Συνεχίζονται οι επίσημες τοποθετήσεις από πλευράς Facebook για να καταννοήσουν όλοι οι χρήστες τον τρόπο λειτουργίας του κοινωνικού δικτύου και τι ακριβώς συμβαίνει με τα προσωπικά δεδομένα τους. Στο σημερινό άρθρο του Rob Goldman, αντιπροέδρου για το τμήμα των διαφημίσεων, έχει δοθεί ο τίτλος “Δύσκολα ερωτήματα: Ποιες πληροφορίες γνωρίζουν για εμένα οι διαφημιστές του Facebook;” και απαντώνται διάφορα σχετικά ερωτήματα, αλλά και το κυριότερο: Αποτελεί ο χρήστης προϊόν του Facebook;
Για να δημιουργήσουμε ένα προϊόν που φέρνει κοντά ανθρώπους διαφορετικής κουλτούρας και απ’ όλο τον κόσμο, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι μπορούν όλοι να το αντέξουν οικονομικά. Οι διαφημίσεις μας επιτρέπουν να προσφέρουμε το Facebook δωρεάν για όλους. Δεν είμαστε, όμως, τυφλοί απέναντι στις προκλήσεις που δημιουργεί αυτό το μοντέλο, διότι απαιτεί απόλυτη αφοσίωση στην προστασία της ιδιωτικότητας.
Σας υποσχόμαστε, λοιπόν, το εξής: δεν λέμε στους διαφημιστές ποιοι είστε και δεν πουλάμε τα δεδομένα σας σε κανέναν. Αυτό ισχύει και ίσχυε πάντα. Πιστεύουμε ότι η εμφάνιση στοχευμένων διαφημίσεων και η προστασία της ιδιωτικότητας μπορούν να συμβαδίσουν και είμαστε απόλυτα αφοσιωμένοι στην ομαλή λειτουργία αυτού του μοντέλου.
Γνωρίζουμε ότι έχετε πολλές ερωτήσεις για τον τρόπο με τον οποίο εκμεταλλευόμαστε τα δεδομένα σας για το ζήτημα της διαφήμισης και τι έλεγχο έχετε επάνω σε αυτές. Θα απαντήσουμε σε κάποια από αυτά, αλλά πρώτα θα σας αποκαλύψουμε τον βασικό μηχανισμό λειτουργίας των διαφημίσεων στο Facebook.
Οι διαφημιστές μπορούν να σας προσεγγίσουν με πολύ συγκεκριμένους τρόπους:
Όχι. Το προϊόν μας είναι τα social media, η δυνατότητα να σας φέρνουμε σε επαφή με τους ανθρώπους που σημαίνουν κάτι για εσάς ανεξάρτητα από το που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο. Είναι το ίδιο με μια δωρεάν μηχανή αναζήτησης, μια ιστοσελίδα ή μια εφημερίδα. Το κύριο προϊόν είναι η εύρεση πληροφοριών ή η ανάγνωση ειδήσεων, και οι διαφημίσεις υπάρχουν για να χρηματοδοτήσουμε αυτήν την εμπειρία.
Πουλάμε διαφημιστικό χώρο στο Facebook, όπως συμβαίνει στις τηλεοπτικές εκπομπές ή στο ραδιόφωνο ή στις εφημερίδες. Δεν πουλάμε τα δεδομένα σας. Όταν ένας διαφημιστές τρέχει μια καμπάνια στο Facebook, μοιραζόμαστε αναλύσεις σχετικά με την απόδοση αυτών των διαφημίσεων. Για παράδειγμα, μπορούμε να πούμε στον διαφημιστή πόσοι άντρες και πόσες γυναίκες αντέδρασαν στην διαφήμιση του και πόσοι από αυτούς πάτησαν στη διαφήμιση από το κινητό τους.
Όσο ο κόσμος χρησιμοποιεί το Facebook, μοιράζεται πληροφορίες και περιεχόμενο, είτε ένα like σε κάποιο post, είτε μια φωτογραφία είτε ένα status update. Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να σας προσφέρουμε μια καλύτερη υπηρεσία. Για παράδειγμα, μπορούμε να σας εμφανίσουμε φωτογραφίες των κοντινότερων φίλων σας στην κορυφή του News Feed ή να σας εμφανίσουμε άρθρα με θεματολογία που σας ενδιαφέρει περισσότερο ή να σας συστήσουμε Groups που μπορεί να θέλετε να συμμετέχετε.
Επίσης, τα δεδομένα μας βοηθούν να σας δείχνουμε καλύτερες και πιο σχετικές διαφημίσεις με βάση τα ενδιαφέροντα σας. Παράλληλα, οι διαφημιστές μπορούν να προσεγγίσουν τους κατάλληλους ανθρώπους και να εκπροσωπήσουν καλύτερα εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που βασίζονται στο Facebook και τους καθημερινούς χρήστες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους και τους σκοπούς τους. Τα δεδομένα επιτρέπουν σε ένα μικρό τοπικό καφέ να επιβιώσει απέναντι σε μεγαλύτερες αλυσίδες επειδή διαφημίζεται στους χρήστες που βρίσκονται κοντά στην περιοχή του.
Δεν μπορείτε να αποφύγετε εντελώς τις διαφημίσεις, επειδή αυτές επιτρέπουν στο Facebook να προσφέρεται δωρεάν σε όλο τον κόσμο, αλλά έχετε πολλές επιλογές από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας για να αποφασίσετε πως ακριβώς γίνεται η εκμετάλλευση των δεδομένων σας.
Πως σας φαίνονται οι εξηγήσεις της εταιρείας;
«Κόφτη» στα social media για κάτω των 15 ετών; – Οριζόντια απαγόρευση εξετάζει η κυβέρνηση…
Επιτέλους, μετά από μεγάλη αναμονή, μάθαμε τι ετοιμάζει η Naughty Dog, η εταιρεία ανάπτυξης του…
Το OpenAI κυκλοφορεί το Sora, το δημοφιλές εργαλείο δημιουργίας βίντεο AI - Newsbeast play …
Ένας πρώην υπάλληλος της OpenAI, ο Suchir Balaji, βρέθηκε πρόσφατα νεκρός στο διαμέρισμα του στο…
Ίσως πρέπει να το σκεφτείτε δύο φορές πριν αποφασίσετε τι θα φάτε στο επόμενο γεύμα…
Η Google παρουσιάζει την επόμενη γενιά τεχνητής νοημοσύνης με το Gemini 2.0 - Newsbeast play…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment