Η Meta μπορεί να υπαναχώρησε στο θέμα των αλλαγών του Instagram που το μετέτρεψαν σε ένα κακέκτυπο του TikTok, αλλά δεν σταματά να ποντάρει δυνατά επάνω στην διανομή των videos στις πλατφόρμες της. Αυτή τη φορά, η εταιρεία ανακοινώνει την δυνατότητα δημοσίευσης των Reels ταυτόχρονα τόσο το Instagram, όσο και στο Facebook, ούτως ώστε οι δημιουργοί περιεχομένου να έχουν ταυτόχρονα ανοικτά δύο κανάλια εσόδων.
Τα Reels έκαναν την εμφάνιση τους στο Facebook πριν από μερικές εβδομάδες, μετά την πολύ επιτυχημένη ενσωμάτωση τους στο Instagram που ουσιαστικά οδήγησε την εταιρεία στην απόφαση να μετατρέπει αυτόματα όλα τα videos και τα Stories των χρηστών στο νέο format.
Εκτός από το cross-posting των Reels σε Facebook και Instagram, η Meta ενσωματώνει το sticker “Add Yours” που γνωρίζουμε από τα Stories, ενώ δίνει και την δυνατότητα να μετατρέψεις σε Reels τα Stories που δημοσίευσες στο παρελθόν (αρκεί φυσικά να τα έχεις κρατήσει στο αρχείο σου).
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Η Apple «δουλεύει» προκειμένου να φέρει στην αγορά ένα επανασχεδιασμένο Magic Mouse κάποια στιγμή μέσα στο 2026,…
Η Apple ανακοίνωσε ότι ανανέωσε τη βραβευμένη σειρά επιστημονικής φαντασίας Silo για τρίτη και τέταρτη…
Καθώς το 2024 πλησιάζει προς το τέλος του, και αφότου η ίδια ανέδειξε τις κορυφαίες…
Εκτός από το πολύ εντυπωσιακό Veo 2, η Google ανακοίνωσε και ένα ακόμη εργαλείο Τεχνητής…
Πριν από λίγο καιρό, η OpenAI κυκλοφόρησε το Sora, ένα μοντέλο μετατροπής κειμένου σε βίντεο…
Οι επιχειρηματικές δαπάνες για την τεχνητή νοημοσύνη αυξήθηκαν κατά 500% φέτος, στα 13,8 δισεκατομμύρια δολάρια…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment