Δεν είναι πλέον απλά μια πλατφόρμα διαμοιρασμού φωτογραφιών

19


Ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri μίλησε πρόσφατα σε μία ανάρτηση του στο Twitter σχετικά με τα σχέδια της εταιρείας για το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Στο βίντεο, ο Mosseri περιέγραψε μερικές από τις αλλαγές που θα έρθουν στο Instagram τους επόμενους μήνες και πού σχεδιάζει να εστιάσει η εταιρεία.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του βίντεο είναι η παραδοχή του Mosseri σχετικά με τη φύση της υπηρεσίας, καθώς υποστήριξε ότι «δεν είμαστε πλέον απλά μία εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών».

Η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε τέσσερα πράγματα: στους δημιουργούς, τα βίντεο, τις αγορές και τα μηνύματα. Το βίντεο, ειδικότερα, φαίνεται να είναι το επίκεντρο του Instagram, καθώς πλέον η πλατφόρμα θεωρείται ως υπηρεσία ψυχαγωγίας, παρόμοια με το YouTube και το TikTok. Η εταιρεία θα φέρει αλλαγές εστιασμένες στο βίντεο, όπως βίντεο πλήρους οθόνης, mobile-first βίντεο και προτεινόμενο περιεχόμενο από λογαριασμούς που δεν ακολουθούν οι χρήστες.

Το Instagram αλλάζει συνεχώς τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες του σε μία προσπάθεια να συμβαδίσει με τις μεταβαλλόμενες τάσεις.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή