Η εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαία. Αναλόγως αλματώδης είναι και η εξέλιξη των προϊόντων που περιστρέφονται γύρω από το gaming. Μία τσίχλα για… gamers, όμως, ήρθε να ταράξει τώρα τα νερά.
Η εταιρεία κολοσσός, Razer που ασχολείται εδώ και δεκαετίας με τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών αποφάσισε να λανσάρει το ιδιαίτερο αυτό προϊόν. Η Razer Inc. είναι μια τεράστια εταιρεία κατασκευής περιφερειακών υλικών (όπως πληκτρολόγια, ποντίκια, ακουστικά, φωτιστικά, κινητά, ηχεία κ.α.), πάροχος χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και μέγας χορηγός διαφόρων e-sports τουρνουά που ιδρύθηκε από τους Μιν-Λιανγκ Ταν και τον Ρομπέρ Κρακοφ.
Αυτή τη στιγμή εδρεύει στο Ίρβαϊν, στην Καλιφόρνια και στη Σιγκαπούρη. Είναι μια γιγαντιαία εταιρεία η οποία συχνά ξεχωρίζει (και άλλες λοιδορείται) για τα εκκεντρικά και σχεδόν αχρείαστα προϊόντα της. Είναι περιττό, φυσικά, να σημειώσουμε πως οτιδήποτε και αν βγάλει στην αγορά… ξεπουλάει, καθώς το brand name της είναι βαρύ στη βιομηχανία.
Η τσίχλα για τους gamers, από την Razer
Παρότι η εταιρεία με βάση το Ιρβαϊν, δεν έχει κανένα οικονομικό πρόβλημα, με τζίρο εκατομμυρίων ετησίως, προσπαθεί να εισχωρεί σε όλα τα δυνατά καταναλωτικά στρατόπεδα ώστε μήνα με τον μήνα να γιγαντώνεται περισσότερο. Ετσι, επέλεξε τώρα να λανσάρει μια δική της τσίχλα που όπως λέει είναι ειδική για gamers.
Πριν από έναν περίπου χρόνο η Razer είχε βγάλει το δικό της ενεργειακό ποτό. Ενα προϊόν πολύ δημοφιλές στους παίκτες βιντεοπαιχνιδιών. Βλέποντας τους Monster, Hell και Red Bull να ανοίγουν τα φτερά του στην gaming κοινότητα παγκοσμίως, θέλησε τότε να πάρει ένα μέρος της αγοράς.
«Μάσησε. Συγκεντρώσου. Κέρδισε»
Τώρα, όμως πρωτοπορεί. Ετσι ισχυρίζεται τουλάχιστον. Η τσίχλα «Respawn By 5», έρχεται για να κάνει την… διαφορά, σύμφωνα πάντα με την γνωστή εταιρεία. Τι διαφορετικό κάνει σε σχέση με μια κοινή τσίχλα; «Απογείωσε το παιχνίδι του με μια τσίχλα που σε κρατά συγκεντρωμένο και αναπτύσσει τα αντανακλαστικά σου. Αυτή η μοναδική τσίχλα συνδυάζει πράσινο τσάι και Βιταμίνες Β που βοηθά τους gamers να μένουν συγκεντρωμένοι διατηρώντας την εξαιρετική γεύση της», γράφει στην παρουσιάσή της η εταιρεία. Ενώ το σλόγκαν για το λανσάρισμα της τσίχλας είναι το «Μάσησε. Συγκεντρώσου. Κέρδισε».
Ολες οι γεύσεις είναι χωρίς ζάχαρη, ενώ η εταιρεία λέει πως κάθε τσίχλα έχει 5 ή λιγότερες θερμίδες. Οσο για τις γεύσεις που βγαίνουν, είναι τρεις και συγκεκριμένα: «Μέντα, Ρόδι με Καρπούζι και Τροπικά Φρούτα». Στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας διατίθεται σε κουτί των 10 πακέτων με 150 τσίχλες στην τιμή των (περίπου) 23 ευρώ.