Categories: Gaming

Η Google ετοιμάζει κοσμοϊστορική αλλαγή για την αναζήτηση!


Η Google είναι συνώνυμο της διαδικτυακής αναζήτησης εδώ και πάνω από 20 χρόνια, μια υπηρεσία που προσφέρει σε όλο τον κόσμο δωρεάν στηρίζοντας το επιχειρηματικό μοντέλο της καθαρά στις διαφημίσεις. Παρόλα αυτά, η εταιρεία φαίνεται ότι εξετάζει μια ριζική αλλαγή στην πολιτική της ενόψει της ενσωμάτωσης των AI λειτουργιών στο Google Search και σύμφωνα με τη Financial Times, υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε στο μέλλον μια premium επί πληρωμή συνδρομή!

Σύμφωνα με την αναφορά, πηγές που είναι ενήμερες για τα σχέδια της Google υποδεικνύουν ότι αυτές οι προηγμένες λειτουργίες αναζήτησης με Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορούσαν να αποτελέσουν μέρος των υφιστάμενων συνδρομητικών υπηρεσιών της Google, όπως το Gemini Advanced ή το Google One. Συγκεκριμένα, η δημοσίευση αναφέρει ότι ακόμη και η premium βαθμίδα του Google Search θα συνεχίσει να περιλαμβάνει διαφημίσεις, ενώ η παραδοσιακή έκδοση θα παραμείνει διαθέσιμη δωρεάν για τους χρήστες.

Αυτή η πιθανή ανατροπή φαίνεται να πηγάζει από την ανάγκη της Google να εξισορροπήσει δύο προτεραιότητες: την ενσωμάτωση της πρωτοποριακής AI στην εμπειρία αναζήτησης και ταυτόχρονα τη διαφύλαξη της προσοδοφόρας διαφημιστικής αναζήτησης που αποτελεί την οικονομική της βάση. Το εντυπωσιακό ποσό των 175 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας που σχετίζονται με την αναζήτηση πέρυσι καταδεικνύει το μέγεθος του διακυβεύματος. Εν τω μεταξύ, η αλματώδης άνοδος του ChatGPT του OpenAI έχει εξωθήσει την Google σε έναν αγώνα για την πρωτοκαθεδρία στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η Google άρχισε να δοκιμάζει την υπηρεσία αναζήτησης με Τεχνητή Νοημοσύνη, γνωστή ως Search Generative Experience (SGE), τον περασμένο Μάιο. Η SGE προσφέρει περιλήψεις και απαντήσεις σε ερωτήματα που τροφοδοτούνται με AI, μαζί με την παραδοσιακή παρουσίαση συνδέσμων και διαφημίσεων. Η εμπειρία SGE ήταν καθαρά προαιρετική μέχρι πρόσφατα, όταν η Google άρχισε να τη δοκιμάζει ως προεπιλεγμένη εμπειρία για ένα περιορισμένο σύνολο χρηστών. Ωστόσο, η εταιρεία άργησε να ενσωματώσει αυτά τα χαρακτηριστικά SGE στην κύρια μηχανή αναζήτησης, πιθανότατα λόγω του υψηλού υπολογιστικού κόστους που σχετίζεται με τα παραγωγικά μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης.

Ενώ η SGE προσφέρει πιθανά οφέλη για τους χρήστες, ταυτόχρονα αμφισβητεί τα θεμέλια του σημερινού επιχειρηματικού μοντέλου της Google. Η ικανότητα της AI να παρέχει ολοκληρωμένες απαντήσεις θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των κλικ των χρηστών στους συνδέσμους των ιστοσελίδων, με αποτέλεσμα λιγότερες εμφανίσεις διαφημίσεων και ενδεχομένως να θέσει σε κίνδυνο την κύρια ροή εσόδων της Google.

Η αναφορά ισχυρίζεται επίσης ότι οι μηχανικοί της Google αναπτύσσουν ήδη αυτή την τεχνολογία, αλλά η οριστική απόφαση και το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας παραμένουν αβέβαια. Εσείς θα δεχόσασταν να πληρώνετε συνδρομή για το Google Search;

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Creative και TGIF ενώνουν τις δυνάμεις τους και φέρνουν καθηλωτικό ήχο στις καρέκλες gaming [CES 2025]

Η Creative Technology και η TGIF συνεργάζονται για να προσφέρουν στους gamers την τέλεια ισορροπία…

10 ώρες ago

Επίσημα με Snapdragon 8 Gen3 και μπαταρία 6000mAh!

Ανακοινώθηκε επίσημα πριν από λίγη ώρα το νέο OnePlus 13R και φέρνει μαζί του έναν…

12 ώρες ago

Το μέλλον της μέτρησης αρτηριακής πίεσης από wearables!

Στον κόσμο των wearables, η ανίχνευση της αρτηριακής πίεσης θεωρείται το επόμενο ιερό δισκοπότηρο για…

12 ώρες ago

Νέα σειρά gaming laptops με Intel Core Ultra και γραφικά RTX 50 Series

Η Acer ανακοίνωσε στο CES 2025 σημαντικές αναβαθμίσεις στις επιδόσεις και στα χαρακτηριστικά των νέων…

13 ώρες ago

Μια διαφορετική και πρωτοποριακή προσέγγιση για την υλοποίηση κβαντικών υπολογιστών!

Οι κβαντικοί υπολογιστές θα μπορούσαν μια μέρα να κάνουν ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός…

13 ώρες ago

Επιστρέφει το πολιτικό περιεχόμενο στα Facebook, Instagram και Threads

Στο πλαίσιο μιας σημαντικής αναθεώρησης των πολιτικών της για τον έλεγχο του περιεχομένου που ανακοινώθηκε…

13 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.