Categories: Mobile

Η ΕΕ απαγορεύει στα κοινωνικά δίκτυα να διατηρούν τα προσωπικά δεδομένα για πολύ καιρό


Για άλλη μια φορά, η Ευρωπαϊκή Ένωση εξέδωσε απόφαση που εμποδίζει τη Meta να συγκεντρώνει και να διατηρεί σε υπερβολικό βαθμό τα δεδομένα των χρηστών. Το ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ αποφάσισε ότι πρέπει να τεθούν όρια για το πόσο καιρό η Meta και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες των χρηστών για στρατηγικές στοχευμένης διαφήμισης.

Η ιστοσελίδα TechCrunch αναφέρει ότι το ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ συντάχθηκε με προηγούμενη γνωμοδότηση που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Απρίλιο από δικαστικό σύμβουλο. Η προηγούμενη απόφαση προέτρεπε επίσης για όρια στο χρονικό διάστημα που οι εταιρείες θα μπορούσαν να διατηρούν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών με σκοπό τη στοχευμένη διαφήμιση.

Οι αποφάσεις παρέπεμπαν τις κατευθυντήριες γραμμές της διατήρησης στον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) του μπλοκ που θέσπισε η ΕΕ το 2018. Η αιτιολογική σκέψη 65 του GDPR καθιερώνει το «δικαίωμα στη λήθη» και το δικαίωμα διόρθωσης και διαγραφής δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Η μη συμμόρφωση με τον GDPR θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόστιμο 4% του παγκόσμιου ετήσιου κύκλου εργασιών, αριθμός που θα μπορούσε να φτάσει τα δισεκατομμύρια για μια μεγάλη εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως η Meta. Πέρυσι, η Meta αναγκάστηκε να καταβάλει πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ επειδή απαίτησε παράνομα από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το WhatsApp να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Η ΕΕ και η Meta μαζί με άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Apple και η Google, έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων αναφορικά με το Digital Markets Act. Η Meta αναμένει επί του παρόντος την απόφαση για πρόστιμο για την παραβίαση του Digital Markets Act της ΕΕ, όταν απαιτούσε από τους χρήστες να πληρώσουν για να απαγορεύσουν στην εταιρεία να συλλέγει και να μοιράζεται τα προσωπικά τους δεδομένα. Πέρυσι, το Δικαστήριο της ΕΕ έκρινε ότι η Meta έπρεπε να λάβει τη συγκατάθεσή της πριν από την παροχή προσωποποιημένων διαφημίσεων σε χρήστες στην περιοχή.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Έρχεται νέο πρόστιμο από την ΕΕ για μη συμμόρφωση του App Store με το DMA

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να επιβάλει πρόστιμο στην Apple επειδή δεν συμμορφώνεται επαρκώς με τις…

19 λεπτά ago

Ήξερες ότι το air fryer μπορεί να σε παρακολουθεί; (και στέλνει τα δεδομένα σου στην Κίνα…)

Η βρετανική οργάνωση Which? υποστηρίζει ότι το air fryer σας μπορεί να σας κατασκοπεύει και…

43 λεπτά ago

Το Nintendo Switch 2 θα είναι backwards compatible με τα παιχνίδια του original!

Η Nintendo ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι το λογισμικό του Nintendo Switch «θα μπορεί να…

1 ώρα ago

Η Ιαπωνία έστειλε τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στο Διάστημα!

Ιάπωνες ερευνητές μόλις έστειλαν τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στον κόσμο στο Διάστημα, όπως αναφέρει το…

9 ώρες ago

Ξεπέρασε τα 146 εκατ. πωλήσεις, δεν αλλάζουν τα σχέδια για το Switch 2

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Nintendo, το Nintendo Switch παρουσιάζει μια μικρή πτώση…

17 ώρες ago

Σημαντική ανακάλυψη για το περίφημο Πρόβλημα των Τριών Σωμάτων

Το πρόβλημα των τριών σωμάτων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον τομέα της Αστρονομίας,…

17 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.