Categories: Internet

Με αυτά τα μέτρα η Facebook θέλει να προστατεύσει τη διαφάνεια των Ευρωεκλογών


Αποφασισμένη να μη ξαναβρεθεί στο επίκεντρο για τη διαμόρφωση εκλογικού αποτελέσματος, η Facebook ανακοίνωσε τα μέτρα που θα πάρει για να προστατεύσει τις επερχόμενες Ευρωεκλογές από την ενδεχόμενη ανάμειξη ξένων δυνάμεων.

Όπως εξήγησε ο Richard Allan, αντιπρόεδρος παγκόσμιας πολιτικής της Facebook,

Παρουσιάζουμε μια σειρά νέων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν στην επίτευξη δύο καίριων στόχων που έχουν συζητηθεί με ειδικούς για να προστατεύσουμε την ακεραιότητα των εκλογών. Αυτά αφορούν γενικότερα τη διαφάνεια σε όλες τις μορφές πολιτικής διαφήμισης

Το πρώτο από αυτά τα μέτρα είναι η πιστοποίηση των διαφημιστών. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να δημοσιεύσει διαφημίσεις, θα πρέπει να υποβάλει έγγραφα πιστοποίησης της ταυτότητάς του και να περάσει από ορισμένους τεχνικούς ελέγχους που θα επιβεβαιώσουν τα στοιχεία και την τοποθεσία του. Η Facebook παραδέχεται ότι αυτό μπορεί να παρακαμφθεί, αλλά και πάλι θεωρεί ότι στήνει ένα επιπλέον τείχος ασφαλείας μπροστά σε όποιον επιχειρήσει να χρησιμοποιήσει τις διαφημίσεις για να παρέμβει με κακόβουλο τρόπο. Αυτό το μέτρο ενισχύεται περαιτέρω με αυτοματοποιημένα συστήματα και αναφορές χρηστών.

Ένα άλλο μέτρο είναι η ενημέρωση των ψηφοφόρων για το ποιος έχει πληρώσει για τη διαφήμιση που βλέπουν. Όλες οι πολιτικές διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Facebook και το Instagram στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα περιλαμβάνουν αναλυτικές πληροφορίες για τον χρηματοδότη, μαζί με στοιχεία επικοινωνίας, τα χρήματα που έχουν ξοδευτεί για αυτές τις διαφημίσεις και ποιος έχει δει τη διαφήμιση με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία. Οι διαφημίσεις που δεν έχουν περάσει από αυτή την πιστοποίηση θα μπλοκάρονται αυτόματα από τα μέσα Απριλίου.

Τέλος, η Facebook θα ανοίξει τη “Βιβλιοθήκη Διαφημίσεων” στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου ο καθένας θα μπορεί να βρει πληροφορίες για τις πολιτικές διαφημίσεις που προβάλλονται στο Facebook. Οι Αρχές Δεοντολογίας θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ελέγχους για τις σχετικές έρευνες τους και τα δεδομένα αυτά θα παραμένουν μέσα στην Ad Library για 7 χρόνια. Πατώντας επάνω σε οποιαδήποτε διαφήμιση σε ενδιαφέρει, θα μπορείς να δεις πόσοι την έχουν παρακολουθήσει και με αναλυτικά δημογραφικά στοιχεία. Η Ad Library θα γίνει διαθέσιμη με μια νέα αναβάθμιση στο API του Facebook.

[Facebook]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Οι επιχειρηματικές δαπάνες για την τεχνητή νοημοσύνη αυξήθηκαν κατά 500% φέτος, στα 13,8 δισεκατομμύρια δολάρια

Οι επιχειρηματικές δαπάνες για την τεχνητή νοημοσύνη αυξήθηκαν κατά 500% φέτος, στα 13,8 δισεκατομμύρια δολάρια…

2 ώρες ago

Εντυπωσιακή εμπειρία χρήσης με τη δύναμη του Galaxy AI!

Η Samsung, με την 6η γενιά των Galaxy Z Fold6 και Z Flip6, σηματοδοτεί ένα…

3 ώρες ago

OnePlus Watch 2R Review: Μια όμορφη value-for-money πρόταση

Έχοντας πραγματοποιήσει σημαντικά βήματα προόδου με το λανσάρισμα του OnePlus Watch 2, η OnePlus προχώρησε…

10 ώρες ago

Η Apple ετοιμάζει δύο foldables με ορίζοντα κυκλοφορίας την επόμενη τριετία

Το ακούμε εδώ και χρόνια, είτε μέσω φημών, είτε μέσω διαρροών, είτε μέσω πραγματικών αιτήσεων…

11 ώρες ago

Άνοιξαν από σήμερα οι αιτήσεις για τα νέα vouchers

Από σήμερα, 16 Δεκεμβρίου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής για τον πρώτο κύκλο…

11 ώρες ago

Extremely Large Telescope: Το μεγαλύτερο τηλεσκόπιο στον κόσμο θα είναι έτοιμο το 2028

Η κατασκευή του μεγαλύτερου τηλεσκοπίου στον κόσμο προχωρά με την πρόοδο του θόλου της κατασκευής…

11 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.