Η τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης OpenAI (στηρίζεται από τον Elon Musk) συνεχίζει να εξελίσσεται και να ταπεινώνει τους επαγγελματίες παίκτες DotA 2. Αυτή τη φορά, η OpenAI τέθηκε αντιμέτωπη με μια ομάδα 4 επαγγελματιών παικτών (Ben “Merlini” Wu, William “Blitz” Lee, Ioannis “Fogged” Lucas, David “MoonMeander” Tan) για να ελέγξουν πως μπορεί να συμπεριφερθεί απέναντι σε πολλαπλούς χρήστες.
Ο νικητής θα προέκυπτε από μια σειρά 3 αγώνων, αλλά δεν χρειάστηκε και πολύ για να καταλάβουν προς τα που γέρνει η πλάστιγγα. Στον πρώτο αγώνα, η OpenAI ήταν τόσο αποτελεσματική ώστε οι παίκτες να μην μπορέσουν καν να ρίξουν έναν από τους πύργους της, ενώ στον δεύτερο κατάφεραν να ρίξουν μόνο τον έναν. Στον τρίτο αγώνα κέρδισαν, πάντως, οι επαγγελματίες.
Να σημειωθεί ότι οι αγώνες δεν έγιναν ακριβώς όπως φανταζόμαστε το DotA 2. Οι διαθέσιμοι playable χαρακτήρες περιορίστηκαν στους 18, αφαιρέθηκαν συγκεκριμένα αντικείμενα και αρκετοί σημαντικοί παράμετροι του παιχνιδιού (summons/illusions, couriers, Roshan, wards κλπ.). Παρόλα αυτά, οι δημιουργοί του OpenAI φιλοδοξούν ότι θα προλάβουν να εκπαιδεύσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη στο πλήρες παιχνίδι για το επερχόμενο τουρνουά The International DotA 2 που διοργανώνει η Valve.
[via]
Πότισμα του γκαζόν με ένα κλικ στο κινητό – Ο ψηφιακός κηπουρός που ρίχνει 50%…
Τα μελλοντικά προϊόντα της Apple δεν θα είναι ποτέ τόσο κερδοφόρα όσο τα iPhone προειδοποίησε…
Ο δεύτερος κύκλος της πρωτότυπης σειράς του FX, The Old Man, με πρωταγωνιστή τον Jeff Bridges, είναι τώρα διαθέσιμος, με όλα τα…
Το Hogwarts Legacy των Avalanche Software και Warner Bros. Games ξεσήκωσε τον κόσμο του gaming…
Η Google διέρρευσε κατά λάθος τον επερχόμενο AI agent της, το Jarvis AI, ο οποίος…
Σήμερα το πρωί, η Ευρωπαϊκή Ένωση ξεκίνησε έρευνα κατά του αμερικανικού κατασκευαστή Corning για πιθανές…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment