Την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη γιόρτασε για 9η συνεχή χρονιά η OTEAcademy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), με μια ξεχωριστή διαδικτυακή εκδήλωση.
Με κεντρικό μήνυμα “Be Positive”, η ΟΤΕAcademy διοργάνωσε ένα δωρεάν online event για επαγγελματίες, με στόχο την ενσωμάτωση της «θετικότητας» στην εμπειρία του πελάτη, σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα. Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο βραβευμένος συγγραφέας, κ. Anand Tamboli από την Αυστραλία και οι κ.κ. Α. Κουμαρινός και Ν. Γιαννακόπουλος, μέλη της ομάδας theSpeakers. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να σχεδιάζουν καλύτερες εμπειρίες πελάτη με βάση τη θετικότητα, καθώς και τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας, με θετική επίδραση. Στην εκδήλωση συμμετείχαν πάνω από 270 στελέχη από 33 εταιρείες, προερχόμενες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους.
Η OTEAcademy είναι μέλος του CXPA από το 2012, συμμετέχοντας ενεργά σε International και European Exchange Meetings. Διαθέτει μοναδική τεχνογνωσία στον τομέα του customer experience, έχοντας υλοποιήσει περισσότερα από 1.600 σεμινάρια-εκπαιδευτικά workshops σε θέματα «Εμπειρίας Πελάτη».
Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με αθέατους τρόπους που επηρεάζουν εκατομμύρια ανθρώπους σε…
Έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για έναν…
Ο Jason Statham θυμίζει τον Liam Neeson από το Taken στην προσπάθεια του να βρει…
Οι ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες προσφέρουν μεγάλη ευκολία, με την προϋπόθεση ότι χρειάζεται να καθαρίσετε μόνο…
Η Samsung παρουσίασε στο CES 2025 τις τελευταίες καινοτομίες της στις τεχνολογίες οθόνης με τεχνητή…
Η μικρή παράκτια πόλη Σίντσου (Hsinchu) στην Ταϊβάν μετρά πάνω από τρεις αιώνες ζωής. Παρότι…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment