Για μια ακόμη φορά η Facebook ενημερώνει το κοινό για τη συμμόρφωση της στους κανόνες GDPR (General Data Protection Regulation) που θα τεθούν σε εφαρμογή από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις 25 Μαΐου, αν και οι κάτοικοι των ΗΠΑ θα καλύπτονται από μια πιο ελαφριά έκδοση τους.
Όπως εξηγεί μέσα από το επίσημο blog της, η Facebook θα είναι υποχρεωμένη να ζητά την άδεια των χρηστών για τρία βασικά πράγματα, τα οποία μέχρι πρότινος είχε ενεργοποιημένα εξαρχής και απλά έδινε τη δυνατότητα στον χρήστη να τα αποφύγει εκ των υστέρων.
Το πρώτο αφορά τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στον λογαριασμό του χρήστη από συνεργάτες της Facebook. Η εταιρεία θα ρωτά ξεκάθαρα τους χρήστες αν συμφωνούν με την χρήση των δεδομένων τους (π.χ. τα Likes που αφήνουν σε ιστοσελίδες και posts) για να βλέπουν σχετικές διαφημίσεις.
Το δεύτερο αφορά τις πληροφορίες στο προφίλ τους. Παρά το γεγονός ότι είναι εντελώς προαιρετικό να δηλώνεις πληροφορίες σχετικές με τις πολιτικές και θρησκευτικές πεποιθήσεις ή την οικογενειακή κατάσταση σου, η Facebook θα σε ξαναρωτήσει αν θες να συνεχίσουν να εμφανίζονται.
Το τρίτο αφορά την άδεια χρήσης της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου, μια ιστορία που μπορεί να κοστίσει δισεκατομμύρια στη Facebook, όπως είδαμε χτες. Η εταιρεία εξηγεί ότι η τεχνολογία της βοηθά στην βελτίωση της εμπειρίας χρήσης και στην προστασία του λογαριασμού και της ιδιωτικότητας του χρήστη. Σαν παράδειγμα αναφέρει την ευκολία να σε βρίσκουν νέοι φίλοι και να σε επισημαίνουν στις φωτογραφίες, αλλά και το ενδεχόμενο κάποιος να χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες σου στο προφίλ του. Στο εξής, οι χρήστες θα ενημερώνονται ξεκάθαρα για το αν θέλουν να συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα.
[Facebook]