Categories: Technology

Νάουσα: Μαθητές έφτιαξαν ρομπότ που διπλώνει τα ρούχα -Με τσάκιση [εικόνες] | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ


Μια συσκευή που διευκολύνει το δίπλωμα των ρούχων σκέφτηκαν να δημιουργήσουν, με εξοπλισμό ρομποτικής, τέσσερις μαθήτριες της Α’ και Β’ Γυμνασίου από τη Νάουσα καθώς, κατά τη διάρκεια της καραντίνας διαπίστωσαν ότι οι μητέρες τους είχαν πάρα πολλές δουλειές και με τον τρόπο αυτό θα μπορούσαν να τις διευκολύνουν.

Πώς έφτιαξαν το ρομπότ

Στην αρχή αναζήτησαν υλικό στο διαδίκτυο και βρήκαν βίντεο με παρόμοιες συσκευές, ωστόσο δεν υπήρχαν οδηγίες για την κατασκευή τους. Χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους, τις γνώσεις τους στην πληροφορική και τον εξοπλισμό της εκπαιδευτικού τους, κατάφεραν να φτιάξουν το ρομπότ.

«Πάνω στη συσκευή τοποθετείται ένα μπλουζάκι και οι βραχίονες διπλώνουν πρώτα τη μία πλευρά, μετά την άλλη και στο τέλος διπλώνουν το μπλουζάκι στη μέση», εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η εκπαιδευτικός Βασιλική Λαζάρου που υποστήριξε την προσπάθεια της Αντωνίας Ίντου, της Βάλιας Καρυπίδου, της Μαριλένας Πάζη και της Μαρίας Χατζηιωαννίδου από το Γυμνάσιο Κοπανού και το 2ο Γυμνάσιο Νάουσας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους, τις γνώσεις τους στην πληροφορική και τον εξοπλισμό της εκπαιδευτικού τους, κατάφεραν να φτιάξουν το ρομπότ

Η κατασκευή αυτή παρουσιάζεται, μεταξύ άλλων, στο 13ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που πραγματοποιείται από σήμερα ως τις 23 Απριλίου διαδικτυακά. Το συνέδριο διοργανώνουν η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, το Ίδρυμα Νόησις- Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (ΚΔΕΜΤ), το σωματείο Φίλοι του Ιδρύματος ΚΔΕΜΤ και οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου πληροφορικής.

«Η κατασκευή που είδαμε εμείς χρησιμοποιούσε πάρα πολλά υλικά από δύο σετ ρομποτικής, ενώ εμείς έχουμε ένα σετ που είναι το βασικό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να κάνουμε πολλές αλλαγές σε αυτό που είδαμε, να το προσαρμόσουμε, δηλαδή, στα δικά μας υλικά που ήταν λιγοστά. Στο τέλος, η συσκευή που δημιουργήθηκε είχε αρκετές διαφορές σε σχέση με αυτό που είχαμε βάλει ως στόχο στην αρχή, αλλά τα κορίτσια κατάφεραν να λύσουν αυτά τα προβλήματα και να κάνουν κάτι παρόμοιο», σημειώνει η κ. Λαζάρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα κορίτσια κατάφεραν να ξεπεράσουν ακόμη και τις δυσκολίες που υπήρχαν λόγω της καραντίνας και της τηλεκπαίδευσης, δούλεψαν εξ αποστάσεως ενώ μοίρασαν τη δουλειά ώστε τα δύο να αναλάβουν τον προγραμματισμό και τα άλλα δύο την κατασκευή. Το αποτέλεσμα δικαίωσε την προσπάθεια και η ικανοποίηση ήταν μεγάλη, όταν διαπιστώθηκε ότι το ρομπότ είναι λειτουργικό.

Πάνω στη συσκευή τοποθετείται ένα μπλουζάκι και οι βραχίονες διπλώνουν πρώτα τη μία πλευρά, μετά την άλλη και στο τέλος διπλώνουν το μπλουζάκι στη μέση

Στο ερώτημα αν η ομάδα των κοριτσιών προχωρήσει στο επόμενο βήμα της κατασκευής του ρομπότ σε μεγαλύτερη κλίμακα, η εκπαιδευτικός τους απαντά ότι θα ήταν πολύ πρακτικό να κατασκευαστεί και προσθέτει: «Ακόμη δεν το έχουμε σκεφτεί και τώρα, λόγω της κατάστασης, είναι δύσκολο να κάνουμε κάποιες κινήσεις. Ίσως αργότερα αν έχουμε την ευκαιρία να το κάνουμε».

Σε κάθε περίπτωση, η κ. Λαζάρου υπογραμμίζει ότι στα χρόνια που διδάσκει η ίδια την πληροφορική στο σχολείο, όλο και περισσότερα κορίτσια ασχολούνται με τον προγραμματισμό. «Τα κορίτσια είναι πολύ καλά στον προγραμματισμό, είναι εύστροφα, δείχνουν ότι το αντικείμενο αυτό τους αρέσει πολύ και βλέπω ότι και αργότερα, στο Λύκειο επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση σπουδών», αναφέρει. Σχολιάζει, παράλληλα, ότι όταν η ίδια ξεκίνησε τις σπουδές της στην πληροφορική, οι γυναίκες ήταν ελάχιστες. Παρ’ όλα αυτά, οι περισσότερες απ’ αυτές έχουν διακριθεί στον χώρο και έχουν κάνει κάτι αξιοσημείωτο στην πορεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι αφορά, τέλος, την επάρκεια των σχολείων σε εξοπλισμό ρομποτικής, αναφέρει ότι «τα σχολεία δεν έχουν εξοπλισμό και επαφίεται στη δραστηριοποίηση των καθηγητών να αναζητήσουν τα σχετικά κιτ, τις περισσότερες φορές μέσω δωρεών». Στο πλαίσιο αυτό τονίζει ότι θα ήταν πολύ χρήσιμη η υποστήριξη του κράτους στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό αντικείμενο με την προμήθεια εξοπλισμού.

*Τις φωτογραφίες του ρομπότ παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Λαζάρου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr



Πηγή

iTech News

Leave a Comment

Recent Posts

Ερευνητές καλούν σε παγκόσμια προσπάθεια δημιουργίας ενός εικονικού κυττάρου τεχνητής νοημοσύνης!

Σημειώνοντας ότι οι πρόσφατες εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη και η ύπαρξη πειραματικών δεδομένων μεγάλης κλίμακας…

9 ώρες ago

Το νέο λειτουργικό σύστημα της Google για headsets «εκτεταμένης πραγματικότητας»

Η Google ανακοίνωσε το Android XR, ένα νέο λειτουργικό σύστημα σχεδιασμένο ειδικά για συσκευές που…

9 ώρες ago

Ένα επικό παιχνίδι εγκαινιάζει τα δωρεάν games για την περίοδο των εορτών στο Epic Games Store

Το Epic Games Store επέστρεψε και πάλι στη μαζική προώθηση μυστηριωδών δώρων για την περίοδο…

10 ώρες ago

Η κορυφαία μάρκα gaming οθονών στο πρώτο 9μηνο του 2024

Η AGON by AOC, η καταξιωμένη μάρκα gaming της AOC, παραμένει στην 1η θέση ως…

10 ώρες ago

Οδηγός Εορταστικών Δώρων PlayStation 2024

Καθώς πλησιάζει η περίοδος των εορταστικών αγορών, η Sony Interactive Entertainment μοιράζεται τον Οδηγό Εορταστικών…

10 ώρες ago

Η Huawei αποκαλύπτει μια νέα εποχή στον σχεδιασμό και την καινοτομία στα foldable smartphones και audio προϊόντα

Η Huawei αποκάλυψε πολυαναμενόμενα προϊόντα στο Ντουμπάι, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή τεχνολογικής αριστείας, στην παρουσίαση…

10 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.