Categories: Technology

Επάγγελμα… influencer: Πόσα βγάζουν από μια ανάρτηση στο Instagram, στο Facebook, ένα βίντεο στο Youtube | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ


Ζούμε στην εποχή όπου τα πάντα φωτογραφίζονται και ανεβαίνουν στα social media. Ζούμε στην εποχή του Instagram και δεν είναι λίγοι, οι οποίοι βγάζουν λεφτά από αυτό. Αυτoί είναι οι γνωστοί influencers.

Τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των influencers (επιδραστικών χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης) έχουν αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με έκθεση. Η διαφημιστική εταιρεία Izea βρήκε ότι η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1.490 το 2019.

Οι μάρκες φαίνονται πρόθυμες να πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, βίντεο, ιστοριών και μπλογκ, υποστηρίζει η ιστοσελίδα ενημέρωσης «Business Insider». Αλλά ένας ειδικός επιμένει ότι αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης.

«Η ψηφιακή διαφήμιση ισοδυναμεί με αυτό που γίνεται γνωστό από στόμα σε στόμα, αλλά πάντα θα συνδυάζεται με την παραδοσιακή διαφήμιση», είπε ο Γιουβάλ Μπεν – Ιτζχάκ, διευθύνων σύμβουλος διαφήμισης με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας Socialbakers.

Η συγκεκριμένη έκθεση διερεύνησε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα ποσοστά από το 2014 έως το 2019. Από μικρο – influencers (άτομα με λιγότερους από 100.000 ακολούθους) μέχρι διασημότητες, διαπιστώθηκε ότι έβγαζαν σχετικά καλά χρήματα.

Αύξηση 44% του μέσου κόστους χορηγίας στο Instagram

Συγκεκριμένα βρέθηκε ότι το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019. Το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε μπλογκ (ιστολόγιο) έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019. Τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019. Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019, ενώ την ίδια περίοδο αύξηση παρουσιάστηκε και στο κόστος των αναρτήσεων του Twitter και των μπλογκ. Σε ό,τι αφορά το Twitter η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019, ενω για τα μπλογκ είναι από 369 ευρώ σε 1.308 ευρώ.

Όσο περισσότεροι άνθρωποι σπεύδουν να γίνουν influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο η βιομηχανία αυτή ερευνάται από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Τον προηγούμενο μήνα τρεις influencers είχαν αναρτήσεις στο Instagram που προωθούσαν κάποια προϊόντα που βοηθούν στην απώλεια βάρους, οι οποίες απαγορεύτηκαν από την υπεύθυνη Αρχή για την τήρηση της Διαφημιστικής Δεοντολογίας, καθώς κρίθηκαν «ανεύθυνες».

Στην αρχή του έτους η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών προειδοποίησε ότι ορισμένες δημοσιεύσεις των influencers μπορεί να παραβιάζουν το νόμο της κατανάλωσης, αν δεν καθιστούν φανερό πότε τα προϊόντα που παρουσιάζουν έχουν πράγματι ως στόχο τη διαφήμιση.

Στην έρευνα που έγινε από την εταιρεία Socialbakers φάνηκε ότι μέσα στον προηγούμενο χρόνο οι δημοσιεύσεις των influencers αυξήθηκαν κατά 150%, με τη χρήση του hashtag #ad να υπερδιπλασιάζεται. Προβλέπεται ότι οι μάρκες θα συνεχίσουν να δαπανούν πολλά χρήματα στη διαφήμιση μέσω των social media μέχρι το 2020 με τα ποσά αυτά να προσεγγίζουν το ένα δισεκατομμύριο.

Το Instagram τελευταία δοκιμάζει να κρύψει τα likes από τις δημοσιεύσεις, αλλά ο Ιτζχάκ δεν πιστεύει ότι αυτό θα επηρεάσει τη νέα βιομηχανία των influencer, καθώς αυτοί θα εξακολουθούν να μπορούν να βλέπουν την απήχηση που έχουν και είναι πολύ συνήθης πρακτική να δίνουν την άδεια στις μάρκες να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα ώστε να το επιβεβαιώνουν και οι ίδιες.

«Αυτό που μένει να δούμε είναι αν οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να έλκονται από τα προϊόντα αν δεν μπορούν να δουν τα likes», κατέληξε ο Ιτζχάκ.

Πηγή: BBC



Πηγή

iTech News

Leave a Comment

Recent Posts

Ερευνητές καλούν σε παγκόσμια προσπάθεια δημιουργίας ενός εικονικού κυττάρου τεχνητής νοημοσύνης!

Σημειώνοντας ότι οι πρόσφατες εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη και η ύπαρξη πειραματικών δεδομένων μεγάλης κλίμακας…

9 ώρες ago

Το νέο λειτουργικό σύστημα της Google για headsets «εκτεταμένης πραγματικότητας»

Η Google ανακοίνωσε το Android XR, ένα νέο λειτουργικό σύστημα σχεδιασμένο ειδικά για συσκευές που…

9 ώρες ago

Ένα επικό παιχνίδι εγκαινιάζει τα δωρεάν games για την περίοδο των εορτών στο Epic Games Store

Το Epic Games Store επέστρεψε και πάλι στη μαζική προώθηση μυστηριωδών δώρων για την περίοδο…

10 ώρες ago

Η κορυφαία μάρκα gaming οθονών στο πρώτο 9μηνο του 2024

Η AGON by AOC, η καταξιωμένη μάρκα gaming της AOC, παραμένει στην 1η θέση ως…

10 ώρες ago

Οδηγός Εορταστικών Δώρων PlayStation 2024

Καθώς πλησιάζει η περίοδος των εορταστικών αγορών, η Sony Interactive Entertainment μοιράζεται τον Οδηγό Εορταστικών…

10 ώρες ago

Η Huawei αποκαλύπτει μια νέα εποχή στον σχεδιασμό και την καινοτομία στα foldable smartphones και audio προϊόντα

Η Huawei αποκάλυψε πολυαναμενόμενα προϊόντα στο Ντουμπάι, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή τεχνολογικής αριστείας, στην παρουσίαση…

10 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.