Η Facebook λανσάρει από σήμερα τις playable ads στο κοινωνικό δίκτυο, προσφέροντας στους χρήστες μια πιο διαδραστική εμπειρία όταν οι διαφημίσεις αφορούν εφαρμογές ή παιχνίδια και σαφέστατα μια καλύτερη μέθοδο προώθησης των προϊόντων για τους διαφημιστές.
Οι playable ads του Facebook θυμίζουν λίγο τις Instant Apps της Google και πρακτικά δίνουν στον χρήστη τη δυνατότητα να παίζουν ένα μικρό κομμάτι του παιχνιδιού απευθείας από τη διαφήμιση χωρίς να χρειάζεται η εγκατάσταση στη συσκευή τους. Στη συνέχεια, φυσικά, θα υπάρχει η επιλογή να κατεβάσεις ή να αγοράσεις την εφαρμογή/παιχνίδι μεταφερόμενος στο κατάστημα.
Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος του τμήματος gaming της Facebook, Rick Kelly,
“Με 6 εκατομμύρια εφαρμογές στα διάφορα καταστήματα εφαρμογών, πολλές φορές είναι δύσκολο να βρεις αυτό που ψάχνεις. Γι’ αυτό, προσφέρουμε στους χρήστες και στις εταιρείες τα κατάλληλα εργαλεία που θα διευκολύνουν τη ζωή τους”
[via]
Έχοντας πραγματοποιήσει σημαντικά βήματα προόδου με το λανσάρισμα του OnePlus Watch 2, η OnePlus προχώρησε…
Το ακούμε εδώ και χρόνια, είτε μέσω φημών, είτε μέσω διαρροών, είτε μέσω πραγματικών αιτήσεων…
Από σήμερα, 16 Δεκεμβρίου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής για τον πρώτο κύκλο…
Η κατασκευή του μεγαλύτερου τηλεσκοπίου στον κόσμο προχωρά με την πρόοδο του θόλου της κατασκευής…
Game Awards 2024: Το Astro Bot αναδείχθηκε το παιχνίδι της χρονιάς - Newsbeast play …
Η νέα ταινία Cleaner με πρωταγωνίστρια τη Daisy Ridley (Star Wars) μόλις απέκτησε το πρώτο…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment