Η πανδημία του κορωνοϊού είχε άμεση επίδραση στις καταναλωτικές συνήθειες, επηρεάζοντας τη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.
Λόγω των περιοριστικών μέτρων, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα άλλαξαν στρατηγική κι επενδυτικό προσανατολισμό, λαμβάνοντας υπόψιν τη στροφή -χωρίς… επιστροφή- στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων.Πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ έδειξε ότι οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ ξεπέρασαν τα 100 εκατ. ευρώ το 2020, έναντι των 46,7 εκατ. ευρώ του 2019, ενώ το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη super market online έχει φτάσει πλέον στο 25% έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019.
Οι ηλεκτρονικές αγορές όμως στο κοντινό μέλλον θα φαίνεται ως κάτι «ξεπερασμένο» καθώς έρχονται επαναστατικές αλλαγές στη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για τα σούπερ μάρκετ και τις επαναστατικές αλλαγές στη λειτουργία τους που θα έρθουν στο άμεσο μέλλον.
Το «Εxperience AI» της Google έρχεται να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης -…
Τι κοινό έχουν οι OpenAI, Anthropic και Meta; Είναι τεχνολογικοί γίγαντες που πρόσφατα δάνεισαν την…
«Θέλω να βγάλω (νέα) ταυτότητα» – «Τσίπουρο πίνεις;»: Γενέθλια για το mAigov, οι 10 πιο…
Μαζί με το νέο Gemini 2.0, η Google ανακοίνωσε σήμερα μια νέα λειτουργία που ονομάζεται…
Μια δυσχερής διακοπή υπηρεσιών έπληξε αρκετές από τις εφαρμογές της Meta, με χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως…
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του Gemini 1.5, το τμήμα DeepMind της Google…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment