Categories: Internet

Επίσημο το «τέλος» του password sharing, έρχονται φθηνότερα πακέτα με διαφημίσεις


Για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία η Netflix ανακοίνωσε πως παρατηρήθηκε μείωση στους συνδρομητές της, καθώς για το πρώτο τρίμηνο του 2022 η δημοφιλής υπηρεσία streaming έχασε 200.000 συνδρομές. Το νούμερο μπορεί να φαίνεται μικρό μπροστά στα 100+ εκατομμύρια που εξακολουθούν να πληρώνουν συνδρομή, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα υπάρξουν σημαντικές επιπτώσεις τόσο για την εταιρεία, όσο και για εμάς τους τελικούς χρήστες.

Καταρχάς, σχεδόν αμέσως μετά την επίσημη ανακοίνωση η μετοχή της Netflix κατέγραψε πτώση περίπου 25%. Αυτό, όμως, που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι οι κινήσεις που ετοιμάζει η εταιρεία για να σώσει την κατάσταση. Και όπως σωστά μαντέψατε, μία από αυτές θα είναι η εκμετάλλευση του password sharing!

Ήδη από τα μέσα του περασμένου μήνα είχαμε δει πως ξεκίνησαν δοκιμές για να βγάλουν κέρδος από το password sharing σε μερικές χώρες, χρεώνοντας ένα έξτρα ποσό κάθε μήνα για να χρησιμοποιείται το ίδιο password σε περισσότερα σπίτια. Τώρα, θεωρείται βέβαιο ότι θα προχωρήσουν σε μαζική εφαρμογή του συστήματος anti-password sharing, κάτι που επιβεβαίωσε ο CEO της εταιρείας, Reed Hastings, στην ενημέρωση των μετόχων.

Η μεγάλη ώθηση που λάβαμε λόγω της πανδημίας COVID θόλωσε την πραγματική εικόνα. Οι βελτιώσεις που φέραμε στην υπηρεσία έφεραν σημαντική ανάπτυξη και άνοδο στον τζίρο μας, αλλά μια πιο αποδοτική εκμετάλλευση του multi-household sharing (σ.σ. το password sharing δηλαδή) θα μας βοηθήσει να κρατήσουμε το κέρδος μας στα επίπεδα του 20%.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 100+ εκατομμύρια σπίτια που χρησιμοποιούν το password κάποιου άλλου για να απολαύσουν την υπηρεσία μας. Μπορεί να μην έχουμε τη δυνατότητα να βγάλουμε κέρδος από αυτήν την πρακτική άμεσα, αλλά πιστεύουμε ότι μεσοπρόθεσμα θα τα καταφέρουμε.

Ήδη οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αλλαγή του μοντέλου password sharing μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Υπάρχει, όμως, και ακόμα μία «βομβίτσα» από τον Reed Hastings και αυτή δεν είναι άλλη από την προσθήκη φθηνότερων συνδρομητικών πακέτων που θα συμπεριλαμβάνουν διαφημίσεις μέσα στα επόμενα 1 ή 2 χρόνια!

Ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί τρομερά με την είσοδο των Disney+, HBO Max, Paramount+, Apple TV+ και των υπολοίπων συνδρομητικών υπηρεσιών, γι’ αυτό είναι λογικό η Netflix και κάθε άλλη αντίστοιχη υπηρεσία να αναζητά τρόπους αύξησης των κερδών. Το θέμα είναι τι σημαίνει αυτό για τους τελικούς χρήστες και αν τελικά θα αποδειχθεί βιώσιμο το συγκεκριμένο μοντέλο μέσα στα επόμενα χρόνια…

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η TCL φέρνει την επανάσταση στο έξυπνο σπίτι [CES 2025]

Στην CES 2025, η TCL κάνει την τεχνολογία πιο ανθρώπινη, προσφέροντας στους καταναλωτές μια καθηλωτική…

4 ώρες ago

Ανακοίνωσε επένδυση $20 δισ. για κέντρα δεδομένων στις ΗΠΑ

Ο επερχόμενος πρόεδρος Donald Trump άνοιξε τη συνέντευξη Τύπου στο Mar-a-Lago στις 7 Ιανουαρίου ανακοινώνοντας…

4 ώρες ago

Απίστευτα υψηλό το κόστος ανάπτυξης των παιχνδιών

Η Activision κυκλοφορεί κάθε χρόνο παιχνίδια Call of Duty εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες και…

4 ώρες ago

Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε

Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε…

4 ώρες ago

Αγωγή κατά της Meta διότι εκπαιδεύει τα AI μοντέλα της με προστατευμένο περιεχόμενο

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κατακτήσει τον κόσμο και φαίνεται να είναι το θέμα της μόδας…

4 ώρες ago

Η εταιρεία δεν δίνει δεκάρα για τους πειρατές του Windows

Ένας πρώην υπάλληλος της Microsoft δημοσιεύει στο X ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται για την…

4 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.