Θα περίμενε κανείς ότι η Google θα ήταν πρωτοπόρος και σε αυτόν τον τομέα, αλλά να που χρειάστηκε να περάσουν αρκετά χρόνια για να ακολουθήσει τα βήματα των Pinterest και Instagram.
Από τη στιγμή που ζούμε στην εποχή της εικόνας, μοιάζει απόλυτα λογικό να μπορεί κανείς να πραγματοποιήσει αγορές απευθείας από τις εικόνες που βλέπει στο Internet. Γι’ αυτό, η Google ξεκίνησε τις δοκιμές εμφάνισης τέτοιων shoppable διαφημίσεων που θα προσφέρουν στον χρήστη περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν και link για να το αγοράσει.
Η εμφάνιση αυτών των διαφημίσεων αφορά καθαρά χορηγούμενες αναρτήσεις και δεν θα τις βλέπουμε επάνω στις απλές εικόνες του Google Image Search. Αυτή την περίοδο η δοκιμή γίνεται σε μικρές ομάδες χρηστών που αναζητούν εξοπλισμό γραφείου και αφηρημένη τέχνη, ωστόσο, αναμένεται επέκταση πολύ σύντομα σε μεγαλύτερο κοινο.
[Google]
Στην CES 2025, η TCL κάνει την τεχνολογία πιο ανθρώπινη, προσφέροντας στους καταναλωτές μια καθηλωτική…
Ο επερχόμενος πρόεδρος Donald Trump άνοιξε τη συνέντευξη Τύπου στο Mar-a-Lago στις 7 Ιανουαρίου ανακοινώνοντας…
Η Activision κυκλοφορεί κάθε χρόνο παιχνίδια Call of Duty εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες και…
Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε…
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κατακτήσει τον κόσμο και φαίνεται να είναι το θέμα της μόδας…
Ένας πρώην υπάλληλος της Microsoft δημοσιεύει στο X ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται για την…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment