Την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη γιόρτασε για 9η συνεχή χρονιά η OTEAcademy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), με μια ξεχωριστή διαδικτυακή εκδήλωση.
Με κεντρικό μήνυμα “Be Positive”, η ΟΤΕAcademy διοργάνωσε ένα δωρεάν online event για επαγγελματίες, με στόχο την ενσωμάτωση της «θετικότητας» στην εμπειρία του πελάτη, σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα. Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο βραβευμένος συγγραφέας, κ. Anand Tamboli από την Αυστραλία και οι κ.κ. Α. Κουμαρινός και Ν. Γιαννακόπουλος, μέλη της ομάδας theSpeakers. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να σχεδιάζουν καλύτερες εμπειρίες πελάτη με βάση τη θετικότητα, καθώς και τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας, με θετική επίδραση. Στην εκδήλωση συμμετείχαν πάνω από 270 στελέχη από 33 εταιρείες, προερχόμενες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους.
Η OTEAcademy είναι μέλος του CXPA από το 2012, συμμετέχοντας ενεργά σε International και European Exchange Meetings. Διαθέτει μοναδική τεχνογνωσία στον τομέα του customer experience, έχοντας υλοποιήσει περισσότερα από 1.600 σεμινάρια-εκπαιδευτικά workshops σε θέματα «Εμπειρίας Πελάτη».
Το «Εxperience AI» της Google έρχεται να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης -…
Τι κοινό έχουν οι OpenAI, Anthropic και Meta; Είναι τεχνολογικοί γίγαντες που πρόσφατα δάνεισαν την…
«Θέλω να βγάλω (νέα) ταυτότητα» – «Τσίπουρο πίνεις;»: Γενέθλια για το mAigov, οι 10 πιο…
Μαζί με το νέο Gemini 2.0, η Google ανακοίνωσε σήμερα μια νέα λειτουργία που ονομάζεται…
Μια δυσχερής διακοπή υπηρεσιών έπληξε αρκετές από τις εφαρμογές της Meta, με χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως…
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του Gemini 1.5, το τμήμα DeepMind της Google…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment