Δεν ξέρουμε κατά πόσο βρήκατε διασκεδαστική τη διαδραστικότητα του Bandersnatch ή του You vs. Wild, παρόλα αυτά, η Netflix έχει ανακοινώσει ήδη ότι θα ασχοληθεί προσφέρει και άλλου τέτοιου είδους εμπειρίες στους συνδρομητές της. Τον ίδιο δρόμο, ωστόσο, θα ακολουθήσει και το YouTube.
Όπως δήλωσε η επικεφαλής του τμήματος Original Programming, κ. Susanne Daniels, στο δίκτυο Bloomberg,
Έχουμε στα χέρια μας απίστευτα νέα εργαλεία και την ευκαιρία να δημιουργήσουμε πολυμορφικές και διαδραστικές ιστορίες. Ο Ben Relles (επικεφαλής του νέου τμήματος Interactive Shows & Live Specials) έχει τη γνώση και την εμπειρία να καταλάβει πώς η πλατφόρμα μας μπορεί να ενισχύσει το περιεχόμενο
Να σημειωθεί ότι στο παρελθόν έχουν γίνει διάφορα πειράματα από το YouTube με διαδραστικές διαφημίσεις, αλλά είναι γεγονός ότι μετά την ακύρωση πολλών original προγραμμάτων της υπηρεσίας δεν περιμέναμε μια τέτοια στροφή σε ένα ιδιαίτερο είδος διασκέδασης.
Θεωρούμε δεδομένο, επίσης, ότι εάν προχωρήσει κάτι τέτοιο στο YouTube θα καταγράφονται οι αποφάσεις που παίρνει ο χρήστης για να εμπλουτίζεται το “ψυχολογικό προφίλ” του με περισσότερες πληροφορίες…
[via]
Η ταινία θρίλερ, επιστημονικής φαντασίας, «Alien: Romulus», της 20th Century Studios, είναι τώρα διαθέσιμη, αποκλειστικά…
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις εγγραφών για τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας (ΠΜΔΚ), ο οποίος θα διεξαχθεί…
Η Garmin ανακοίνωσε τη νέα σειρά Instinct 3, την πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά ανθεκτικών…
Σε νέα εποχή εισέρχονται από σήμερα, 15 Ιανουαρίου, οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με πιο…
Το WhatsApp γιορτάζει το νέο έτος με την παρουσίαση μερικών νέων λειτουργιών που επισημοποιήθηκαν σήμερα.…
Με τον χειμώνα να κυριαρχεί και να δημιουργεί την τέλεια ατμόσφαιρα για νέες τεχνολογικές ανακαλύψεις,…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment