Ενώσεις καταναλωτών οκτώ ευρωπαϊκών χωρών, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, προσέφυγαν σήμερα στις αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων κατά του συστήματος συνδρομών επί πληρωμή που επέβαλε η Meta στο Facebook και το Instagram παραβιάζοντας, σύμφωνα με την προσφυγή, τους κανόνες της ΕΕ. Για τις εν λόγω οργανώσεις, το σύστημα αυτό, που έγκειται στο να πληρώνεις για να μην γίνεσαι στόχος διαφημίσεων, είναι «ένα προπέτασμα καπνού που προορίζεται για να αποσπάσει την προσοχή του καταναλωτή σε ό,τι αφορά την αθέμιτη επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του». Από το Νοέμβριο, η Meta προτείνει στους ευρωπαίους χρήστες του Facebook και του Instagram να επιλέξουν ανάμεσα στο να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν δωρεάν τις υπηρεσίες αυτές συναινώντας να παραδώσουν προσωπικά δεδομένα τους ώστε να δέχονται στοχευμένες διαφημίσεις ή να πληρώνουν μια συνδρομή για να μην βλέπουν πια διαφημίσεις. Η φόρμουλα αυτή παρουσιάσθηκε από τη γιγάντια αμερικανική εταιρεία ως ένας τρόπος για να συμμορφωθεί με τους ευρωπαϊκούς κανόνες για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, οι οποίοι της έχουν ήδη […]
Πηγή
Είναι η έκτη ημέρα της καθημερινής περιόδου δωρεάν προσφορών του Epic Games Store και απλά…
Από τι αποτελείται η ύλη που αντιλαμβανόμαστε στο Σύμπαν; Αρχικά, υπάρχουν οι συνήθεις ύποπτοι, όπως…
Τα σχέδια της Apple να λανσάρει ένα iPhone με μηδενικά περιθώρια οθόνης (bezels) ενδέχεται να…
Οι καταναλωτές που θα επιλέξουν για τις εορταστικές τους αγορές, προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας σε COSMOTE…
Φανταστείτε μια τηλεόραση που σας μεταφέρει σε άλλους κόσμους, με χρώματα τόσο ζωντανά που νιώθετε…
Η ρωσική εταιρεία hosting RUVDS ανακοίνωσε τα σχέδιά της να μεταφέρει έναν server σε μία…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment