Στη μηχανή αναζήτησης του Instagram, οι κατηγορίες που περιλαμβάνονται είναι οι λογαριασμοί, ta hashtags και οι τοποθεσίες. Ωστόσο, δεν παρέχεται η δυνατότητα αναζήτησης δημοσιεύσεων, φωτογραφιών ή βίντεο με βάσεις λέξεις-κλειδιά.
Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που πρόκειται να αλλάξει, καθώς ο επικεφαλής του Instagram ανακοίνωσε ότι εργάζονται πάνω σε μία πλήρη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Είναι εύκολο για έναν αλγόριθμο να βρει δημοσιεύσεις για τη λέξη-κλειδί «space», εάν αυτές εμπεριέχουν τη λέξη στις λεζάντες και τα hashtag. Αλλά ο αλγόριθμος θα χρειαστεί επίσης να βρει δημοσιεύσεις που δεν έχουν τα αντίστοιχα metadata.
Το Instagram αρχικά θα επικεντρωθεί στη σωστή αναζήτηση λέξεων-κλειδιών για την αγγλική γλώσσα και στη συνέχεια θα την επεκτείνει σε άλλες γλώσσες.
Όπως εξήγησε ο Mosseri σε ένα βίντεό του στο Instagram, η εταιρεία εξετάζει επί του παρόντος πτυχές όπως το κείμενο στη μηχανή αναζήτησης, τη δραστηριότητά των χρηστών, τα likes, καθώς και τη δημοτικότητα των δημοσιεύσεων που δίνουν καλά αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο, για αυτήν τη νέα εκδοχή της μηχανής αναζήτησης, η εταιρεία μπορεί να χρειαστεί να εξετάσει και άλλους παράγοντες, όπως το πότε ανέβηκε η ανάρτηση.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr
[via]
Κινέζοι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι δημιούργησαν ένα «πραγματικό Death Star» ικανό να καταστρέφει εχθρικούς δορυφόρους που…
Μια ενοχλητική δυσλειτουργία έχει επανεμφανιστεί στα iPhone, αν κρίνουμε από τις αναφορές που κάνουν την…
Η Google αναβαθμίζει την εφαρμογή Google Maps ενσωματώνοντας ακόμη πιο ενεργά την τεχνολογία της Τεχνητής…
Η 5η σεζόν του Stranger Things έρχεται το 2025 και επιτέλους έχουμε μερικές περισσότερες λεπτομέρειες.…
Πότισμα του γκαζόν με ένα κλικ στο κινητό – Ο ψηφιακός κηπουρός που ρίχνει 50%…
Τα μελλοντικά προϊόντα της Apple δεν θα είναι ποτέ τόσο κερδοφόρα όσο τα iPhone προειδοποίησε…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment