Categories: Internet

Η προφητική διαφημιστική καμπάνια από το 1993 που περιγράφει το… σήμερα! [Video]


Η απίστευτα προφητική διαφημιστική καμπάνια της AT&T (πάροχος τηλεπικοινωνιών στις ΗΠΑ) «You Will» του 1993, μια σειρά διαφημιστικών σποτ σε σκηνοθεσία του David Fincher με τη φωνητική περιγραφή του Tom Selleck, αποδείχθηκε εκπληκτικά ακριβής στην πρόβλεψη του μέλλοντος της τεχνολογίας τα επόμενα χρόνια. Η διαφήμιση ξεκινούσε με τη φράση «Have you ever» και τελείωνε με το «You Will. Και η εταιρεία που θα σας το φέρει: AT&T».

Οι διαφημίσεις περιλάμβαναν την οδήγηση σε όλη τη χώρα χωρίς να σταματάτε για οδηγίες, την πληρωμή διοδίων χωρίς να επιβραδύνετε, την παρακολούθηση μιας ταινίας όταν θέλετε, την παρακολούθηση του σπιτιού σας όταν δεν είστε στο σπίτι και πολλά άλλα. Όλες οι εφαρμογές σε αυτές τις διαφημίσεις που φαίνονται τόσο προφητικές σήμερα ήταν τεχνολογίες που βρίσκονταν υπό διαμόρφωση εκείνη την εποχή, αλλά δεν είχαν ακόμη εφαρμοστεί.

Ανάμεσα στις τεχνολογίες που προφήτευσε η καμπάνια συμπεριλαμβάνονται οι παρακάτω:

  • Μηχανήματα ταμείου παντοπωλείου που θα επεξεργάζονται ένα ολόκληρο καλάθι τη φορά χωρίς να χρειάζεται να αφαιρεθούν τα ψώνια, πιθανώς μέσω RFID ή κάτι παρόμοιο
  • Τηλεϊατρική
  • Ευφυείς προσωπικοί βοηθοί
  • Τηλεδιάσκεψη
  • Συστήματα πλοήγησης GPS με αυτόματη επαναδρομολόγηση με βάση τη ζωντανή κυκλοφορία
  • Wi-Fi/WAN, υπολογιστές σε tablet και φορητούς υπολογιστές με γραφίδα
  • Έξυπνα ρολόγια
  • Περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης
  • Διαδικτυακή συνεργασία σε πραγματικό χρόνο, η οποία οραματίζεται ως δύο φοιτητές που διδάσκουν ο ένας στον άλλον τη μητρική τους γλώσσα μέσω βιντεοφώνου και, σε μια ξεχωριστή διαφήμιση, ως ένας πατέρας που διαβάζει ένα παραμύθι στο παιδί του από απόσταση, ενώ και οι δύο βλέπουν την ίδια σελίδα του παραμυθιού στους ατομικούς φορητούς υπολογιστές τους
  • Διαδικτυακές βιβλιοθήκες
  • Ηλεκτρονική είσπραξη διοδίων
  • Βίντεο κατά παραγγελία
  • Συνδυασμός τηλεδιάσκεψης, αναγνώρισης ομιλίας και λογισμικού μετάφρασης
  • Αυτοματισμός σπιτιού στον οποίο η πρόσβαση στη διαφήμιση γίνεται μέσω αυτού που μοιάζει με smartphone
  • Εξ αποστάσεως μάθηση καθώς ένας μαθητής μαθαίνει την ιστορία της τζαζ μέσω τηλεδιάσκεψης με τον καθηγητή του



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Μεγάλη επένδυση στην ανάπτυξη ανθρωποειδών ρομπότ

Η τελευταία κίνηση της Samsung είναι να διπλασιάσει τη συμμετοχή της στην Rainbow Robotics, μια…

2 ώρες ago

Τα βασικά μοντέλα με υψηλότερο ρυθμό ανανέωσης εικόνας

Τα τελευταία χρόνια, η Apple έχει ακολουθήσει μια απλή αλλά αποτελεσματική στρατηγική για τα iPhone…

2 ώρες ago

Nature: Τα σημαντικά γεγονότα που αναμένεται να καθορίσουν την επιστήμη το 2025

Nature: Τα σημαντικά γεγονότα που αναμένεται να καθορίσουν την επιστήμη το 2025 - Newsbeast play…

2 ώρες ago

Ο «νονός της AI» τίθεται κατά της κερδοσκοπικής στροφής της OpenAI μαζί με τον Elon Musk

Η OpenAI έχει αντιμετωπίσει πολλές αντιδράσεις από διάφορες πλευρές από τη στιγμή που ανακοίνωσε τα…

2 ώρες ago

Υποδέχεται το 2025 με το Watson που βασίζεται στο Σέρλοκ Χολμς

Η COSMOTE TV υποδέχεται το νέο έτος με 10 συναρπαστικές νέες σειρές και νέους κύκλους…

3 ώρες ago

Το 2024 κλείνει με δωρεάν παιχνιδάρα από το Epic Games Store!

Οι χρήστες του Epic Games Store έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες για να αποκτήσουν…

19 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.