Αποκαλύπτει για πρώτη φορά νούμερα που αφορούν το περιεχόμενο στην εποχή Elon Musk

0


Η X δημοσίευσε τον πιο λεπτομερή απολογισμό των πρακτικών μετριασμού του περιεχομένου της μετά την εξαγορά της εταιρείας από τον Elon Musk. Η αναφορά, η πρώτη της X εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, παρέχει νέες πληροφορίες για το πώς εφαρμόζει τους κανόνες της, καθώς αγωνίζεται να κρατήσει τους διαφημιστές που έχουν εκφράσει ανησυχίες για την τοξικότητα στην πλατφόρμα.

Η αναφορά, η οποία περιλαμβάνει λεπτομερή στοιχεία σχετικά με τις καταργήσεις περιεχομένου και τις αναστολές λογαριασμών από το πρώτο εξάμηνο του 2024, δείχνει ότι οι αναστολές έχουν υπερτριπλασιαστεί από την τελευταία φορά που η εταιρεία μοιράστηκε στοιχεία. Η X ανέστειλε κάτι λιγότερο από 5,3 εκατομμύρια λογαριασμούς κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, σε σύγκριση με 1,6 εκατομμύρια αναστολές κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2022.

Εκτός από τις αναστολές, η X αναφέρει ότι «αφαίρεσε ή χαρακτήρισε» περισσότερες από 10,6 εκατομμύρια αναρτήσεις για παραβίαση των κανόνων της. Οι παραβιάσεις της πολιτικής της εταιρείας για συμπεριφορές μίσους αντιπροσώπευαν σχεδόν το ήμισυ αυτού του αριθμού, με την X να λαμβάνει μέτρα για 4,9 εκατομμύρια τέτοιες αναρτήσεις. Οι αναρτήσεις που περιείχαν κατάχρηση και παρενόχληση (2,6 εκατομμύρια) και βίαιο περιεχόμενο (2,2 εκατομμύρια) αντιπροσώπευαν επίσης ένα σημαντικό ποσοστό των αφαιρέσεων και των επισημάνσεων.

Παρόλο που οι αριθμοί αυτοί δεν αποδίδουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του περιεχομένου στο X (για παράδειγμα, η εταιρεία δεν κάνει διάκριση μεταξύ των αναρτήσεων που αφαιρεί και εκείνων που επισημαίνει) δείχνουν ότι το μισητό, καταχρηστικό και βίαιο περιεχόμενο είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η πλατφόρμα. Αυτά είναι επίσης τα ίδια ζητήματα για τα οποία έχουν εκφράσει ανησυχίες πολυάριθμοι διαφημιστές και ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων μετά την εξαγορά της εταιρείας από τον Musk. Στην αναφορά, η X ισχυρίζεται ότι το περιεχόμενο που παραβιάζει τους κανόνες αντιπροσώπευε λιγότερο από το 1% όλων των αναρτήσεων που κοινοποιήθηκαν στην πλατφόρμα.

Οι αριθμοί δείχνουν επίσης ότι υπήρξε σημαντική αύξηση αυτού του είδους περιεχομένου από την τελευταία φορά που το Twitter μοιράστηκε αριθμούς πριν από την εξαγορά του Musk. Για παράδειγμα, κατά το τελευταίο εξάμηνο του 2021, την τελευταία φορά που το Twitter κοινοποίησε τέτοια στοιχεία, η εταιρεία είχε αναφέρει ότι ανέστειλε περίπου 1,3 εκατομμύρια λογαριασμούς για παραβιάσεις των όρων υπηρεσίας και «ανέλαβε δράση» για περίπου 4,3 εκατομμύρια.

Η X είχε δημοσιεύσει προηγουμένως μια συνοπτική αναφορά σε μια ανάρτηση ιστολογίου 383 λέξεων τον περασμένο Απρίλιο, η οποία μοιραζόταν κάποια στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις διαγραφές περιεχομένου, αλλά δεν προσέφερε σχεδόν καμία λεπτομέρεια σχετικά με τα κυβερνητικά αιτήματα για πληροφορίες ή τις αφαιρέσεις αναρτήσεων. Η νέα έκθεση αποτελεί σημαντική βελτίωση σε αυτό το μέτωπο. Σε αυτήν αναφέρεται ότι η X έλαβε 18.737 κυβερνητικά αιτήματα για πληροφορίες, με την πλειονότητα των αιτημάτων να προέρχεται από χώρες εντός της ΕΕ και με αναφερόμενο ποσοστό αποκάλυψης 53%. Η X έλαβε επίσης 72.703 αιτήματα από κυβερνήσεις για την αφαίρεση περιεχομένου από την πλατφόρμα της. Η εταιρεία αναφέρει ότι ανέλαβε δράση σε λίγο πάνω από το 70% των περιπτώσεων. Η Ιαπωνία αντιπροσώπευε τη συντριπτική πλειονότητα αυτών των αιτημάτων (46.648), ακολουθούμενη από την Τουρκία (9.364).

[via]



Πηγή