Categories: Technology

Επαναστατικό: Σε παγκόσμια πρώτη στη Γερμανία, στόλος τρένων κινούνται αποκλειστικά με υδρογόνο! [βίντεο]


Σε μια παγκόσμια πρωτιά η Γερμανία εγκαινίασε σήμερα μια σιδηροδρομική γραμμή με τρένα που κινούνται αποκλειστικά με υδρογόνο, ένα τεράστιο βήμα προς τις μετακινήσεις με «πράσινους» συρμούς παρά τις προκλήσεις εφοδιασμού.

Ένας στόλος 14 υδρογονοκίνητων τρένων της γαλλικής εταιρείας Alstom θα αντικαταστήσει τις ντιζελοκίνητες λοκομοτίβες στο κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας σε μια διαδρομή εκατό χιλιομέτρωνm που συνδέει τις πόλεις Κούχξχαβεν, Μπρέμερχάβεν, Μπρέμερφέρντε και Μπουξτεχούντε κοντά στο Αμβούργο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Οποιαδήποτε ώρα της ημέρας οι επιβάτες θα ταξιδεύουν σε αυτή τη διαδρομή αποκλειστικά χάρη στο υδρογόνο», δήλωσε ο μάνατζερ του σχετικού πρότζεκτ της Alstom, Στέφαν Σρανκ.

Τα υδρογονοκίνητα τρένα ενσαρκώνουν πολλές από τις ελπίδες για την απεξάρτηση από τον άνθρακα των σιδηροδρόμων και την αντικατάσταση του ντίζελ, με το οποίο πραγματοποιούνται ακόμη το 20% των ταξιδιών στη Γερμανία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα τρένα αυτά με
τους μηδενικούς ρύπους είναι εφοδιασμένα
με κυψέλες καυσίμου, οι οποίες παράγουν
τον απαιτούμενο για την κίνησή τους
ηλεκτρισμό μέσω ενός συνδυασμού υδρογόνου
και οξυγόνου, μια διαδικασία που αφήνει
ως υποπροϊόντα στο περιβάλλον μόνον
ατμό και νερό, ενώ η έξτρα παραγόμενη
ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρίες
λιθίου, που επίσης διαθέτει το τρένο.

Το ευρωπαϊκό
τρένο του μέλλοντος

Τα τρένα Coradia iLint της Alstom, που σχεδιάστηκαν στην πόλη Ταρμπ της νότιας Γαλλίας και συναρμολογήθηκαν στo Σάλτσγκιτερ της κεντρικής Γερμανίας, είναι πρωτοπόρα στον τομέα.

Το
εγχείρημα προσέλκυσε επενδύσεις «αρκετών
δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ» και πιστώνεται
με τη δημιουργία έως και 80 θέσεων εργασίας
στις δύο χώρες, σύμφωνα με τη γαλλική
εταιρεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δύο
εμπορικά τρένα της συγκεκριμένης
τεχνολογίας πραγματοποιούν ήδη από το
2018 δρομολόγια στην Κάτω Σαξωνία, αλλά
από σήμερα ο αριθμός τους αυξάνεται στα
14. Ο γαλλικός όμιλος εξασφάλισε τέσσερα
συμβόλαια για αρκετές δεκάδες τρένα
στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία
και δεν βλέπει να μειώνεται η ζήτηση.
Μόνον στη Γερμανία, εκτιμά ο Σρανκ,
«μπορούν να αντικατασταθούν από 2.500 έως
3.000 ντιζελοκίνητοι συρμοί από υδρογονοκίνητα
μοντέλα»

Κι όπως λέει ο Αλεξάντρ Σαρπεντιέ, ειδικός στους σιδηροδρόμους της εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, Ρόλαντ Μπέργκερ, «μέχρι το 2035 περίπου το 15% -20% της περιφερειακής ευρωπαϊκής αγοράς μπορεί να κινείται με υδρογόνο – άλλωστε και στη χώρα μας το το επενδυτικό πλάνο της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) περιλαμβάνει μίσθωση νέων ηλεκτροκίνητων και υδρογονοκίνητων τρένων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Με ποιους αθόρυβους τρόπους η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει δραματικά τις ζωές μας -Πώς θα είναι η επόμενη ημέρα

Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με αθέατους τρόπους που επηρεάζουν εκατομμύρια ανθρώπους σε…

16 ώρες ago

Τελικά, κανείς δεν ξέρει τι είναι ο μεταλλικός δακτύλιος που έπεσε στην Κένυα

Έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για έναν…

19 ώρες ago

Δείτε το trailer για τη νέα ταινία του Jason Statham

Ο Jason Statham θυμίζει τον Liam Neeson από το Taken στην προσπάθεια του να βρει…

19 ώρες ago

Μια ρομποτική σκούπα που ανεβαίνει και σκαλοπάτια! [CES 2025]

Οι ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες προσφέρουν μεγάλη ευκολία, με την προϋπόθεση ότι χρειάζεται να καθαρίσετε μόνο…

19 ώρες ago

Το όραμα της εταιρείας για την εμπειρία χρήσης της τηλεόρασης [CES 2025]

Η Samsung παρουσίασε στο CES 2025 τις τελευταίες καινοτομίες της στις τεχνολογίες οθόνης με τεχνητή…

20 ώρες ago

Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν, εκεί όπου χτίζεται το μέλλον της τεχνολογίας παγκοσμίως

Η μικρή παράκτια πόλη Σίντσου (Hsinchu) στην Ταϊβάν μετρά πάνω από τρεις αιώνες ζωής. Παρότι…

20 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.