Η Disney ανακοίνωσε ότι προς το παρόν δεν σχεδιάζει να προσφέρει συνδρομή με διαφημίσεις και φθηνότερη τιμή για την υπηρεσία Disney+. Ο Bob Chapek, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε το ίδιο στο 23ο Ετήσιο Συνέδριο Επικοινωνιών Credit Suisse:
Επανεκτιμούμε πάντα τον τρόπο που συμβαδίζουμε με την αγορά σε όλο τον κόσμο, αλλά δεν έχουμε τέτοια σχέδια τώρα για να το κάνουμε αυτό. Είμαστε ευχαριστημένοι με τα μοντέλα που έχουμε μέχρι στιγμής
Οι υπηρεσίες που υποστηρίζονται από διαφημίσεις είναι κάτι που δεν έχει κυκλοφορήσει πλήρως σε όλο τον κόσμο, ωστόσο, παρατηρείται ως επί το πλείστον στις ΗΠΑ. (Hulu, HBO Max, Peacock). O Chapek σημείωσε ότι η εταιρεία είχε ελάχιστη επίδραση στους αριθμούς των συνδρομητών εν μέσω των πρόσφατων αυξήσεων τιμών της Disney+.
Στις ΗΠΑ, το κόστος της Disney+ αυξήθηκε κατά $1 σε $7,99 τον Μάρτιο. Ένα μήνα πριν, ο Καναδάς σημείωσε αύξηση της τιμής 3 $ CAD στα $11,99/μήνα και 30 $ στα 119,99 $ /χρόνο, αν και αυτό συνέπεσε με την κυκλοφορία του Disney+ Star, της διεθνούς έκδοσης του Hulu που πρόσθεσε εκατοντάδες τίτλους στον κατάλογο.
Όπως ανέφερε ο Chapek, η υπηρεσία Disney+ είναι στον «αέρα» σχεδόν δύο χρόνια, οπότε οι αυξήσεις των τιμών και οι νέες στρατηγικές τιμολόγησης θα έρθουν κάποια στιγμή στο μέλλον. Επί του παρόντος, ωστόσο, η υπηρεσία θα παραμείνει ως έχει.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
[via]