ονομάζεται Trial Reels και σας επιτρέπει…
Έπεσαν Facebook, Instagram και WhatsApp – Τι λέει η Meta σε ανάρτηση στο X -…
Η Apple κυκλοφόρησε σήμερα το watchOS 11.2, τη δεύτερη σημαντική ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος που…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment