Categories: Technology

Η Baidu αρχίζει μαζική παραγωγή λεωφορείου χωρίς οδηγό [βίντεο]


Τη μαζική παραγωγή του μικρού αυτόνομου λεωφορείου Apolong ξεκίνησε μια από τις μεγαλύτερης τεχνολογικές εταιρείες της Κίνας, η Baidu.

Η ανακοίνωση, η οποία συνοδεύθηκε από τη σχετική τελετή στο εργοστάσιο στην πόλη Σιαμέν της νοτιοανατολικής επαρχίας Φουτζιάν, έγινε μετά την κατασκευή του 100ού λεωφορείου από τη γραμμή παραγωγής. Η κατασκευή γίνεται από τη Baidu γνωστή και ως η «κινεζική Google» επειδή έχει αναπτύξει την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στα κινεζικά, σε συνεργασία με την επίσης κινεζική εταιρεία παραγωγής οχημάτων King Long.

Σε πρώτη φάση τα λεωφορεία θα χρησιμοποιηθούν σε ελεγχόμενες περιοχές, κυρίως σε αεροδρόμια και τουριστικά σημεία κινεζικών πόλεων (Πεκίνο, Γκουανκγτσού, Σεντσέν, Γουχάν, Σιονγκάν κ.α.), καθώς και σε βιομηχανικά πάρκα.

Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι οι ξένες αγορές και ήδη έχει γίνει συμφωνία με την ιαπωνική Softbank για να κυκλοφορήσουν δέκα Apolong δοκιμαστικά στους δρόμους του Τόκιο από τις αρχές του 2019.

Τα «έξυπνα» λεωφορεία διαθέτουν επίπεδο αυτοματισμού «τέσσερα», που σημαίνει ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν μόνα τους στις περισσότερες συνθήκες στους δρόμους (στο ανώτατο επίπεδο «πέντε» το όχημα μπορεί να τα βγάλει πέρα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες όπως χωματόδρομους και κακές καιρικές συνθήκες).

Το Apolong (το όνομά του παραπέμπει στον αρχαιοελληνικό θεό «Απόλλωνα», επειδή το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για αυτόνομη οδήγηση που διαθέτει, ονομάζεται Apollo) έχει μέγεθος το ένα τρίτο περίπου ενός κανονικού λεωφορείου και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 14 καθήμενους επιβάτες.

Δεν διαθέτει θέση οδηγού, τιμόνι ή πεντάλ, κινείται με ηλεκτρική ενέργεια και μπορεί να διανύσει μέχρι 100 χιλιόμετρα απόσταση μετά από φόρτιση δύο ωρών. Η ταχύτητά του φθάνει τα 70 χιλιόμετρα την ώρα, αν και στην αρχική φάση θα κινείται με 20 έως 40 χλμ/ώρα.

Αυτόνομα λεωφορεία έχουν αναπτύξει και άλλες εταιρείες, όπως οι γαλλικές Navya και Easymile, η αυστραλιανή Intellibus και η νοτιοκορεατική ΚΤ. Οι ειδικοί γενικά συμφωνούν ότι τέτοια μικρά αστικά λεωφορεία χωρίς οδηγό έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν αποδεκτά από το ευρύ κοινό, σε σχέση με τα αυτόνομα ΙΧ.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News
Tags: Baidu

Recent Posts

Πώς η SpaceX του Έλον Μασκ θέλει να κερδίσει έδαφος στην Ιταλία

Πώς η SpaceX του Έλον Μασκ θέλει να κερδίσει έδαφος στην Ιταλία - Newsbeast play…

7 ώρες ago

Ερευνητής ισχυρίζεται ότι έλυσε το «παράδοξο του παππού» και ότι είναι εφικτό!

Το ταξίδι στο χρόνο έχει από καιρό απορριφθεί ως αδύνατο, εν μέρει λόγω του διαβόητου…

8 ώρες ago

Ένα εξαιρετικό simulation game για τον «μαύρο χρυσό» διαθέσιμο δωρεάν στο Epic Games Store

Τα εορταστικά δώρα του Epic Games Store ολοκληρώθηκαν, αλλά το κατάστημα δεν φαίνεται να σχεδιάζει…

9 ώρες ago

Εκτόξευση στις αναζητήσεις για διαγραφή των Facebook, Instagram και Threads!

Οι αναζητήσεις στο Google Search για το πώς να ακυρώσετε και να διαγράψετε λογαριασμούς στο…

9 ώρες ago

Αυτές είναι οι νέες κάρτες γραφικών RTX 50 Series της MSI [CES 2025]

Η MSI παρουσίασε στο CES 2025 τις καινοτόμες κάρτες γραφικών NVIDIA GeForce RTX 50 Series,…

10 ώρες ago

Οι έξι τάσεις που διαμορφώνουν τις πληρωμές το 2025

Οι ψηφιακές πληρωμές αυξάνονται παγκοσμίως καθώς οι αγορές μέσα από ιστοτόπους, εφαρμογές ή πλατφόρμες καταστημάτων…

10 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.