Ζούμε πλέον σε έναν κόσμο γεμάτο με συνδρομές, καθώς σχεδόν κάθε εφαρμογή και υπηρεσία που χρησιμοποιούμε στις συσκευές μας απαιτεί μια συνδρομή για να μας προσφέρει ένα σωρό επιπλέον προνόμια. Όταν ο αριθμός αυτών των συνδρομών αυξάνεται, η διαχείριση τους και η απόφαση για το ποια θέλετε να κρατήσετε μπορεί να γίνει πραγματικός πονοκέφαλος.
Μερικές φορές, η διαδικασία διαγραφής μιας υπηρεσίας είναι τόσο κουραστική που θα ήταν καλύτερο να μην την είχατε επιλέξει εξαρχής. Ωστόσο, αυτή η διαδικασία μπορεί σύντομα να αλλάξει χάρη στην πρωτοβουλία της FTC που ονομάζεται «Click-to-Cancel».
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ ανακοίνωσε πρόσφατα τον τελικό κανόνα “Click-to-Cancel“, ο οποίος έχει έναν απλό στόχο: η ακύρωση μιας συνδρομής θα πρέπει να είναι εξίσου εύκολη με την εγγραφή. Ο κανόνας μπορεί δυνητικά να αποτρέψει τις εταιρείες από το να μετατρέπουν τη διαδικασία διαγραφής σε λαβύρινθο.
“Πολύ συχνά, οι επιχειρήσεις αναγκάζουν τους ανθρώπους να περάσουν από ατελείωτα εμπόδια μόνο και μόνο για να ακυρώσουν μια συνδρομή“, δήλωσε η πρόεδρος της FTC, Lina M. Khan. “Ο κανόνας της FTC θα βάλει τέλος σε αυτά τα κόλπα και τις παγίδες, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα στους πολίτες. Κανείς δεν πρέπει να εγκλωβίζεται να πληρώνει για μια υπηρεσία που δεν χρειάζεται πλέον“.
Οι νέοι κανόνες τίθενται σε ισχύ σε 180 ημέρες στις ΗΠΑ και μένει να δούμε αν θα υπάρξει κάποια ανάλογη ενέργεια και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
[via]