Categories: Mobile

Για πρώτη φορά μετά από χρόνια εκτός Top 5 στην Κίνα!


Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, η Apple βγήκε από την πρώτη πεντάδα των κατασκευαστών smartphones στην Κίνα, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Τα στοιχεία της Canalys δείχνουν ότι οι αποστολές iPhone της Apple στην Κίνα μειώθηκαν κατά 6,7% σε ετήσια βάση. Η πτώση αυτή αποδίδεται στον έντονο ανταγωνισμό από εγχώριες μάρκες όπως οι Huawei, Vivo, Oppo, Honor και Xiaomi. Η Huawei, ειδικότερα, είδε μια αναζωπύρωση στην αγορά των high-end smartphones, η οποία τροφοδοτείται από προηγμένα τσιπ που παράγονται εξ ολοκλήρου στην Κίνα.

Η Canalys ανέφερε ότι η συνολική κινεζική αγορά smartphone παρουσίασε αύξηση 10% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο του 2024, με τις αποστολές να ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια τεμάχια. Η Vivo ανακατέλαβε την πρώτη θέση αποστέλλοντας 13,1 εκατομμύρια τεμάχια, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 19%. Η Oppo ακολούθησε με 11,3 εκατομμύρια τεμάχια, η Honor με 10,7 εκατομμύρια τεμάχια και η Huawei με 10,6 εκατομμύρια τεμάχια. Η Xiaomi επανήλθε στην πρώτη πεντάδα με αύξηση 17% σε ετήσια βάση, αποστέλλοντας 10 εκατομμύρια τεμάχια. Αντίθετα, οι αποστολές της Apple μειώθηκαν σε 9,7 εκατομμύρια τεμάχια, αντιπροσωπεύοντας μερίδιο αγοράς 14%.

Ο αυξημένος ανταγωνισμός και η δυναμική της αγοράς στην Κίνα έχουν δημιουργήσει σημαντικές προκλήσεις για την Apple. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας μειώθηκε από 16% το προηγούμενο έτος σε 14%, ωθώντας την από την τρίτη στην έκτη θέση. Παρά τις προσπάθειες προώθησης, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών εκπτώσεων έως και 23%, η Apple δυσκολεύτηκε να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά. Το ανταγωνιστικό τοπίο περιπλέκεται περαιτέρω από τη συνολική ανάπτυξη των τοπικών πωλητών, οι οποίοι επωφελούνται από τις τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού τους και την ισχυρή πίστη των Κινέζων καταναλωτών στις φίρμες τους.

Ο Chief Operating Officer της Apple, Jeff Williams, επισκέφθηκε πρόσφατα την Κίνα, όπου συναντήθηκε με αξιωματούχους στο Πεκίνο και το Shenzhen για να ενισχύσει τη δέσμευση της Apple στην κινεζική αγορά. Ο αναλυτής της Canalys, Lucas Zhong, τόνισε τη σημασία που έχει η εταιρεία να τοπικοποιήσει το Apple Intelligence για την Κίνα εντός του επόμενου έτους για να ανακτήσει μερίδιο αγοράς. Η αναμενόμενη κυκλοφορία της σειράς iPhone 16 αργότερα φέτος αναμένεται επίσης να αυξήσει τη ζήτηση και ενδεχομένως να βελτιώσει τη θέση της Apple στην αγορά.

Translated with DeepL.com (free version)



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Έρχεται νέο πρόστιμο από την ΕΕ για μη συμμόρφωση του App Store με το DMA

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να επιβάλει πρόστιμο στην Apple επειδή δεν συμμορφώνεται επαρκώς με τις…

7 λεπτά ago

Ήξερες ότι το air fryer μπορεί να σε παρακολουθεί; (και στέλνει τα δεδομένα σου στην Κίνα…)

Η βρετανική οργάνωση Which? υποστηρίζει ότι το air fryer σας μπορεί να σας κατασκοπεύει και…

31 λεπτά ago

Το Nintendo Switch 2 θα είναι backwards compatible με τα παιχνίδια του original!

Η Nintendo ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι το λογισμικό του Nintendo Switch «θα μπορεί να…

50 λεπτά ago

Η Ιαπωνία έστειλε τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στο Διάστημα!

Ιάπωνες ερευνητές μόλις έστειλαν τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στον κόσμο στο Διάστημα, όπως αναφέρει το…

9 ώρες ago

Ξεπέρασε τα 146 εκατ. πωλήσεις, δεν αλλάζουν τα σχέδια για το Switch 2

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Nintendo, το Nintendo Switch παρουσιάζει μια μικρή πτώση…

17 ώρες ago

Σημαντική ανακάλυψη για το περίφημο Πρόβλημα των Τριών Σωμάτων

Το πρόβλημα των τριών σωμάτων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον τομέα της Αστρονομίας,…

17 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.