Η πανδημία του κορωνοϊού είχε άμεση επίδραση στις καταναλωτικές συνήθειες, επηρεάζοντας τη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.
Λόγω των περιοριστικών μέτρων, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα άλλαξαν στρατηγική κι επενδυτικό προσανατολισμό, λαμβάνοντας υπόψιν τη στροφή -χωρίς… επιστροφή- στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων.Πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ έδειξε ότι οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ ξεπέρασαν τα 100 εκατ. ευρώ το 2020, έναντι των 46,7 εκατ. ευρώ του 2019, ενώ το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη super market online έχει φτάσει πλέον στο 25% έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019.
Οι ηλεκτρονικές αγορές όμως στο κοντινό μέλλον θα φαίνεται ως κάτι «ξεπερασμένο» καθώς έρχονται επαναστατικές αλλαγές στη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για τα σούπερ μάρκετ και τις επαναστατικές αλλαγές στη λειτουργία τους που θα έρθουν στο άμεσο μέλλον.
Συνετρίβη λίγο μετά την εκτόξευση ο πρώτος δορυφορικός εμπορικός πύραυλος της Ευρώπης - Newsbeast play…
Ένας δοκιμαστικός πύραυλος που σχεδιαζόταν να κάνει την αρχή για μία σειρά εκτοξεύσεων δορυφόρων από…
Μια πρόσφατη μελέτη προτείνει μια νέα προοπτική στη μακρόχρονη προσπάθεια συμφιλίωσης της θεωρίας της γενικής…
Πολλά από τα υποτιθέμενα επιτραπέζια παιχνίδια που βρέθηκαν σε αρχαιολογικούς χώρους ήταν δυσνόητα για εμάς…
Ερευνητές του UCLA ανέπτυξαν έναν μικροσκοπικό αισθητήρα που μπορεί να βοηθήσει στην παρακολούθηση των μεταβολιτών,…
Κατά τη διάρκεια του Nintendo Direct, όπου αποκαλύφθηκαν πολλά παιχνίδια για το Switch, η Nintendo…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment