Την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη γιόρτασε για 9η συνεχή χρονιά η OTEAcademy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), με μια ξεχωριστή διαδικτυακή εκδήλωση.
Με κεντρικό μήνυμα “Be Positive”, η ΟΤΕAcademy διοργάνωσε ένα δωρεάν online event για επαγγελματίες, με στόχο την ενσωμάτωση της «θετικότητας» στην εμπειρία του πελάτη, σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα. Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο βραβευμένος συγγραφέας, κ. Anand Tamboli από την Αυστραλία και οι κ.κ. Α. Κουμαρινός και Ν. Γιαννακόπουλος, μέλη της ομάδας theSpeakers. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να σχεδιάζουν καλύτερες εμπειρίες πελάτη με βάση τη θετικότητα, καθώς και τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας, με θετική επίδραση. Στην εκδήλωση συμμετείχαν πάνω από 270 στελέχη από 33 εταιρείες, προερχόμενες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους.
Η OTEAcademy είναι μέλος του CXPA από το 2012, συμμετέχοντας ενεργά σε International και European Exchange Meetings. Διαθέτει μοναδική τεχνογνωσία στον τομέα του customer experience, έχοντας υλοποιήσει περισσότερα από 1.600 σεμινάρια-εκπαιδευτικά workshops σε θέματα «Εμπειρίας Πελάτη».
Πέντε ολόκληρα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Death Stranding στο PlayStation, οι παίκτες του Xbox…
Το Disney+, αποκάλυψε το νέο trailer και poster, της νέας σειράς της Lucasfilm, Star Wars: Skeleton…
Υπάρχει ένας σοβαρός λόγος που εξηγεί γιατί δεν έχουμε ακόμη αντιδραστήρες πυρηνικής σύντηξης ικανούς να…
Η SEGA δουλεύει πάνω σε ένα νέο παιχνίδι Virtua Fighter για πρώτη φορά από το…
Η ομάδα Παγκόσμιας Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) αποκάλυψε μια κακόβουλη παγκόσμια εκστρατεία, στην…
Με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, μια νέα μελέτη από ερευνητές του MIT εξέτασε ποιες εργασίες θα μπορούσαν…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment