Categories: Microsoft

Από πλατφόρμα κειμένου, το X θέτει ως προτεραιότητα πλέον τα videos


Σε συνέχεια της διακήρυξης του τον περασμένο μήνα, το X (πρώην Twitter) επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την ιδιότητα του ως μια πλατφόρμα που βάζει ως προτεραιότητα το video. Ως απόδειξη αυτού, η CEO του X, Linda Yaccarino, μοιράστηκε μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την ανάπτυξη της πλατφόρμας στο χώρο του διαμοιρασμού video χθες.

Τέσσερις στις πέντε συνεδρίες χρηστών στο X περιλαμβάνουν κατανάλωση video, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δόθηκαν αρχικά από τον επίσημο λογαριασμό @XData. Επιπλέον, ο λογαριασμός ανέφερε ότι ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης των προβολών video στο X είναι 35% και ο μέσος χρόνος που αφιερώνεται στο video έχει αυξηθεί κατά 17%. Πρόκειται για αριθμούς που η εταιρεία θεωρεί πολύ ελπιδοφόρους, δηλώνοντας ότι “το μέλλον του video στο X είναι λαμπρό“!

Η μετάβαση του X σε μια πλατφόρμα με κύριο χαρακτηριστικό το video έχει μεταμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το X ήταν κάποτε γνωστό για τις σύντομες δημοσιεύσεις κειμένου, αλλά τώρα δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο video σε διάφορες μορφές. Η έμφαση που δίνει η πλατφόρμα σε καθηλωτικά video μικρής διάρκειας συμβαδίζει με τις προσπάθειες ανταγωνιστών όπως το TikTok, οι οποίοι προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις του κοινού. Αυτή η μετάβαση οδηγεί επίσης στην αύξηση των video μακράς μορφής στην πλατφόρμα, καθώς το X προσπαθεί να ανταγωνιστεί καθιερωμένες πλατφόρμες όπως το YouTube.

Ως συνέπεια αυτής της αλλαγής, πολλοί δημιουργοί περιεχομένου στο X εστιάζουν πλέον τις προσπάθειές τους στη δημιουργία video. Η αλγοριθμική ιεράρχηση του περιεχομένου video στο X προωθεί αυτό το μοτίβο, επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνονται οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα. Επιπλέον, η πρόσφατη προσθήκη χαρακτηριστικών που επικεντρώνονται στο video έχει ανοίξει πρόσθετες δυνατότητες για εισόδημα, προσελκύοντας δημιουργούς που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία.

Ενώ η στροφή προς το περιεχόμενο video έχει δώσει υποσχέσεις για την αύξηση της δέσμευσης και των εσόδων, το X έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει προκειμένου να διατηρήσει μια υγιή και αξιόπιστη πλατφόρμα τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τους χρήστες.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Με ποιους αθόρυβους τρόπους η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει δραματικά τις ζωές μας -Πώς θα είναι η επόμενη ημέρα

Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με αθέατους τρόπους που επηρεάζουν εκατομμύρια ανθρώπους σε…

10 ώρες ago

Τελικά, κανείς δεν ξέρει τι είναι ο μεταλλικός δακτύλιος που έπεσε στην Κένυα

Έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για έναν…

13 ώρες ago

Δείτε το trailer για τη νέα ταινία του Jason Statham

Ο Jason Statham θυμίζει τον Liam Neeson από το Taken στην προσπάθεια του να βρει…

13 ώρες ago

Μια ρομποτική σκούπα που ανεβαίνει και σκαλοπάτια! [CES 2025]

Οι ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες προσφέρουν μεγάλη ευκολία, με την προϋπόθεση ότι χρειάζεται να καθαρίσετε μόνο…

13 ώρες ago

Το όραμα της εταιρείας για την εμπειρία χρήσης της τηλεόρασης [CES 2025]

Η Samsung παρουσίασε στο CES 2025 τις τελευταίες καινοτομίες της στις τεχνολογίες οθόνης με τεχνητή…

14 ώρες ago

Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν, εκεί όπου χτίζεται το μέλλον της τεχνολογίας παγκοσμίως

Η μικρή παράκτια πόλη Σίντσου (Hsinchu) στην Ταϊβάν μετρά πάνω από τρεις αιώνες ζωής. Παρότι…

14 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.