Δεν ξέρουμε κατά πόσο βρήκατε διασκεδαστική τη διαδραστικότητα του Bandersnatch ή του You vs. Wild, παρόλα αυτά, η Netflix έχει ανακοινώσει ήδη ότι θα ασχοληθεί προσφέρει και άλλου τέτοιου είδους εμπειρίες στους συνδρομητές της. Τον ίδιο δρόμο, ωστόσο, θα ακολουθήσει και το YouTube.
Όπως δήλωσε η επικεφαλής του τμήματος Original Programming, κ. Susanne Daniels, στο δίκτυο Bloomberg,
Έχουμε στα χέρια μας απίστευτα νέα εργαλεία και την ευκαιρία να δημιουργήσουμε πολυμορφικές και διαδραστικές ιστορίες. Ο Ben Relles (επικεφαλής του νέου τμήματος Interactive Shows & Live Specials) έχει τη γνώση και την εμπειρία να καταλάβει πώς η πλατφόρμα μας μπορεί να ενισχύσει το περιεχόμενο
Να σημειωθεί ότι στο παρελθόν έχουν γίνει διάφορα πειράματα από το YouTube με διαδραστικές διαφημίσεις, αλλά είναι γεγονός ότι μετά την ακύρωση πολλών original προγραμμάτων της υπηρεσίας δεν περιμέναμε μια τέτοια στροφή σε ένα ιδιαίτερο είδος διασκέδασης.
Θεωρούμε δεδομένο, επίσης, ότι εάν προχωρήσει κάτι τέτοιο στο YouTube θα καταγράφονται οι αποφάσεις που παίρνει ο χρήστης για να εμπλουτίζεται το “ψυχολογικό προφίλ” του με περισσότερες πληροφορίες…
[via]
Η σειρά OnePlus Nord είχε ως στόχο να προσφέρει ποιότητα σε ανταγωνιστική τιμή, με τα…
Η απαγόρευση του TikTok θα κόστιζε στις μικρές επιχειρήσεις των ΗΠΑ και στους δημιουργούς 1,3…
Οι επιστήμονες εισηγήθηκαν την ύπαρξη ενός νέου είδους αρχέγονων ανθρώπων. Οι Juluren, ή «άνθρωποι με…
Ερευνητές του North Carolina State University (NCSU) δημιούργησαν ένα μαγνητικό «μεταστοιχείο» που μπορεί να μετακινεί…
SOS για τον εθισμό παιδιών στα social media – Τι λένε οι ειδικοί και τι…
Η έλευση της εποχής των Αερομεταφορών έφερε μαζί της πολλά οφέλη για την ανθρωπότητα, αλλά…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment