Η Apple ισχυρίζεται ότι δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ τα δεδομένα της Siri για τη δημιουργία προφίλ μάρκετινγκ, δεν τα έχει πουλήσει σε κανέναν για διαφημίσεις, ούτε καν τα έχει μοιραστεί με τρίτους. Η τελευταία δήλωση έχει σκοπό να επιβεβαιώσει την ακλόνητη δέσμευσή της να διατηρεί τις συνομιλίες με τη Siri ιδιωτικές.
Ένας πρόσφατος διακανονισμός ύψους 95 εκατομμυρίων δολαρίων στον οποίο συμφώνησε η Apple σχετικά με ένα ζήτημα όπου ανατέθηκε σε ανθρώπους εργολάβους να αναθεωρούν ανώνυμες καταγραφές αλληλεπιδράσεων με τη Siri προκάλεσε διαμάχη όσον αφορά τη χρήση των δεδομένων. Ο διακανονισμός αυτός ήρθε ως αποτέλεσμα μιας αναφοράς που ήρθε στην επιφάνεια το 2019 από την εφημερίδα The Guardian, ωστόσο, και χωρίς να υπάρχουν αποδείξεις ότι τα δεδομένα της Siri πωλούνταν για να προωθηθούν στην αγορά σε τελικούς χρήστες.
Όπως ειπώθηκε, η Apple διέψευσε ευθέως αυτόν τον μύθο, δηλώνοντας: «Η Apple δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ δεδομένα Siri για τη δημιουργία προφίλ μάρκετινγκ, δεν τα διέθεσε ποτέ για διαφήμιση και δεν τα πούλησε ποτέ σε κανέναν για οποιονδήποτε σκοπό». Επιπλέον, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που θα βελτιώσουν περαιτέρω το απόρρητο της Siri, τοποθετώντας έτσι τον εαυτό της ως «υπέρμαχο της ασφάλειας των δεδομένων των χρηστών».
Ωστόσο, η στάση της Apple σχετικά με τη χρήση των δεδομένων της Siri δεν διαφέρει από εκείνη άλλων μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών, όπως η Meta (ή το Facebook), οι οποίες έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες φήμες και θεωρίες συνωμοσίας με την πάροδο του χρόνου. Στην περίπτωση του Facebook, η εταιρεία έχει αρνηθεί τη χρήση δεδομένων από τα μικρόφωνα για τη στόχευση διαφημίσεων, με τον ιδρυτή Mark Zuckerberg να ασχολείται άμεσα με το θέμα κατά τη διάρκεια ακροάσεων στο Κογκρέσο.
Αν και η Apple και άλλες εταιρείες μπορεί να μην χρησιμοποιούν δεδομένα φωνής για τη συγκεκριμένη στόχευση των διαφημίσεων, η πραγματικότητα είναι ότι οι διαφημιστές χρησιμοποιούν ένα πλήθος άλλων δεδομένων, όπως η ανίχνευση τοποθεσίας, το ιστορικό περιήγησης και οι συνήθειες αγοράς, για την προβολή στοχευμένου περιεχομένου.
Για την αντιμετώπιση αυτών, η Apple έθεσε σε εφαρμογή αυστηρό απόρρητο στο οποίο τυχαία αναγνωριστικά, αντί για προσωπικά δεδομένα, παρακολουθούν τα δεδομένα της Siri κατά την επεξεργασία τους. Η εταιρεία το προώθησε αυτό μεταφέροντας τα χαρακτηριστικά ιδιωτικότητας και ασφάλειας του iPhone στο cloud με το Private Cloud Compute. Αυτά εξασφάλισαν ότι τέτοια δεδομένα χρήστη δεν αποθηκεύονται ούτε αποστέλλονται στην Apple όταν κάποιος χρησιμοποιεί τη Siri και λαμβάνει αποτελέσματα.
[via]
Η MSI παρουσίασε στο CES 2025 τις καινοτόμες κάρτες γραφικών NVIDIA GeForce RTX 50 Series,…
Οι ψηφιακές πληρωμές αυξάνονται παγκοσμίως καθώς οι αγορές μέσα από ιστοτόπους, εφαρμογές ή πλατφόρμες καταστημάτων…
Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε, στο πλαίσιο της CES 2025 που διεξάγεται από τις…
Η POCO παρουσίασε σήμερα τα νέα POCO X7 Pro, POCO X7 και το μοναδικό POCO…
Η HMD επιστρέφει στην επικαιρότητα με κάτι διαφορετικό αυτή τη φορά. Αντί για ένα νέο…
Οι άνθρωποι που παλεύουν με ορμονικές καταστάσεις και άλλες ασθένειες που σχετίζονται με αυτές πρέπει…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment