Πριν από μερικές ημέρες είδαμε ότι η Google ετοιμάζει την ενσωμάτωση της λειτουργίας Smart Reply και για την εφαρμογή Android Messages, αλλά τώρα μαθαίνουμε ότι οι αυτόματες απαντήσεις με την τεχνολογία machine learning της Google θα εξαπλωθούν και σε άλλες υπηρεσίες messaging τρίτων, όπως τα WhatsApp, Skype, WeChat και Facebook Messenger.
Τα Smart Replies είναι απαντήσεις που δημιουργούνται αυτόματα μέσω τεχνολογίας machine learning, η οποία αναλύει το εισερχόμενο κείμενο για να τις διαμορφώσει κατάλληλα και όσο τις χρησιμοποιεί ο χρήστης, τόσο πιο ακριβείς γίνονται. Φυσικά, ο χρήστης μπορεί να τις τροποποιήσει όπως επιθυμεί ή να επιλέξει να μην του εμφανίζονται ποτέ από το μενού των ρυθμίσεων.
Για να ενσωματωθεί σε third-party εφαρμογές, το τμήμα Area 120 της Google πειραματίζεται με την δημιουργία μιας νέας εφαρμογής που ονομάζεται Reply, η οποία θα “τραβά” τα μηνύματα από τις άλλες εφαρμογές chatting και θα δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να απαντά με Smart Reply μέσα από τις καρτέλες των ειδοποιήσεων.
Εκτός από έτοιμες απαντήσεις σχετικές με το περιεχόμενο του μηνύματος, η εφαρμογή Reply θα προσφέρει ακόμη πιο έξυπνες απαντήσεις όπως για παράδειγμα εκτιμώμενο χρόνο άφιξης αν κάποιος σε ρωτά “σε πόση ώρα θα έρθεις”. Άλλη ενδιαφέρουσα αυτόματη απάντηση θα είναι το “Μην ενοχλείτε” όταν ο παραλήπτης βρίσκεται στο τιμόνι, αλλά και η λήψη ηχητικής ειδοποίησης από το Reply όταν πρόκειται για κάτι επείγον ακόμη και αν η συσκευή είναι σε Silent mode.
Όλα αυτά προϋποθέτουν φυσικά ότι έχετε δώσει την απαραίτητη πρόσβαση στην Google για να βλέπει όλες τις third-party εφαρμογές του smartphone σας, αλλά και τις πληροφορίες τοποθεσίας σας.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για το λανσάρισμα του Reply, αλλά υπολογίζουμε ότι θα γίνει σχετικά σύντομα και πιθανότατα θα αναλυθεί στο Google I/O 2018 τον Μάιο.
[via]