Το να είσαι YouTuber μοιάζει στις μέρες μας η ιδανική επαγγελματική αποκατάσταση: πληρώνεσαι αδρά φτιάχνοντας βιντεάκια για ό,τι σε ενδιαφέρει, την ίδια ώρα που οι εταιρικοί κολοσσοί είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμοι να σου στέλνουν οκάδες προϊόντων τους, ελπίζοντας πως θα τα διαφημίσεις στο κανάλι σου.
Όλοι τα καταφέρνουν και με το παραπάνω, ζώντας τη μεγάλη ζωή, σωστά; Αν πιστέψουμε τον YouTuber, Toobz, τότε όχι μόνο δεν είναι αυτή η εικόνα, αλλά απέχει κιόλας παρασάγγας από την πραγματικότητα!
Ο Toobz χτύπησε πρόσφατα το ορόσημο του 1 εκατ. views και πίστεψε πως είχε έρθει η στιγμή να δει πόσο του είχε αποφέρει η σκληρή του δουλειά στο YouTube στους 18 αυτούς μήνες που έτρεχε το κανάλι του. Και είδε πως είχε βγάλει μόλις 398,07 δολάρια (342,602 ευρώ)!
«Περίμενα πολλά περισσότερα από αυτό, τι στο καλό συνέβη;», αναρωτιέται. Και μας εξηγεί πως είναι ένας συνδυασμός παραγόντων, με πρώτο και καλύτερο το περιβόητο πια «adpocalypse» που εγκαινίασε το YouTube στις αρχές του 2017, όταν έφτιαξε ο Toobz το κανάλι του.
Η πλατφόρμα αποφάσισε τότε να στείλει τη συντριπτική πλειονότητα των διαφημίσεων που φιλοξενεί στα πιο «ήπια» κανάλια, αυτά που μπορεί να δει όλη η οικογένεια, ό,τι θεωρεί δηλαδή το YouTube κατάλληλο ως περιεχόμενο. Κι αυτό για να προστατεύσει τους διαφημιζόμενους και το περιεχόμενό τους, ελέγχοντας απόλυτα το πού θα παίξουν οι διαφημίσεις που φιλοξενεί.
Και ικανοποιώντας έτσι το διαχρονικό παράπονο των διαφημιζομένων πως δεν έχουν κανένα έλεγχο στα βίντεο με τα οποία συνδέονται οι διαφημίσεις των προϊόντων τους. Αυτός είναι ο λόγος που ο Toobz έβγαλε τόσο λίγα από τα βίντεό του, γιατί δεν τα έφτιαξε ποτέ με τις διαφημιστικές «προδιαγραφές» του YouTube. Το δημοφιλέστερο βίντεό του, για παράδειγμα, έβγαλε μόλις 81 σεντς ανά 1.000 views, τα μισά περίπου απ’ όσα υπολόγιζε πως έπρεπε να κερδίσει…
fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");
var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {
FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };
(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });
$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){
FB.init({
appId: '219378041527087',
cookie: true,
xfbml: true,
version: 'v3.0'
});
facebookAPILoaded = true;
});
}
Πηγή
Η Sunlight Group, μέλος του Ομίλου Olympia και εταιρεία τεχνολογίας, πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο στη…
Melody of Europe: Μια πρωτοποριακή ΑΙ οπτικοακουστική εμπειρία από την Telekom - Newsbeast play …
Εδώ και δεκαετίες, οι επιστήμονες εξερευνούν τον αινιγματικό κόσμο των θεμελιωδών σωματιδίων, αποκαλύπτοντας τα δομικά…
Με το TikTok να απέχει μόλις λίγες ημέρες από την απαγόρευση στις ΗΠΑ, οι χρήστες…
Ενδεχομένως αυτή την εβδομάδα να δούμε για πρώτη φορά επίσημα το Nintendo Switch 2. Σύμφωνα…
Ο CEO της Meta, Mark Zuckerberg, κάλεσε τον εκλεγμένο πρόεδρο Donald Trump να σταματήσει την…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment