Οι οθόνες πληροφοριών & ελέγχου, κατά παράδοση, είναι προσανατολισμένες στον οδηγό, μία φιλοσοφία που έχει καθιερωθεί εδώ και κάποιες δεκαετίες.
Η επόμενη γενιά της πλήρως ψηφιακής οθόνης ετοιμάζεται να κάνει ντεμπούτο στο BMW iNEXT, την τεχνολογική ναυαρχίδα της μάρκας, που θα αρχίσει να παράγεται από το 2021. Στο νέο σύστημα Curved Display, οι περιοχές απεικόνισης πληροφοριών και ελέγχου μέσω αφής συγχωνεύονται σε μία οθόνη που είναι στραμμένη στον οδηγό. Αυτή η ενιαία επιφάνεια βελτιστοποιεί την απεικόνιση πληροφοριών και διευκολύνει τις λειτουργίες αφής.
Η παραδοσιακή σχεδίαση οδηγοκεντρικού cockpit πρόσφατα βελτιστοποιήθηκε περαιτέρω με το Live Cockpit Professional. Εδώ, η σαφής δομή και η ομοιόμορφη παρουσίαση εξατομικεύσιμου περιεχομένου στον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και την Οθόνη Ελέγχου (Control Display) εξασφαλίζουν ότι ο οδηγός έχει πάντα τις κατάλληλες πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή. Το επόμενο βήμα εξέλιξης έρχεται με τη μορφή του Curved Display στο iNEXT, με μια καμπύλη στην επιφάνεια που προσανατολίζεται στον οδηγό. Η επιφάνεια απεικόνισης εντάσσεται άριστα στη συνολική σχεδίαση και βελτιώνει την εργονομία ελέγχου.
Το Curved Display τοποθετείται με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην είναι ορατή η σύνδεσή του με το ταμπλό, κάτι που, οπτικά, αφαιρεί βάρος. Η σχεδιαστική ποιότητα του Curved Display είναι εμπνευσμένη από τη σύγχρονη τεχνολογία των ηλεκτρονικών συστημάτων CE (Consumer Electronics), με την καμπύλη οθόνη να συγκρατείται στη θέση της από ένα λεπτό βραχίονα από μαγνήσιο. Η προηγμένη τεχνολογία απεικόνισης με μη ανακλαστικό κρύσταλλο, καθιστά περιττό το κάλυμμα προστασίας, και προάγει την αίσθηση της τάξης στο απέριττο περιβάλλον του cockpit.
Σε σχήμα και διάταξη, το Curved Display αντιπροσωπεύει μία επαναστατική φιλοσοφία οθόνης στραμμένης στον οδηγό. Ταυτόχρονα, η περιοχή της Οθόνης Ελέγχου (Control Display) παραμένει ορατή και προσβάσιμη και στον συνοδηγό. Ανάλογα με τις συνθήκες και τις προσωπικές προτιμήσεις, η απεικόνιση εξατομικευμένου περιεχομένου μπορεί να εναλλάσσεται στην περιοχή της Οθόνης Ελέγχου στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού και στην περιοχή που μπορεί να χρησιμοποιείται από τον συνοδηγό.
Νίκος Τσάδαρης
fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");
var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {
FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };
(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });
$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){
FB.init({
appId: '219378041527087',
cookie: true,
xfbml: true,
version: 'v3.0'
});
facebookAPILoaded = true;
});
}
Πηγή
Στο Κέντρο Τεχνολογίας της McLaren που βρίσκεται στο Woking της Αγγλίας, η εταιρεία εξήγησε πώς…
Η Apple εργάζεται για την ενίσχυση των δορυφορικών υπηρεσιών για τους χρήστες του iPhone, εστιάζοντας…
Στον αγώνα για τα ανθρωποειδή ρομπότ εμφανίζεται ένας νέος πρωταγωνιστής από την Κίνα. Η Agibot,…
Στις 24 Δεκεμβρίου, το Parker Solar Probe της NASA επιχείρησε να «αγγίξει» τον Ήλιο και…
Όπως ήταν αναμενόμενο, το Χριστουγεννιάτικο δώρο από το Epic Games Store είναι ένας πολύ δυνατός…
Λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα του 1992 ο 22χρονος τότε προγραμματιστής Neil Papworth από το…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment