Η εφαρμογή τύπου TikTok που εκτοξεύθηκε ενόψει του επικείμενου ban

0


Με το TikTok να απέχει μόλις λίγες ημέρες από την απαγόρευση στις ΗΠΑ, οι χρήστες της εφαρμογής ωθούν κάποιες ελάχιστα γνωστές εφαρμογές στην κορυφή των καταστημάτων της Apple και της Google. Η εφαρμογή που μέχρι στιγμής φαίνεται να έχει επωφεληθεί περισσότερο είναι μια κινεζική εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που ονομάζεται «RedNote» ή Xiaohongshu, που μεταφράζεται ως «μικρό κόκκινο βιβλίο».

Η εφαρμογή που μοιάζει με το TikTok για βίντεο μικρής διάρκειας είναι αυτή τη στιγμή η νούμερο ένα εφαρμογή στο App Store της Apple και βρίσκεται στην 34η θέση στο Play Store της Google. Το RedNote έχει κερδίσει δημοτικότητα καθώς πολλοί δημιουργοί του TikTok έχουν αρχίσει να δημοσιεύουν τις εμπειρίες τους δοκιμάζοντας την κινεζική εφαρμογή. Παράλληλα, πάνω στο RedNote, αρκετοί δημιουργοί έχουν μοιραστεί βίντεο σχετικά με την υποδοχή των «προσφύγων του TikTok» στην υπηρεσία.

Η εφαρμογή έχει διαμορφωθεί πολύ όπως το TikTok, με τη δυνατότητα κάθετης κύλισης σε feeds με βίντεο μικρής διάρκειας με βάση τα ενδιαφέροντά σας. Μεγάλο μέρος της διεπαφής της εφαρμογής είναι στα κινέζικα, οπότε μπορεί να είναι λίγο μπερδεμένη η πλοήγηση, αν και υπάρχουν μερικά χρήσιμα βίντεο στο TikTok που εξηγούν πώς να αλλάξετε τη γλώσσα της εφαρμογής στα αγγλικά.

Παρόλο που το RedNote φαίνεται να εμφανίστηκε από το πουθενά, η εφαρμογή είναι δημοφιλής στην Κίνα εδώ και χρόνια. Το CNBC αναφέρει ότι η εφαρμογή που μετρά πάνω από μια δεκαετία ζωής θεωρείται ως αντίπαλος του Douyin της ByteDance και του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, με περίπου 300 εκατομμύρια χρήστες.

Το RedNote δεν είναι η μόνη εφαρμογή που έχει προωθηθεί από τους ανήσυχους χρήστες του TikTok. Μια άλλη εφαρμογή της ByteDance, το Lemon8, είναι επίσης trendy τόσο στα καταστήματα της Apple όσο και της Google, όπου βρίσκεται στη δεύτερη και πρώτη θέση αντίστοιχα. Αλλά ενώ το ίδιο το TikTok έχει κατά καιρούς ενισχύσει την εφαρμογή, το Lemon8 θα έχει πιθανότατα την ίδια μοίρα με το TikTok, αν το Ανώτατο Δικαστήριο πάρει το μέρος της κυβέρνησης Biden, κάτι που φαίνεται πιθανό.

Μια άλλη εφαρμογή βίντεο που ονομάζεται Flip, η οποία περιγράφει τον εαυτό της ως «όπου το social συναντά το shopping», είναι επίσης τάση και στα δύο καταστήματα εφαρμογών. Η εφαρμογή, από την Humans, Inc. με έδρα το Λος Άντζελες, διαθέτει βίντεο μικρής διάρκειας και ένα κατάστημα εντός της εφαρμογής. Αυτή τη στιγμή κατατάσσεται στο νούμερο 14 στο κατάστημα της Google και στο νούμερο τέσσερα στο κατάστημα της Apple. Η εταιρεία αποτιμήθηκε σε περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια πέρυσι, σύμφωνα με το Crunchbase.

Μια άλλη εφαρμογή που φαίνεται να έχει επωφεληθεί από την επικείμενη απαγόρευση του TikTok είναι κάτι που ονομάζεται «ReelShort». Αν και το όνομα της εφαρμογής ακούγεται σαν ένα παιχνίδι με τα reels του Instagram και τα YouTube Shorts – και τα δύο είναι καθιερωμένοι κλώνοι του TikTok – η εφαρμογή φαίνεται να είναι λιγότερο κλώνος του TikTok και περισσότερο μια wannabe πλατφόρμα streaming. Η εφαρμογή διαθέτει μικρά αποσπάσματα από μεγαλύτερες «ταινίες» με παράξενους τίτλους. Το ReelShort είναι νούμερο επτά στο App Store νούμερο δύο στο Google Play.

Αν και είναι απίθανο κάποια από αυτές τις εφαρμογές να παραμείνει δημοφιλής για πολύ καιρό, το γεγονός ότι τόσες πολλές σχετικά άγνωστες εφαρμογές ανέβηκαν στην κορυφή των καταστημάτων εφαρμογών τόσο γρήγορα είναι ένα ακόμη σημάδι του πόσο μεγάλη επιρροή μπορούν να έχουν οι χρήστες και οι δημιουργοί του TikTok. Επισημαίνει επίσης ότι η απαγόρευση του TikTok από μόνη της δεν θα περιορίσει την επιρροή των κινεζικών εταιρειών τεχνολογίας στις ΗΠΑ.

[via]



Πηγή