Categories: Internet

Η προφητική διαφημιστική καμπάνια από το 1993 που περιγράφει το… σήμερα! [Video]


Η απίστευτα προφητική διαφημιστική καμπάνια της AT&T (πάροχος τηλεπικοινωνιών στις ΗΠΑ) «You Will» του 1993, μια σειρά διαφημιστικών σποτ σε σκηνοθεσία του David Fincher με τη φωνητική περιγραφή του Tom Selleck, αποδείχθηκε εκπληκτικά ακριβής στην πρόβλεψη του μέλλοντος της τεχνολογίας τα επόμενα χρόνια. Η διαφήμιση ξεκινούσε με τη φράση «Have you ever» και τελείωνε με το «You Will. Και η εταιρεία που θα σας το φέρει: AT&T».

Οι διαφημίσεις περιλάμβαναν την οδήγηση σε όλη τη χώρα χωρίς να σταματάτε για οδηγίες, την πληρωμή διοδίων χωρίς να επιβραδύνετε, την παρακολούθηση μιας ταινίας όταν θέλετε, την παρακολούθηση του σπιτιού σας όταν δεν είστε στο σπίτι και πολλά άλλα. Όλες οι εφαρμογές σε αυτές τις διαφημίσεις που φαίνονται τόσο προφητικές σήμερα ήταν τεχνολογίες που βρίσκονταν υπό διαμόρφωση εκείνη την εποχή, αλλά δεν είχαν ακόμη εφαρμοστεί.

Ανάμεσα στις τεχνολογίες που προφήτευσε η καμπάνια συμπεριλαμβάνονται οι παρακάτω:

  • Μηχανήματα ταμείου παντοπωλείου που θα επεξεργάζονται ένα ολόκληρο καλάθι τη φορά χωρίς να χρειάζεται να αφαιρεθούν τα ψώνια, πιθανώς μέσω RFID ή κάτι παρόμοιο
  • Τηλεϊατρική
  • Ευφυείς προσωπικοί βοηθοί
  • Τηλεδιάσκεψη
  • Συστήματα πλοήγησης GPS με αυτόματη επαναδρομολόγηση με βάση τη ζωντανή κυκλοφορία
  • Wi-Fi/WAN, υπολογιστές σε tablet και φορητούς υπολογιστές με γραφίδα
  • Έξυπνα ρολόγια
  • Περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης
  • Διαδικτυακή συνεργασία σε πραγματικό χρόνο, η οποία οραματίζεται ως δύο φοιτητές που διδάσκουν ο ένας στον άλλον τη μητρική τους γλώσσα μέσω βιντεοφώνου και, σε μια ξεχωριστή διαφήμιση, ως ένας πατέρας που διαβάζει ένα παραμύθι στο παιδί του από απόσταση, ενώ και οι δύο βλέπουν την ίδια σελίδα του παραμυθιού στους ατομικούς φορητούς υπολογιστές τους
  • Διαδικτυακές βιβλιοθήκες
  • Ηλεκτρονική είσπραξη διοδίων
  • Βίντεο κατά παραγγελία
  • Συνδυασμός τηλεδιάσκεψης, αναγνώρισης ομιλίας και λογισμικού μετάφρασης
  • Αυτοματισμός σπιτιού στον οποίο η πρόσβαση στη διαφήμιση γίνεται μέσω αυτού που μοιάζει με smartphone
  • Εξ αποστάσεως μάθηση καθώς ένας μαθητής μαθαίνει την ιστορία της τζαζ μέσω τηλεδιάσκεψης με τον καθηγητή του



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η Ιαπωνία έστειλε τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στο Διάστημα!

Ιάπωνες ερευνητές μόλις έστειλαν τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στον κόσμο στο Διάστημα, όπως αναφέρει το…

6 ώρες ago

Ξεπέρασε τα 146 εκατ. πωλήσεις, δεν αλλάζουν τα σχέδια για το Switch 2

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Nintendo, το Nintendo Switch παρουσιάζει μια μικρή πτώση…

14 ώρες ago

Σημαντική ανακάλυψη για το περίφημο Πρόβλημα των Τριών Σωμάτων

Το πρόβλημα των τριών σωμάτων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον τομέα της Αστρονομίας,…

14 ώρες ago

Η AstroForge έλαβε την πρώτη άδεια εξόρυξης πολύτιμων μετάλλων από αστεροειδείς

Η εταιρεία αναζήτησης αστεροειδών AstroForge απέκτησε την πρώτη εμπορική άδεια λειτουργίας και επικοινωνίας με ένα…

14 ώρες ago

Games, εφαρμογές και ιστοσελίδες μπορούν να γίνουν απειλές για την ασφάλεια μας

Τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Από τα παιδιά, τους εφήβους, τους…

15 ώρες ago

Ιστορικό επίτευγμα: Το πρώτο κλωνοποιημένο κουνάβι γέννησε δύο υγιή μωρά

Ιστορικό επίτευγμα: Το πρώτο κλωνοποιημένο κουνάβι γέννησε δύο υγιή μωρά - Newsbeast play …

15 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.