Η ομάδα ανάπτυξης του Instagram επιβεβαίωσε ότι επεκτείνει τη δραστηριότητα του στο χώρο των διαφημίσεων, καθώς ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει με μία νέα δοκιμή τοποθέτησης διαφημίσεων στην καρτέλα Shop.
Οι διαφημίσεις θα περιλαμβάνουν είτε μόνο μία εικόνα είτε ένα καρουζέλ και όλα τα «προϊόντα» θα μπορούν να αγοραστούν. Ωστόσο, μόνο μία μερίδα διαφημιστών θα έχουν εξαρχής πρόσβαση, με μία υπόσχεση ότι θα επεκταθεί το εύρος τους μελλοντικά. Επί του παρόντος, οι διαφημιζόμενοι αφορούν την Away, Fenty Beauty και Claire paint που εδρεύουν στις ΗΠΑ.
Νωρίτερα φέτος, το Instagram είχε προβάλει επίσημα διαφημίσεις στο Reels, ενώ είχε αρχίσει επίσης να δοκιμάζει διαφημίσεις αυτοκόλλητων, οι οποίες θα επέτρεπαν στους ανθρώπους να συμπεριλάβουν αυτοκόλλητα στις ιστορίες τους που διαφημίζουν ένα προϊόν.
Επί της ουσίας, εάν υπάρχει αχρησιμοποίητος χώρος στο Instagram, θα πρέπει να περιμένετε ότι οι διαφημίσεις θα εμφανιστούν εκεί αρκετά σύντομα. Δεν είναι σαφές πόσο επιτυχημένες θα είναι αυτές οι διαφημίσεις στην προώθηση αγορών, αλλά τα brands πιθανότατα θα θέλουν να το δοκιμάσουν μόνο και μόνο για να σιγουρευτούν ότι τα προϊόντα τους θα φαίνονται στους δισεκατομμύρια χρήστες του Instagram.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[via]