Categories: Mobile

Η ΕΕ απαγορεύει στα κοινωνικά δίκτυα να διατηρούν τα προσωπικά δεδομένα για πολύ καιρό


Για άλλη μια φορά, η Ευρωπαϊκή Ένωση εξέδωσε απόφαση που εμποδίζει τη Meta να συγκεντρώνει και να διατηρεί σε υπερβολικό βαθμό τα δεδομένα των χρηστών. Το ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ αποφάσισε ότι πρέπει να τεθούν όρια για το πόσο καιρό η Meta και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες των χρηστών για στρατηγικές στοχευμένης διαφήμισης.

Η ιστοσελίδα TechCrunch αναφέρει ότι το ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ συντάχθηκε με προηγούμενη γνωμοδότηση που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Απρίλιο από δικαστικό σύμβουλο. Η προηγούμενη απόφαση προέτρεπε επίσης για όρια στο χρονικό διάστημα που οι εταιρείες θα μπορούσαν να διατηρούν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών με σκοπό τη στοχευμένη διαφήμιση.

Οι αποφάσεις παρέπεμπαν τις κατευθυντήριες γραμμές της διατήρησης στον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) του μπλοκ που θέσπισε η ΕΕ το 2018. Η αιτιολογική σκέψη 65 του GDPR καθιερώνει το «δικαίωμα στη λήθη» και το δικαίωμα διόρθωσης και διαγραφής δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Η μη συμμόρφωση με τον GDPR θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόστιμο 4% του παγκόσμιου ετήσιου κύκλου εργασιών, αριθμός που θα μπορούσε να φτάσει τα δισεκατομμύρια για μια μεγάλη εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως η Meta. Πέρυσι, η Meta αναγκάστηκε να καταβάλει πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ επειδή απαίτησε παράνομα από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το WhatsApp να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Η ΕΕ και η Meta μαζί με άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Apple και η Google, έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων αναφορικά με το Digital Markets Act. Η Meta αναμένει επί του παρόντος την απόφαση για πρόστιμο για την παραβίαση του Digital Markets Act της ΕΕ, όταν απαιτούσε από τους χρήστες να πληρώσουν για να απαγορεύσουν στην εταιρεία να συλλέγει και να μοιράζεται τα προσωπικά τους δεδομένα. Πέρυσι, το Δικαστήριο της ΕΕ έκρινε ότι η Meta έπρεπε να λάβει τη συγκατάθεσή της πριν από την παροχή προσωποποιημένων διαφημίσεων σε χρήστες στην περιοχή.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

«Μπορεί να καταστρέψει την ανθρωπότητα τα επόμενα 30 χρόνια», λέει ο «νονός» της Τεχνητής Νοημοσύνης

Ο Τζέφρι Χίντον λέει ότι υπάρχει 10% με 20% πιθανότητα η Τεχνητή Νοημοσύνη να οδηγήσει…

8 ώρες ago

Ο «πατέρας» της τεχνητής νοημοσύνης προειδοποιεί: Θα μπορούσε να εξαφανίσει την ανθρωπότητα στα επόμενα 30 χρόνια

Ο «πατέρας» της τεχνητής νοημοσύνης προειδοποιεί: Θα μπορούσε να εξαφανίσει την ανθρωπότητα στα επόμενα 30…

9 ώρες ago

Νέα θεωρία ίσως δώσει απάντηση στο παράδοξο των μαύρων τρυπών του Stephen Hawking

Θεωρητικά τίποτα δεν θα έπρεπε να διαφεύγει από τον ορίζοντα γεγονότων μιας μαύρης τρύπας, ωστόσο…

13 ώρες ago

Ο Donald Trump ζητά επίσημα αναβολή της απαγόρευσης του

Ο πρόεδρος Donald Trump ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο να αναβάλει τον νόμο που θα…

14 ώρες ago

Δωρεάν ένα κορυφαίο racing game στο Epic Games Store

Φτάσαμε αισίως στο 9ο δωρεάν game του Epic Games Store για τη φετινή εορταστική περίοδο,…

1 ημέρα ago

Οθόνες στις οικιακές συσκευές της εταιρείας [CES 2025]

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε ότι φέρνει την υψηλή τεχνολογία οθονών της σε ένα…

1 ημέρα ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.