Categories: Technology

Λύσις: Ο νέος AI ψηφιακός βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, σε συνεργασία με τη Netcompany


Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και η Netcompany-Intrasoft, μέλος του Ομίλου Netcompany A/S, εγκαινιάζουν μια νέα εποχή καινοτομίας στον κλάδο της ασφάλισης, παρουσιάζοντας τον πρώτο ψηφιακό Ασφαλιστικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης στην ελληνική αγορά.

Ο
ψηφιακός Βοηθός «Λύσις», που σχεδιάστηκε
και υλοποιήθηκε από τη Netcompany
σε συνεργασία με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ,
είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο και
αξιοποιεί τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες
τεχνητής νοημοσύνης (AI). Προσφέρει άμεσες
και ακριβείς απαντήσεις σε ερωτήματα
σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα, σύγκριση
και προτάσεις προϊόντων σε πραγματικό
χρόνο, ενημέρωση για τους όρους και τους
κανόνες ασφάλισης σε φυσική και κατανοητή
γλώσσα, ενώ έχει σχεδιαστεί για να
καταλαβαίνει την ασφαλιστική ορολογία
και να αντλεί πληροφορίες και δεδομένα
από την εκτεταμένη γνωσιακή βάση της
ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, η οποία ενημερώνεται
διαρκώς.

Οι
συνεργάτες του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
μπορούν πλέον να διεκπεραιώνουν
καθημερινές διαδικασίες άμεσα και
εύκολα από το κινητό τους. Ήδη, πάνω από
80% της λειτουργικότητας έχει ενσωματωθεί
στην εφαρμογή, γεγονός που μειώνει
σημαντικά τον χρόνο διεκπεραίωσης
εργασιών, αυξάνοντας την παραγωγικότητα
και τη συνολική ποιότητα εξυπηρέτησης.
Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», έχει
ενσωματωθεί τόσο στην πλατφόρμα
συνεργατών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Τυπώνω/
Πληρώνω», όσο και στην εφαρμογή
«INTERSALONICA Agent» (διαθέσιμη σε συσκευές iOS
& Android).

Ο
κ.
Ξενοφών Λιαπάκης, Δ/ντης Πληροφορικής
της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ανέφερε:

«Η
δημιουργία του ψηφιακού βοηθού “Λύσις”
αποδεικνύει τη δέσμευση του Ομίλου να
επενδύσει σε τεχνολογίες αιχμής για τη
βελτίωση των υπηρεσιών του. Στόχος του
είναι να προσφέρει στους συνεργάτες
του εργαλεία που ενισχύουν την
παραγωγικότητά τους και αναβαθμίζουν
την καθημερινότητά τους. Με την
πρωτοβουλία αυτή, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ,
συνεχίζει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό
ρόλο στον ασφαλιστικό τομέα, παραμένοντας
αφοσιωμένος στη συνεχή εξέλιξη και στις
ανάγκες των συνεργατών του».

Οκ.Xάρης Λάμπος, Executive Director – Head of Delivery, Enterprise Solutions της Netcompany-Intrasoft, δήλωσε σχετικά: «Μας ικανοποιεί ιδιαίτερα να στηρίζουμε τους πελάτες μας, ώστε να διακριθούν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και να προσφέρουν με τη σειρά τους τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», που αναπτύξαμε για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ανεβάζει τον πήχη της εξυπηρέτησης στον ασφαλιστικό κλάδο, καθιερώνοντας νέα πρότυπα ποιότητας και καινοτομίας στην ελληνική αγορά».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 



Πηγή

iTech News

Leave a Comment

Recent Posts

Ένα ενδιαφέρον indie παιχνίδι επιβίωσης διαθέσιμο δωρεάν στο Epic Games Store

Έχει παρέλθει μια εβδομάδα από το τελευταίο giveaway του Epic Games Store και ακριβώς στην…

9 ώρες ago

Ανθρωποειδή ρομπότ εναντίον ανθρώπων για πρώτη φορά σε ημιμαραθώνιο στην Κίνα!

Τα ανθρωποειδή ρομπότ καλούνται να διαγωνιστούν σε έναν ημιμαραθώνιο στο Πεκίνο τον προσεχή Απρίλιο, στον…

10 ώρες ago

Η πρόεδρος του Μεξικού αντιδρά απέναντι στη Google για τον «Κόλπο της Αμερικής»

Το Google Maps σχεδιάζει να συμμορφωθεί με το εκτελεστικό διάταγμα του προέδρου Donald Trump για…

10 ώρες ago

Apple: Η πιο αξιοθαύμαστη εταιρεία για 18η συνεχή χρονιά

Η Apple αναδείχθηκε ως η πιο αξιοθαύμαστη εταιρεία του Fortune για 18η συνεχή χρονιά. Η…

10 ώρες ago

Διέρρευσε online βάση δεδομένων της DeepSeek με ευαίσθητες πληροφορίες

H DeepSeek είναι εξαιρετικά δημοφιλής αυτή την περίοδο, αλλά θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στο…

10 ώρες ago

Περισσότερες επιλογές συνδεσιμότητας με λιγότερα χρήματα

Εκτός από το νέο Surface Pro 11 for Business και το Surface Laptop 7 for…

10 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.