Η Meta μπορεί να υπαναχώρησε στο θέμα των αλλαγών του Instagram που το μετέτρεψαν σε ένα κακέκτυπο του TikTok, αλλά δεν σταματά να ποντάρει δυνατά επάνω στην διανομή των videos στις πλατφόρμες της. Αυτή τη φορά, η εταιρεία ανακοινώνει την δυνατότητα δημοσίευσης των Reels ταυτόχρονα τόσο το Instagram, όσο και στο Facebook, ούτως ώστε οι δημιουργοί περιεχομένου να έχουν ταυτόχρονα ανοικτά δύο κανάλια εσόδων.
Τα Reels έκαναν την εμφάνιση τους στο Facebook πριν από μερικές εβδομάδες, μετά την πολύ επιτυχημένη ενσωμάτωση τους στο Instagram που ουσιαστικά οδήγησε την εταιρεία στην απόφαση να μετατρέπει αυτόματα όλα τα videos και τα Stories των χρηστών στο νέο format.
Εκτός από το cross-posting των Reels σε Facebook και Instagram, η Meta ενσωματώνει το sticker “Add Yours” που γνωρίζουμε από τα Stories, ενώ δίνει και την δυνατότητα να μετατρέψεις σε Reels τα Stories που δημοσίευσες στο παρελθόν (αρκεί φυσικά να τα έχεις κρατήσει στο αρχείο σου).
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Αναμφίβολα ζούμε στην εποχή των AI chatbots λόγω της τεράστιας έκρηξης υπηρεσιών όπως τα ChatGPT,…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφέρει ότι ζήτησε πληροφορίες από την εταιρεία X του Elon Musk σχετικά…
Ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας και επενδυτής Mark Cuban είναι έτοιμος να χρηματοδοτήσει μια εναλλακτική λύση του…
Ακόμη περισσότερες καλές ειδήσεις για όσους επιθυμούν να εγκαταλείψουν το οικοσύστημα κοινωνικών εφαρμογών της Meta…
Ο πόλεμος πλησιάζει στο τελευταίο trailer της επερχόμενης ταινίας Captain America: Brave New World των…
Όταν καίγεται ή χρησιμοποιείται σε κυψέλες καυσίμου, το υδρογόνο παράγει μόνο νερό, καθιστώντας το ιδανικό…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment