Categories: Google

Η LG παρουσιάζει στο CES 2025 μια μέρα με Affectionate Intelligence


Η LG Electronics (LG) παρουσίασε το όραμά της για τις εμπειρίες πελατών με τεχνητή νοημοσύνη με θέμα “Life’s Good 24/7 with Affectionate Intelligence” στην εκδήλωση LG World Premiere στο Λας Βέγκας στις 6 Ιανουαρίου, την παραμονή της CES 2025, στην πιο σημαντική εκδήλωση τεχνολογίας στον κόσμο.

Περισσότεροι από 1.000 συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων ΜΜΕ και συνεργάτες από όλον τον κόσμο, ήταν παρόντες στην παρουσίαση που μεταδόθηκε ζωντανά. Για να παρουσιαστεί όλο το εύρος της εμπειρίας των πελατών της LG που βασίζεται στην τεχνολογία Affectionate Intelligence, η σκηνή χωρίστηκε σε τρία τμήματα που αντιπροσωπεύουν τους διάφορους τομείς της ζωής των ανθρώπων, από το σπίτι μέχρι την κινητικότητα και τους εμπορικούς χώρους. Η εταιρεία παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο η πρωτοποριακή τεχνητή νοημοσύνη της θα βελτιώσει την καθημερινή ζωή με συναρπαστικές επιδείξεις που ανέδειξαν πραγματικά ζητήματα.

Η LG “Affectionate Intelligence” επαναπροσδιορίζει τη συμβατική, τεχνική κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης, εστιάζοντας στις δυνατότητές της να φέρει επανάσταση στην εμπειρία του πελάτη. Η έννοια αυτή αξιοποιεί την τεχνολογία AI για την καλύτερη κατανόηση και ενσυναίσθηση των πελατών, παρέχοντας πιο εξατομικευμένες και διαφοροποιημένες εμπειρίες. Η παρουσίαση της LG ξεκίνησε με ένα βίντεο με τίτλο “Less Artificial, More Human,” και ακολούθησε η κεντρική ομιλία του CEO της LG William Cho.

«Στην LG, ενσωματώνουμε απρόσκοπτα την τεχνητή νοημοσύνη στους φυσικούς χώρους διαβίωσης γύρω μας. Βλέπουμε τον χώρο όχι απλώς ως μια φυσική τοποθεσία, αλλά ως ένα περιβάλλον όπου ζωντανεύουν ολιστικές εμπειρίες – παντού, στο σπίτι, την κινητικότητα, το εμπόριο και ακόμη και τους εικονικούς χώρους», δήλωσε ο CEO Cho. «Σε αυτούς τους χώρους, οι συσκευές και οι υπηρεσίες θα εναρμονιστούν για να δημιουργήσουν εντελώς νέα αξία για τους πελάτες. Αυτό είναι το σημείο όπου το δικό μας Affectionate Intelligence πραγματικά λάμπει, ξεχωρίζοντας σαφώς από τους άλλους».

Στη συνέχεια, ο Cho υπογράμμισε τρία θεμελιώδη στοιχεία για την υλοποίηση αυτού του οράματος: συνδεδεμένες συσκευές, ικανοί agents τεχνητής νοημοσύνης και ενσωματωμένες υπηρεσίες.

Οι συνδεδεμένες συσκευές, οι οποίες χρησιμεύουν ως σημείο επαφής με τον πελάτη για την τεχνητή νοημοσύνη, αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της LG. Υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμύρια έξυπνα προϊόντα της LG που χρησιμοποιούνται ήδη παγκοσμίως και με την εξαγορά πέρυσι του παρόχου έξυπνων οικιακών λύσεων Athom, η LG προσφέρει πλέον απρόσκοπτη συνδεσιμότητα με συσκευές IoT από περισσότερες από 170 παγκόσμιες μάρκες.

Όσον αφορά στους agents τεχνητής νοημοσύνης, η LG πρόκειται να προωθήσει τον LG FURON, ο οποίος συνδυάζει τη δύναμη της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης που βασίζεται σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα με τη χωρική ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο και τις γνώσεις σχετικά με τα πρότυπα του τρόπου ζωής των πελατών. Αυτός ο καινοτόμος AI agent μπορεί να κατανοήσει τις καταστάσεις των πελατών σε πραγματικό χρόνο, συντονίζοντας αβίαστα τις συσκευές και τις υπηρεσίες για να παρέχει μια πιο προσαρμοσμένη και ευέλικτη εμπειρία χρήστη, προστατεύοντας παράλληλα τα προσωπικά δεδομένα.

Ενίσχυση ολοκληρωμένων υπηρεσιών βασισμένων στην Τεχνητή Νοημοσύνη με τη Microsoft

Για να υποστηρίξει το όραμά του για την παροχή συναρπαστικών ολοκληρωμένων υπηρεσιών, ο CEO Cho ανακοίνωσε μια στρατηγική συνεργασία με τη Microsoft. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, συνδυάζονται τα προϊόντα της LG και οι γνώσεις των πελατών της από διάφορους χώρους, όπως το σπίτι, η κινητικότητα και οι εμπορικοί τομείς, με την τεχνολογία AI της Microsoft για την υλοποίηση ολοκληρωμένων υπηρεσιών με ενσυναίσθηση AI.

Ο Judson Althoff, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής της Microsoft, δήλωσε: «Στη Microsoft πιστεύουμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την LG Electronics – τους πρωτοπόρους των έξυπνων, συνδεδεμένων χώρων – για να ενσωματώσουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στις καθημερινές εμπειρίες της ζωής».

Οι δύο εταιρείες εργάζονται για την ενίσχυση των agents τεχνητής νοημοσύνης σε διάφορους χώρους, όπως σπίτια, οχήματα, ξενοδοχεία και γραφεία. Η LG εφαρμόζει τις τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής και σύνθεσης ομιλίας της Microsoft στο Self-Driving AI Home Hub, που κατανοεί διάφορες προφορές και εκφράσεις της καθομιλουμένης. Τα σχέδια περιλαμβάνουν επίσης την ανάπτυξη AI agents που όχι μόνο κατανοούν και αλληλεπιδρούν με τους πελάτες αλλά και προβλέπουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Ο Althoff ανακοίνωσε επίσης την περαιτέρω συνεργασία της Microsoft με την LG στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των κέντρων δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης. Με τα συστήματα θερμικής διαχείρισης και τις προηγμένες τεχνολογίες ψύξης της LG, που είναι βελτιστοποιημένες για κέντρα δεδομένων AI, η συνεργασία στοχεύει στην ενίσχυση της ενεργειακής απόδοσης στις βασικές υποδομές AI. Μαζί, οι εταιρείες σχεδιάζουν να δημιουργήσουν κέντρα δεδομένων επόμενης γενιάς που θα είναι πιο αποδοτικά και βιώσιμα.

Ζωντανεύοντας το όραμα της τεχνητής νοημοσύνης

Παρουσιάζοντας το όραμα Affectionate Intelligence της Cho, η LG καθήλωσε το κοινό με ένα σύντομο έργο για την ημέρα μιας οικογένειας από το πρωί έως το βράδυ. Ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή μορφή ομιλίας παρουσίασης προϊόντων, αυτή η ζωντανή απεικόνιση έδειξε πώς οι καινοτομίες AI της LG που παρουσιάστηκαν στη CES 2025 και καθοδηγούνται από το όραμα «Καλύτερη ζωή για όλους», βελτιώνουν απρόσκοπτα την καθημερινή ζωή σε διάφορους χώρους.

Στην πρωινή σκηνή, ο agent τεχνητής νοημοσύνης της LG, FURON, τονίζει τις εξατομικευμένες δυνατότητές του: «Παρατήρησα ότι είχατε λίγο βήχα χθες το βράδυ, οπότε ρύθμισα τη θερμοκρασία του δωματίου για την άνεσή σας». Πέρα από τις περιβαλλοντικές προσαρμογές, ο FURON επιδεικνύει στοχαστική βοήθεια, προτείνοντας: «Δεν έχετε προγραμματισμένο κάτι σήμερα το απόγευμα – γιατί να μην συνοδεύσετε τη μητέρα σας στον προγραμματισμένο έλεγχο υγείας της;».

Η πρωινή μετακίνηση αναδεικνύει περαιτέρω την ευκολία της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης. Στο αυτοκίνητο, η λύση τεχνητής νοημοσύνης της LG που λειτουργεί στην καμπίνα ανιχνεύει όταν ο οδηγός ξεχάσει το ποτήρι του καφέ του, ρωτώντας: «Θα θέλατε να σταματήσετε σε ένα κατάστημα δύο λεπτά μακριά για καφέ;». Παρακολουθεί επίσης βιομετρικά σήματα, ανταποκρινόμενη σε αυξημένο καρδιακό ρυθμό πριν από μια απογευματινή συνάντηση, παίζοντας χαλαρωτική μουσική για να βοηθήσει τον οδηγό να χαλαρώσει. Το σύστημα προτείνει επίσης προληπτικά την αλλαγή διαδρομής για την αποφυγή ατυχημάτων και συνιστά τη διεξαγωγή βιντεοδιάσκεψης μέσα στο όχημα, εάν οι καθυστερήσεις στην κυκλοφορία των δρόμων κινδυνεύουν να καθυστερήσουν τον οδηγό από μια σημαντική συνάντηση. Κατά την άφιξη στο γραφείο, η τεχνητή νοημοσύνη προσθέτει μια προσωπική πινελιά, όπως η προβολή υλικού από οικογενειακές διακοπές.

Μετά τη δουλειά, η τηλεόραση του σαλονιού που είναι εξοπλισμένη με τεχνολογία AI βελτιώνει την εμπειρία της οικιακής ψυχαγωγίας. Αναλύει το περιβάλλον θέασης, τα μοτίβα και το ιστορικό για να προτείνει προσαρμοσμένο περιεχόμενο. Εάν ο πελάτης αναφέρει δυσκολία στην ακρόαση διαλόγου σε ένα βίντεο, η τεχνητή νοημοσύνη προσαρμόζει τον ήχο, ενισχύοντας την καθαρότητα της φωνής απομονώνοντάς την από τον θόρυβο του περιβάλλοντος και κάνοντάς την να ακούγεται σαν να προέρχεται φυσικά από το κέντρο της οθόνης της τηλεόρασης.

Απρόσκοπτες και ολιστικές εμπειρίες πελατών οποτεδήποτε, οπουδήποτε, ορατές ή αόρατες

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο CEO Cho υπογράμμισε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην προώθηση μετασχηματιστικών αλλαγών τόσο στους τομείς B2C (business-to-consumer) όσο και στους τομείς B2B (business-to-business).

Επεσήμανε καινοτόμες πρωτοβουλίες όπως το LG Smart Cottage, ένα αρθρωτό σπίτι που ενσωματώνει συσκευές με τεχνητή νοημοσύνη, συστήματα HVAC και άλλες προηγμένες τεχνολογίες για να επαναπροσδιορίσει τη διαβίωση στις κατοικίες. Παρομοίως, η LG οραματίζεται το αυτοκίνητο ως μια «εξατομικευμένη ψηφιακή σπηλιά», με λύσεις οχήματος που καθορίζονται από λογισμικό και τεχνολογίες AI που κατανοούν και προσαρμόζονται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον του οχήματος, προσφέροντας πρωτοποριακές εμπειρίες κινητικότητας.

Στις λύσεις για έξυπνα εργοστάσια, η LG αξιοποιεί πάνω από 60 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή παγκόσμιας κλάσης, προσφέροντας συστήματα κατασκευής επόμενης γενιάς που υποστηρίζονται από την τεχνητή νοημοσύνη και τη ρομποτική. Επιπλέον, τα συστήματα θερμικής διαχείρισης της LG που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και οι προηγμένες τεχνολογίες ψύξης βελτιστοποιούν την ενεργειακή απόδοση σε κέντρα δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης σε όλον τον κόσμο.

«Ο απώτερος στόχος μας είναι απλός, να αξιοποιήσουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη ως μέσο για τη δημιουργία ολιστικής αξίας για τον πελάτη, όπου κι αν βρίσκεται», δήλωσε ο CEO Cho. «Ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει τη ζωή μας, ένα πράγμα δεν θα αλλάξει ποτέ: η υπόσχεσή μας για το Life’s Good. Με αυτήν την ακλόνητη δέσμευση, θα προσπαθήσουμε να προσφέρουμε διαφοροποιημένες εμπειρίες πελατών – ορατές ή αόρατες – σε όλους, παντού, κάθε φορά».



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η Acer παρουσιάζει νέα Copilot+ PCs με ισχυρούς επεξεργαστές για την AI εποχή [CES 2025]

Η Acer ανακοίνωσε το CES 2025 την διεύρυνση των επιλογών για υπολογιστές Copilot+ προσθέτοντας στο…

12 λεπτά ago

Η MSI αποκαλύπτει τη νέα συλλογή laptop με NVIDIA GeForce RTX 50 [CES 2025]

Η MSI συνεχίζει να διακρίνεται για τον επαγγελματισμό της, την πολυτελή αισθητική, την υψηλή απόδοση…

23 λεπτά ago

Η TCL αποκαλύπτει την τεχνολογία οθόνης επόμενης γενιάς NXTPAPER 4.0 [CES 2025]

Η TCL, πρωτοπόρος στις οθόνες σε smartphones, tablet και connected devices πλούσιες σε χαρακτηριστικά, ανεβάζει…

28 λεπτά ago

Η νέα τεχνολογία της Nvidia «προβλέπει το μέλλον» [CES 2025]

Η Nvidia αποκάλυψε στο CES 2025 μια μεγάλη αναβάθμιση της τεχνολογίας Deep Learning Super Sampling…

6 ώρες ago

Creative και TGIF ενώνουν τις δυνάμεις τους και φέρνουν καθηλωτικό ήχο στις καρέκλες gaming [CES 2025]

Η Creative Technology και η TGIF συνεργάζονται για να προσφέρουν στους gamers την τέλεια ισορροπία…

17 ώρες ago

Επίσημα με Snapdragon 8 Gen3 και μπαταρία 6000mAh!

Ανακοινώθηκε επίσημα πριν από λίγη ώρα το νέο OnePlus 13R και φέρνει μαζί του έναν…

18 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.