Categories: Mobile

Αυτά ήταν τα κορυφαία trends στη δημοφιλή πλατφόρμα


To 2018 πλησιάζει στο τέλος του και το Instagram δεν θα μπορούσε να μην πραγματοποιήσει και αυτό μια ανασκόπηση της χρονιάς για να μας θυμίσει τις τάσεις που επικράτησαν τους προηγούμενους μήνες στη δημοφιλή πλατφόρμα.

Όπως αναφέρεται στο επίσημο blog της εφαρμογής, η αγάπη εξακολουθεί να αποτελεί το κορυφαίο συναίσθημα που μοιράστηκαν οι εκατομμύρια χρήστες με το Heart Love του Arata να είναι το πιο πολυχρησιμοποιημένο sticker στα Stories, και το Heart Eyes το πιο πολυχρησιμοποιημένο φίλτρο επίσης στα Stories. Στο Feed των χρηστών, το emoji της καρδιάς χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από κάθε άλλο στα σχόλια που άφηναν οι χρήστες, με τον αριθμό να ξεπερνά τα 14 δισεκατομμύρια! Το πιο χαρούμενο μέρος στον κόσμο δεν είναι άλλο από τη DisneyLand στο Τόκιο, όπου χρησιμοποιήθηκε περισσότερο το εικονίδιο με τη χαμογελαστή φατσούλα.

Σε ό,τι αφορά τη θεματολογία, η κατηγορία ASMR ήταν το κορυφαίο trend του 2018, το #fortnite ήταν το πιο ταχύτερα αναπτυσσόμενο hashtag σε όλο τον κόσμο, η K-pop κυριάρχησε στα είδη μουσικής χάριν στο συγκρότημα BTS, ενώ το μεγαλύτερο viral dance challenge ήταν το #inmyfeelingschallenge που απασχόλησε τους πάντες, από το @theshiggyshow μέχρι τον Will Smith (@willsmith).

Τέλος, οι χρήστες εκμεταλλεύτηκαν την πλατφόρμα του Instagram για να ακουστούν οι φωνές τους. Τα κορυφαία hashtags σε αυτόν τον τομέα ήταν τα #metoo (1.5 εκατ. φορές), #timesup (597.000) και #marchforourlives (562.000).;

Instagram Year in Review

  • Most Used Face Filter in Instagram Stories: Heart Eyes
  • Most Used Giphy Sticker on Instagram Stories: Heart Love Sticker by Arata
  • Number of times ❤️ was used in comments: 14 billion
  • Happiest Geotagged Location in the World (highest use of ? in the caption): Disneyland Tokyo
  • Top Niche Community Trend: ASMR
  • Highest Growth Hashtag Community: #fortnite
  • Top Fandom Community: BTS (#btsarmy)
  • Top Dance Movement: #inmyfeelingschallenge
  • Top Advocacy Hashtags: #metoo (1.5 million), #timesup (597K), #marchforourlives (562K)



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η Google παρουσιάζει την επόμενη γενιά τεχνητής νοημοσύνης με το Gemini 2.0

Η Google παρουσιάζει την επόμενη γενιά τεχνητής νοημοσύνης με το Gemini 2.0 - Newsbeast play…

18 ώρες ago

Way of the Sword, το sequel του horror samurai game έρχεται το 2026 [Video]

Το Onimusha: Way of the Sword, η πρώτη νέα προσθήκη στο franchise σαμουράι τρόμου της…

19 ώρες ago

Elton John: Never too Late, διαθέσιμο το πρωτότυπο ντοκιμαντέρ στο Disney+

Το πρωτότυπο ντοκιμαντέρ Elton John: Never too Late, σε σκηνοθεσία των R.J. Cutler και David Furnish, είναι τώρα διαθέσιμο, αποκλειστικά…

20 ώρες ago

Το θρυλικό game επιστρέφει με νέο sequel

Το αγαπημένο και πολυδιαφημισμένο Okami θα αποκτήσει sequel, αν και οι λεπτομέρειες είναι, μέχρι στιγμής,…

20 ώρες ago

Xiaomi Smart Band 9 Pro και το Xiaomi Smart Band 9 Active, επίσημα τα νέα fitness bands

Η Xiaomi παρουσιάζει το Xiaomi Smart Band 9 Pro και το Χiaomi Smart Band 9…

20 ώρες ago

Πρώτο gameplay trailer για το νέο co-op shooter

Η σουηδική 10 Chambers ανακοίνωσε το Den of Wolves στα περσινά Game Awards, οπότε είναι…

20 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.