Categories: Microsoft

Από πλατφόρμα κειμένου, το X θέτει ως προτεραιότητα πλέον τα videos


Σε συνέχεια της διακήρυξης του τον περασμένο μήνα, το X (πρώην Twitter) επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την ιδιότητα του ως μια πλατφόρμα που βάζει ως προτεραιότητα το video. Ως απόδειξη αυτού, η CEO του X, Linda Yaccarino, μοιράστηκε μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την ανάπτυξη της πλατφόρμας στο χώρο του διαμοιρασμού video χθες.

Τέσσερις στις πέντε συνεδρίες χρηστών στο X περιλαμβάνουν κατανάλωση video, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δόθηκαν αρχικά από τον επίσημο λογαριασμό @XData. Επιπλέον, ο λογαριασμός ανέφερε ότι ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης των προβολών video στο X είναι 35% και ο μέσος χρόνος που αφιερώνεται στο video έχει αυξηθεί κατά 17%. Πρόκειται για αριθμούς που η εταιρεία θεωρεί πολύ ελπιδοφόρους, δηλώνοντας ότι “το μέλλον του video στο X είναι λαμπρό“!

Η μετάβαση του X σε μια πλατφόρμα με κύριο χαρακτηριστικό το video έχει μεταμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το X ήταν κάποτε γνωστό για τις σύντομες δημοσιεύσεις κειμένου, αλλά τώρα δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο video σε διάφορες μορφές. Η έμφαση που δίνει η πλατφόρμα σε καθηλωτικά video μικρής διάρκειας συμβαδίζει με τις προσπάθειες ανταγωνιστών όπως το TikTok, οι οποίοι προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις του κοινού. Αυτή η μετάβαση οδηγεί επίσης στην αύξηση των video μακράς μορφής στην πλατφόρμα, καθώς το X προσπαθεί να ανταγωνιστεί καθιερωμένες πλατφόρμες όπως το YouTube.

Ως συνέπεια αυτής της αλλαγής, πολλοί δημιουργοί περιεχομένου στο X εστιάζουν πλέον τις προσπάθειές τους στη δημιουργία video. Η αλγοριθμική ιεράρχηση του περιεχομένου video στο X προωθεί αυτό το μοτίβο, επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνονται οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα. Επιπλέον, η πρόσφατη προσθήκη χαρακτηριστικών που επικεντρώνονται στο video έχει ανοίξει πρόσθετες δυνατότητες για εισόδημα, προσελκύοντας δημιουργούς που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία.

Ενώ η στροφή προς το περιεχόμενο video έχει δώσει υποσχέσεις για την αύξηση της δέσμευσης και των εσόδων, το X έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει προκειμένου να διατηρήσει μια υγιή και αξιόπιστη πλατφόρμα τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τους χρήστες.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Ανακαλύψτε τις προτάσεις οθονών σε εξαιρετικές τιμές για αυτά τα Χριστούγεννα

Αυτή τη γιορτινή περίοδο, η Philips Monitors δημιουργεί μια σειρά προτάσεων από ευέλικτες και καινοτόμες…

6 ώρες ago

Το open-source AI μοντέλο παραγωγής video της Tencent εντυπωσιάζει!

Στις αρχές της χρονιάς, η OpenAI παρουσίασε το Sora, ένα νέο AI μοντέλο παραγωγής βίντεο…

7 ώρες ago

Η Κίνα ετοιμάζει τραίνα maglev ταχύτητας 1000 km/h με σταθερή σύνδεση 5G!

Η Κίνα πρωταγωνιστεί ολοένα και περισσότερο στην τεχνολογική πρόοδο, όχι μόνο στον τομέα της αεροδιαστημικής,…

7 ώρες ago

Δείτε το launch trailer του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού

Στις τρεις πρώτες ταινίες του Indiana Jones, ο Dr. Henry Jones Jr. δεν συνάντησε ποτέ…

7 ώρες ago

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της 2ης σεζόν

Ο Walton Goggins του Fallout λέει ότι είναι «ωραίο συναίσθημα» να επιστρέφει στο ρόλο του…

7 ώρες ago

Πρωτοποριακή τεχνολογία ίσως δώσει λύσει στο πρόβλημα των ναρκοπέδιων και όχι μόνο

Ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν μια τεχνολογία που μπορεί να ανιχνεύει νάρκες από μακριά και με…

8 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.