Η Facebook λανσάρει από σήμερα τις playable ads στο κοινωνικό δίκτυο, προσφέροντας στους χρήστες μια πιο διαδραστική εμπειρία όταν οι διαφημίσεις αφορούν εφαρμογές ή παιχνίδια και σαφέστατα μια καλύτερη μέθοδο προώθησης των προϊόντων για τους διαφημιστές.
Οι playable ads του Facebook θυμίζουν λίγο τις Instant Apps της Google και πρακτικά δίνουν στον χρήστη τη δυνατότητα να παίζουν ένα μικρό κομμάτι του παιχνιδιού απευθείας από τη διαφήμιση χωρίς να χρειάζεται η εγκατάσταση στη συσκευή τους. Στη συνέχεια, φυσικά, θα υπάρχει η επιλογή να κατεβάσεις ή να αγοράσεις την εφαρμογή/παιχνίδι μεταφερόμενος στο κατάστημα.
Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος του τμήματος gaming της Facebook, Rick Kelly,
“Με 6 εκατομμύρια εφαρμογές στα διάφορα καταστήματα εφαρμογών, πολλές φορές είναι δύσκολο να βρεις αυτό που ψάχνεις. Γι’ αυτό, προσφέρουμε στους χρήστες και στις εταιρείες τα κατάλληλα εργαλεία που θα διευκολύνουν τη ζωή τους”
[via]
Μετά από πολλές φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό, η Nintendo ανακοίνωσε επίσημα τη νέα…
Η Sony έχει δηλώσει ότι η επερχόμενη ταινία Until Dawn έχει σκοπό να μεταδώσει το…
Οι έντονες φήμες των προηγούμενων ημερών επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, καθώς η Nintendo αποκάλυψε…
Κατά τη διάρκεια του 2024, ο πιο συχνός τύπος περιστατικών ασφαλείας που αντιμετώπισαν οι εταιρείες…
Η Sparkle υπέγραψε συμφωνία με την Oceanic Environmental Cables (OEC) για ανάκτηση και ανακύκλωση πλήθους ανενεργών…
Εκτεταμένη κυβερνοεπίθεση DoS στο δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ: Προβλήματα στο gov.gr - Newsbeast play …
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment