Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, η CEO της X (πρώην Twitter), Linda Yaccarino, δημοσίευσε μια ανοιχτή επιστολή προς τους διαφημιστές μαζί με ένα μήνυμα βίντεο προς τους χρήστες της X, ανακοινώνοντας νομικές ενέργειες κατά της Alliance for Responsible Media (GARM), της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιστών (WFA) και των μελών της GARM CVS Health, Mars, Orsted και Unilever.
Η X ισχυρίζεται ότι οι μεγάλοι διαφημιστές ακολούθησαν τη σύσταση της GARM και μποϊκοτάρισαν παράνομα την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, κοστίζοντας στην εταιρεία δισεκατομμύρια σε διαφημιστικά έσοδα. Η X επιδιώκει τώρα αυτά τα διαφυγόντα έσοδα μέσω αντιμονοπωλιακής αγωγής.
Οι διαφημιζόμενοι άρχισαν να ανησυχούν για την παρουσία τους στο X όταν ο Elon Musk ανέλαβε το Twitter το 2022. Μεταξύ των πρώτων μεγάλων αποφάσεων ήταν η περικοπή της ομάδας εμπιστοσύνης και ασφάλειας που χειριζόταν τον παγκόσμιο μετριασμό του περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης της ρητορικής μίσους και της παρενόχλησης.
Ωστόσο, η Linda Yaccarino πιστεύει ότι η εταιρεία έκανε κάτι παραπάνω από αρκετά για να διαβεβαιώσει τους διαφημιζόμενους ότι τα πρότυπα ασφαλείας βρίσκονται στο απαιτούμενο επίπεδο:
Ικανοποιήσαμε και ξεπεράσαμε τα αιτήματα των διαφημιζόμενων και ομάδων όπως η GARM για νέα εργαλεία, τόσο για τη βελτίωση των ελέγχων των διαφημιζόμενων όσο και για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των προϊόντων μας, ώστε να αυξήσουμε την αξία για τους πελάτες μας. Έχουμε αποδείξει ότι η πλατφόρμα μας παρέχει στους διαφημιζόμενους έναν τρόπο να προβάλλουν τα brands τους και να προσεγγίζουν το κοινό-στόχο τους με ασφάλεια, αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνεργάστηκα καλόπιστα με τους εμπόρους σε όλο τον κόσμο για να παρουσιάσω τις καινοτομίες μας και να διασκεδάσω τις όποιες ανησυχίες των brands με τα οποία συνεργάζομαι εδώ και δεκαετίες. Η δυσάρεστη πραγματικότητα είναι ότι παρά τις προσπάθειές μας, τις εκατοντάδες συναντήσεις και τις έρευνες που αποδεικνύουν το αντίθετο, πολλές εταιρείες επέλεξαν να απορρίψουν τα γεγονότα.
Η ενέργεια της εταιρείας βασίστηκε στην αναφορά της ελεγχόμενης από τους Ρεπουμπλικάνους Επιτροπής Δικαιοσύνης της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ, η οποία δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο και αναφέρει:
Τα αποδεικτικά στοιχεία που έλαβε η επιτροπή δείχνουν ότι η GARM και τα μέλη της οργάνωσαν με άμεσο τρόπο μποϊκοτάζ και χρησιμοποίησαν άλλες έμμεσες τακτικές για να στοχοποιήσουν δυσμενώς προτιμώμενες πλατφόρμες, δημιουργούς περιεχομένου και ειδησεογραφικούς οργανισμούς σε μια προσπάθεια να απονομιμοποιήσουν και, στην πραγματικότητα, να περιορίσουν ορισμένες επιλογές για τους καταναλωτές.
Σε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα προς τους χρήστες του X, η Linda Yaccarino δήλωσε ότι σοκαρίστηκε από τα στοιχεία. Προέβη σε διάφορες παρατηρήσεις που υπονοούν ότι οι διαφημιστές στόχευαν όχι μόνο την εταιρεία αλλά και τους ίδιους τους χρήστες με τις ενέργειές τους.
Η ειρωνεία είναι ότι ο ιδιοκτήτης της X, Elon Musk, ήταν εκείνος που είπε στους διαφημιστές που ανησυχούσαν για τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας να “πάνε να γαμ…..“.
Αυτή τη γιορτινή περίοδο, η Philips Monitors δημιουργεί μια σειρά προτάσεων από ευέλικτες και καινοτόμες…
Στις αρχές της χρονιάς, η OpenAI παρουσίασε το Sora, ένα νέο AI μοντέλο παραγωγής βίντεο…
Η Κίνα πρωταγωνιστεί ολοένα και περισσότερο στην τεχνολογική πρόοδο, όχι μόνο στον τομέα της αεροδιαστημικής,…
Στις τρεις πρώτες ταινίες του Indiana Jones, ο Dr. Henry Jones Jr. δεν συνάντησε ποτέ…
Ο Walton Goggins του Fallout λέει ότι είναι «ωραίο συναίσθημα» να επιστρέφει στο ρόλο του…
Ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν μια τεχνολογία που μπορεί να ανιχνεύει νάρκες από μακριά και με…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment