Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε ο CEO της Sony, Kenichiro Yoshida, συζήτησε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της ιαπωνικής εταιρείας. Αυτά που τράβηξαν κατά κύριο λόγο την προσοχή μας ήταν τα σχέδια που αποκάλυψε ο Yoshida για το PlayStation και την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Όταν ο Yoshida ρωτήθηκε για το πώς βλέπει το μέλλον του gaming, απάντησε λέγοντας:
Εν συντομία, θα βρίσκεται παντού. Οπουδήποτε υπάρχει υπολογιστής, οι χρήστες θα μπορούν να παίζουν απρόσκοπτα τα αγαπημένα τους παιχνίδια. Ενώ το PlayStation θα παραμείνει το βασικό μας προϊόν, θα επεκτείνουμε τις εμπειρίες gaming σε PC, κινητά και cloud.
Αυτές οι δηλώσεις υποδηλώνουν ότι η Sony σχεδιάζει να φέρει περισσότερα από τα παιχνίδια της εταιρείας, τα οποία είναι προς το παρόν ως επί το πλείστον αποκλειστικά για το PlayStation, στα Windows και Mac στο κοντινό μέλλον.
Μια αναλυτική έκθεση από το Newzoo καταδεικνύει ότι φέτος, το gaming σε κονσόλες θα αυξηθεί κατά 1,9% και το gaming σε PC θα αυξηθεί κατά 3,9%. Αυτό σημαίνει ότι η Sony έχει πολύ λίγα περιθώρια ανάπτυξης στον τομέα των κονσολών, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι θα πρέπει επίσης να ανταγωνιστεί τη Microsoft και τη Nintendo. Έτσι, αν η εταιρεία θέλει να επεκτείνει ακόμη περισσότερο τις δραστηριότητές της στον τομέα του gaming, θα πρέπει να στραφεί στο PC gaming, και αυτό φαίνεται ότι σχεδιάζει να κάνει η Sony.
Σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη, ο Yoshida ρωτήθηκε για το πως πιστεύει ότι αυτή η τεχνολογία θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας. Απαντώντας στην ερώτηση, ο Yoshida είπε:
Η σύγκλιση της πληροφορικής και της ψυχαγωγίας είναι ένα megatrend και το AI γεννιέται επίσης από την πληροφορική. Επομένως, δεν μπορούμε να σταθούμε εμπόδιο στην τεχνολογία, αλλά την ίδια στιγμή, η διασκέδαση είναι μια ανθρώπινη υπόθεση. Για παράδειγμα, είναι τεχνικά δυνατό να δημιουργήσουμε μια σκηνή ταινίας στην οποία ο Tom Hanks μιλάει ιαπωνικά με τέλειο συγχρονισμό χειλιών, αλλά θα έπρεπε να το κάνουμε; Αυτό είναι ένα ερώτημα.
Το περιεχόμενο που αποτελεί τη βάση της ψυχαγωγίας δημιουργείται από τους δημιουργούς και προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα. Η συμμετοχή του δημιουργού είναι απαραίτητη. Ως εκ τούτου, η Sony θεωρεί την Τεχνητή Νοημοσύνη ως μια τεχνολογία που υποστηρίζει τους δημιουργούς. Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν πρέπει να τους αντικαταστήσει. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένα παιχνίδι. Ένα παιχνίδι είναι ουσιαστικά λογισμικό υπολογιστή. Φτιάχνεται με γλώσσα προγραμματισμού. Τα LLM, τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, θα βοηθήσουν στον εξορθολογισμό της ανάπτυξης παιχνιδιών επιτρέποντας στους δημιουργούς να επικεντρωθούν περισσότερο στη δημιουργικότητα.
Αυτό υποδηλώνει ότι η Sony θέλει να χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βοηθήσει τους δημιουργούς και όχι να τους αντικαταστήσει.
Αυτή τη γιορτινή περίοδο, η Philips Monitors δημιουργεί μια σειρά προτάσεων από ευέλικτες και καινοτόμες…
Στις αρχές της χρονιάς, η OpenAI παρουσίασε το Sora, ένα νέο AI μοντέλο παραγωγής βίντεο…
Η Κίνα πρωταγωνιστεί ολοένα και περισσότερο στην τεχνολογική πρόοδο, όχι μόνο στον τομέα της αεροδιαστημικής,…
Στις τρεις πρώτες ταινίες του Indiana Jones, ο Dr. Henry Jones Jr. δεν συνάντησε ποτέ…
Ο Walton Goggins του Fallout λέει ότι είναι «ωραίο συναίσθημα» να επιστρέφει στο ρόλο του…
Ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν μια τεχνολογία που μπορεί να ανιχνεύει νάρκες από μακριά και με…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment