Categories: Apple

Η μυστική συμφωνία μεταξύ Google και Facebook για τις διαφημίσεις


Σύμφωνα με το BuzzFeed, Facebook και Google σύναψαν μια μυστική και παράνομη συμφωνία το 2018 προκειμένου να επωφεληθούν πλεονεκτημάτων και να μειώσουν τον ανταγωνισμό στις διαφημίσεις.

Βάσει εσωτερικών εγγράφων που είδαν το φως της δημοσιότητας μετά από μια καταγγελία που κατέθεσαν εισαγγελείς του Texas κατά της Google το 2020, φαίνεται ότι οι δύο τεχνολογικές εταιρείες υπέγραψαν μια «ανταλλακτική» συμφωνία με κωδική ονομασία Jedi Blue.

Η συγκεκριμένη συμφωνία ευνοούσε τη διαφήμιση για την Facebook στην Google συγκριτικά με άλλες εταιρείες. Η Facebook με τη σειρά της, εφόσον ευνοούταν από την Google, παραιτήθηκε από τα σχέδια εφαρμογής ενός νέου τρόπου online διαφημίσεων που θα απειλούσε τον απόλυτο έλεγχο της Google. Αντ’ αυτού η Facebook στήριξε την πλατφόρμα της Google Open Bidding δύο χρόνια αργότερα.

Προκειμένου να επέλθει μια ισορροπία ανάμεσα στις δύο εταιρείες, οι CEOs της Facebook και της Google, Mark Zuckerberg και Sundar Pichai αντίστοιχα, υπέγραψαν τη συμφωνία.

Επί της ουσίας, η Facebook είχε προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, καθώς είχε στη διάθεση της μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την Google για να κάνει καλύτερες προσφορές για να κερδίσει διαφημίσεις ενώ συγχρόνως της επιτρεπόταν να συνάψει άμεσα συμφωνίες με τους ιστοτόπους που φιλοξενούσαν τις διαφημίσεις.

Ο εκπρόσωπος της Google Peter Schottenfels ανέφερε τα εξής:

Υπογράφουμε εκατοντάδες συμφωνίες κάθε χρόνο και η συγκεκριμένα συμφωνία δεν ήταν ποτέ μυστική, καθώς δημοσιοποιήθηκε. Απλώς δίνει τη δυνατότητα στο FAN (Facebook Audience Network) και στους διαφημιστές που εκπροσωπεί να συμμετέχουν στην πλατφόρμα Open Bidding, όπως κάνουν περισσότεροι από 25 άλλοι συνεργάτες μας.

Παράλληλα, ο εκπρόσωπος της Meta, Stephen Peters σημείωσε:

Η μη αποκλειστική συμφωνία υποβολής προσφορών της Meta με την Google και οι αντίστοιχες παρόμοιες συμφωνίες που έχουμε με άλλες bidding πλατφόρμες, συνέβαλαν στην αύξηση του ανταγωνισμού για τοποθετήσεις διαφημίσεων. Αυτές οι επιχειρηματικές σχέσεις δίνουν τη δυνατότητα στη Meta να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στους διαφημιστές, ενώ αποζημιώνει αρκετά τους εκδότες, με αποτέλεσμα καλύτερα αποτελέσματα για όλους.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Βλαστικά κύτταρα «εκπαιδεύτηκαν» για τη δημιουργία οργάνων και ιστών

Τα βλαστικά κύτταρα αποτελούν εδώ και καιρό µια πολλά υποσχόµενη ελπίδα για το µέλλον της…

13 ώρες ago

Apple και Samsung εργάζονται σε νέες τεχνολογίες μπαταρίας για smartphones

Οι Κινέζοι κατασκευαστές smartphones είναι δημοφιλείς για την τοποθέτηση μεγάλων μπαταριών στα smartphones τους. Αντίθετα,…

17 ώρες ago

Δύο νέα lasers υψηλής ισχύος για να γίνει πραγματικότητα

Η γερμανική εταιρεία Focused Energy έκανε ένα αποφασιστικό βήμα προς το μέλλον της καθαρής ενέργειας,…

17 ώρες ago

Αυτό το μωβ διαμάντι φέρνει την επανάσταση στις διαστημικές επικοινωνίες!

Μια ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Νέας Νότιας Ουαλίας (UNSW) ανέπτυξε μια τεχνολογία που…

17 ώρες ago

Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν ιστορική συμφωνία για την Πυρηνική Ενέργεια

Η General Services Administration (GSA), η οποία διαχειρίζεται κυβερνητικά κτίρια στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε μια σημαντική…

18 ώρες ago

Ερευνητές βρήκαν τον τρόπο να αντιμετωπίσουν τα ανθεκτικά στα αντιβιοτικά βακτήρια

Τα ανθεκτικά στα αντιβιοτικά βακτήρια αποτελούν μια από τις πιο πιεστικές κρίσεις της εποχής μας…

18 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.