Categories: Internet

Ανακοίνωσε αυστηρότατους ελέγχους για τις πολιτικές διαφημίσεις και εφαρμόζει το GDPR σε όλο τον κόσμο


Οι διορθωτικές κινήσεις της Facebook συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό τις τελευταίες ημέρες. Καταρχήν, η εταιρεία “πέταξε” έξω από το κοινωνικό δίκτυο και την AggregateIQ, μια εταιρεία που παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες στο πλαίσιο των Καναδικών Εκλογών και αποδείχτηκε ότι έχει άμεση σχέση με την Cambridge Analytica.

Διαβάστε επίσης: #Faceblock: 24ωρο μποϋκοτάζ στα Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger στις 11 Απριλίου

Δεύτερον, είχαμε νέα ανάρτηση από τον Mark Zuckerberg, αλλά και επίσημη ενημέρωση από το blog της Facebook σχετικά με τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούνται για να δημοσιευθεί μια διαφήμιση που αφορά πολιτικό περιεχόμενο, με αφορμή τις σημαντικές εκλογές σε ΗΠΑ, Μεξικό, Βραζιλία, Ινδία και Πακιστάν μέσα στο 2018. Στο εξής, οποιαδήποτε υπηρεσία θέλει να δημοσιεύσει τέτοιου είδους διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο θα πρέπει να λαμβάνει πιστοποίηση που θα δίνεται με επιβεβαίωση της διεύθυνσης, της ταυτότητας των διαχειριστών, αλλά και των χρηματοδοτών της καμπάνιας. Γι’ αυτό θα προσληφθούν χιλιάδες επιπλέον υπάλληλοι στην εταιρεία.

Διαβάστε επίσης: Facebook: Αυτές είναι οι μεγάλες αλλαγές που αφορούν τα δεδομένα των χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο

Τρίτον, η Facebook θα εφαρμόσει τελικά τους κανόνες που θα επιβάλλει από τις 25 Μαΐου η Ευρωπαϊκή Ένωση (το περίφημο GDPR) σε όλο τον κόσμο. Βέβαια, αυτή η αλλαγή στάσης ίσως προήλθε από το γεγονός ότι η ΕΕ θα πιέσει για την ισχύ του GDRP για τους Ευρωπαίους πολίτες σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από το που ζουν ή που βρίσκονται.

Διαβάστε επίσης: Facebook Messenger: Σύντομα θα μπορούν όλοι να διαγράφουν (unsend) τα μηνύματα που έχουν στείλει

Τέλος, να σημειωθεί ότι τα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό με τη Facebook δεν θα αφήσουν ανεπηρέαστες τις υπόλοιπες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας όπως οι Apple, Alphabet (Google), Amazon, Twitter και Microsoft, οι οποίες θα τεθούν και αυτές υπό πολύ αυστηρότερους ελέγχους σχετικά με την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και την προστασία της ιδιωτικότητας.

[1, 2, 3]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Ανακοίνωσε επένδυση $20 δισ. για κέντρα δεδομένων στις ΗΠΑ

Ο επερχόμενος πρόεδρος Donald Trump άνοιξε τη συνέντευξη Τύπου στο Mar-a-Lago στις 7 Ιανουαρίου ανακοινώνοντας…

13 λεπτά ago

Απίστευτα υψηλό το κόστος ανάπτυξης των παιχνδιών

Η Activision κυκλοφορεί κάθε χρόνο παιχνίδια Call of Duty εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες και…

24 λεπτά ago

Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε

Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε…

27 λεπτά ago

Αγωγή κατά της Meta διότι εκπαιδεύει τα AI μοντέλα της με προστατευμένο περιεχόμενο

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κατακτήσει τον κόσμο και φαίνεται να είναι το θέμα της μόδας…

32 λεπτά ago

Η εταιρεία δεν δίνει δεκάρα για τους πειρατές του Windows

Ένας πρώην υπάλληλος της Microsoft δημοσιεύει στο X ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται για την…

42 λεπτά ago

Νέα καθυστέρηση στην κυκλοφορία του

Το Assassin's Creed Shadows, η επόμενη μεγάλη προσθήκη σε ένα από τα μεγαλύτερα franchise της…

48 λεπτά ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.