Η Honda Motor Co., Ltd. πραγματοποίησε μία συνέντευξη τύπου για τις πρωτοβουλίες της στον τομέα εξηλεκτρισμού οχημάτων με τα ανώτερα διοικητικά στελέχη της Honda:
・Toshihiro Mibe, Director, President & Representative Executive Officer
・Kohei Takeuchi, Director, Executive Vice President & Representative Executive Officer
・Shinji Aoyama, Senior Managing Executive Officer
Η ενημέρωση περιλάμβανε τα παρακάτω θέματα:
Η Honda προσπαθεί να είναι μία εταιρεία η οποία λειτουργεί ως πηγή ‘δύναμης’ υποστηρίζοντας παγκοσμίως όλους τους ανθρώπους που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, βοηθώντας τους να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους. Για το σκοπό αυτό, η Honda προσπαθεί να υλοποιήσει “τη χαρά και την ελευθερία της κινητικότητας” επιδιώκοντας “μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.”
Τα τελευταία χρόνια, η Honda έχει αναπτύξει διάφορες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση “ισχυροποίησης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της” και “προετοιμασίας για νέα ανάπτυξη” και οι πρωτοβουλίες αυτές έχουν αρχίσει να δείχνουν θετικά αποτελέσματα στους τομείς των προϊόντων, των επιχειρήσεων και των νέων τεχνολογιών.
Η Honda θα συνεχίσει να επιταχύνει τις προσπάθειές της για τη δημιουργία πόρων ενισχύοντας τις υφιστάμενες επιχειρήσεις της και επενδύοντας αυτούς τους πόρους στην ηλεκτροκίνηση και την προετοιμασία για νέα ανάπτυξη.
Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μονάδων ισχύος στον κόσμο με ετήσιες πωλήσεις περίπου 30 εκατομμυρίων προϊόντων κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων μοτοσυκλετών, αυτοκινήτων, προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας, εξωλέμβιων μηχανών και αεροσκαφών, η Honda στοχεύει να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει μέχρι το 2050, προσπαθώντας να εξαλείψει τις εκπομπές άνθρακα από τις πηγές ενέργειας σε μία ευρεία ποικιλία προϊόντων. Για το σκοπό αυτό, η Honda πιστεύει ότι είναι απαραίτητη μία πολύπλευρη και πολυδιάστατη προσέγγιση, και όχι απλά η αντικατάσταση των κινητήρων με μπαταρίες.
Συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των ανταλλάξιμων μπαταριών και του υδρογόνου καθώς και του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων, η Honda θα προσφέρει ποικίλες λύσεις για όλα της τα προϊόντα κινητικότητας ανάλογα με τον τρόπο που οι πελάτες χρησιμοποιούν τα προϊόντα σε διάφορες χώρες και περιοχές.
Επιπλέον, με τη συνδεδεμένη πλατφόρμα που συνδέει όλα αυτά τα στοιχεία, η Honda θα αναβαθμίσει την άνεση και την απόδοση της κοινωνίας συνολικά.
Στο παρελθόν, η δομή της Honda ήταν διαμορφωμένη με βάση τα προϊόντα, δηλαδή τις μοτοσυκλέτες, τα αυτοκίνητα και τα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας. Ωστόσο, ξεκινώντας από το τρέχον οικονομικό έτος, οι τομείς της τεχνολογίας που θα αποτελέσουν τον πυρήνα της μελλοντικής ανταγωνιστικότητας της Honda έχουν μετακινηθεί από τους αντίστοιχους προϊοντικούς επιχειρηματικούς οργανισμούς και έχουν συνδυαστεί στο πλαίσιο του νεοσύστατου Business Development Operations. Τέτοιοι βασικοί τομείς είναι: εξηλεκτρισμένα προϊόντα και υπηρεσίες, μπαταρίες, ενέργεια, Mobile Power Pack, υδρογόνο και λογισμικό/συνδεδεμένες τεχνολογίες που συνδέουν όλους τους βασικούς τομείς. Με αυτή την αλλαγή, η Honda θα επιταχύνει την ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινηθεί και θα αυξήσει την επίδραση της διατομεακής συνέργειας μεταξύ των προϊόντων της.
Η βασική πρόκληση στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η παγκόσμια προμήθεια μπαταριών. Η Honda υιοθετεί δύο βασικές προσεγγίσεις στη στρατηγική προμήθειας μπαταριών.
Η Honda θα εξασφαλίσει σταθερή προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου σε κάθε περιοχή ενισχύοντας τις εξωτερικές συνεργασίες της.
Η Honda θα επιταχύνει περαιτέρω την ανεξάρτητη έρευνά της στις μπαταρίες επόμενης γενιάς. Για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη, η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει μία πιλοτική γραμμή επενδύοντας περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο να την καταστήσει λειτουργική την Άνοιξη του 2024. Η Honda στοχεύει να υιοθετήσει την επόμενη γενιά μπαταριών της σε μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.
Τα σχέδια για την εισαγωγή στην αγορά ηλεκτρικών μοντέλων είναι τα εξής.
Η Honda θα παρουσιάσει προϊόντα προσαρμοσμένα στα χαρακτηριστικά της αγοράς κάθε περιοχής.
Θεωρώντας ότι μέχρι τότε θα έχει αυξηθεί η ζήτηση των EVs, η Honda θα αρχίσει να παρουσιάζει τα καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα από παγκόσμια σκοπιά.
Μέσω αυτών των πρωτοβουλιών, η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει 30 ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, με μία πλήρη γκάμα από μικρά EV επαγγελματικής χρήσης μέχρι μοντέλα ναυαρχίδες, με προβλεπόμενο όγκο παραγωγής πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.
Η Honda προσπαθεί να προσφέρει μεγαλύτερη αξία όχι μόνο με το καθένα από τα προϊόντα της, αλλά και όταν διάφορα προϊόντα Honda διασυνδέονται και πέραν των προϊοντικών πεδίων τους.
Το κλειδί για την επίτευξη μιας τέτοιας διασύνδεσης είναι οι τεχνολογίες και τα πλαίσια, όπου η Honda τοποθετεί τα εξηλεκτρισμένα προϊόντα της ως “τερματικά” και συνδέει την ενέργεια και τις πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες σε κάθε προϊόν με τους χρήστες τους και την κοινωνία. Ως εκ τούτου, η Honda θα εργαστεί για τη δημιουργία μιας διατομεακής συνδεδεμένης πλατφόρμας, που θα δημιουργήσει νέα αξία για τους πελάτες της.
Στους τομείς τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών, του λογισμικού και των συνδεδεμένων τεχνολογιών για την επιτάχυνση των προσπαθειών ανάπτυξης της, η Honda θα επιδιώξει να αυξήσει σημαντικά τις δυνατότητες εξέλιξης που θα περιλαμβάνουν την ενίσχυση στρατολόγησης προσωπικού εκτός της Honda.
Επίσης, στους τομείς αυτούς, η Honda θα επιδιώξει ενεργά διαβιομηχανικές συνεργασίες και συμμαχίες καθώς και επενδύσεις σε startups.
Καθώς προχωρά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η Honda θα μετατοπίσει την εστίαση από τις μεμονωμένες πωλήσεις hardware και θα προσπαθήσει να μεταμορφώσει το επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιό της συνδυάζοντας hardware και software για να επεκτείνει τις σχέσεις της με τους πελάτες και την γκάμα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της. Επίσης, μετά το 2030, η Honda θα ενισχύσει τον τομέα συνδυασμένων λύσεων και θα επεκταθεί σε νέους τομείς. Για να επιτευχθεί ένας τέτοιος μετασχηματισμός του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου, η Honda καταβάλλει προσπάθειες για την ενίσχυση των υφιστάμενων επιχειρήσεών της.
Εκτός από τις σταθερές προσπάθειες για την ισχυροποίηση των υφιστάμενων επιχειρήσεων της, η Honda προσπάθησε να μειώσει τα κόστη από όλες τις κατευθύνσεις, αντιμετωπίζοντας την ίδια στιγμή ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που οφείλεται στην πανδημία του κορωνοϊού και την έλλειψη ημιαγωγών. Ως αποτέλεσμα, η επιχειρηματική δομή έχει βελτιωθεί και η Honda είναι πεπεισμένη ότι οι συνεχείς της προσπάθειες θα αποφέρουν μία ικανοποιητική απόδοση επί των πωλήσεων (ROS) άνω του 7%, που ήταν ο μεσο-μακροπρόθεσμος στόχος της Honda. Επίσης, το καθαρό ταμειακό υπόλοιπο ήταν 14 δισεκατομμύρια ευρώ (στο τέλος του τρίτου τριμήνου που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, 2021), διατηρώντας ένα υγιές επίπεδο.
Βάσει της πολιτικής της να αξιοποιεί μεθόδους εξωτερικής χρηματοδότησης ανάλογα με τις ανάγκες, η Honda προχώρησε στην έκδοση Πράσινων Ομολόγων συνολικής αξίας 2,75 δισ. δολαρίων φέτος το Μάρτιο. Διαθέτοντας τα έσοδα από αυτά τα Πράσινα Ομόλογα στην εξέλιξη και παραγωγή οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων όπως τα EVs και τα FCVs, η Honda θα επιταχύνει περαιτέρω τις πρωτοβουλίες της για την επίτευξη του οράματος μιας κοινωνίας με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Παράλληλα με τις προκλήσεις στο δρόμο για την ανθρακική ουδετερότητα και την ηλεκτροκίνηση, η Honda ανέκαθεν είχε το πάθος να προσφέρει απόλαυση στους πελάτες της. Η “χαρά της οδήγησης” θα αποτελεί συστατικό των μοντέλων μας ακόμα και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, και η Honda θα παρουσιάσει σε όλο τον κόσμο δύο σπορ μοντέλα, μία ειδική έκδοση και ένα μοντέλο ναυαρχίδα, που θα ενσαρκώνουν το παγκόσμιο σπορ πνεύμα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Honda.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Η ταινία θρίλερ, επιστημονικής φαντασίας, «Alien: Romulus», της 20th Century Studios, είναι τώρα διαθέσιμη, αποκλειστικά…
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις εγγραφών για τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας (ΠΜΔΚ), ο οποίος θα διεξαχθεί…
Η Garmin ανακοίνωσε τη νέα σειρά Instinct 3, την πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά ανθεκτικών…
Σε νέα εποχή εισέρχονται από σήμερα, 15 Ιανουαρίου, οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με πιο…
Το WhatsApp γιορτάζει το νέο έτος με την παρουσίαση μερικών νέων λειτουργιών που επισημοποιήθηκαν σήμερα.…
Με τον χειμώνα να κυριαρχεί και να δημιουργεί την τέλεια ατμόσφαιρα για νέες τεχνολογικές ανακαλύψεις,…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment