Categories: Facebook

Ανακοίνωσε αυστηρότατους ελέγχους για τις πολιτικές διαφημίσεις και εφαρμόζει το GDPR σε όλο τον κόσμο


Οι διορθωτικές κινήσεις της Facebook συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό τις τελευταίες ημέρες. Καταρχήν, η εταιρεία “πέταξε” έξω από το κοινωνικό δίκτυο και την AggregateIQ, μια εταιρεία που παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες στο πλαίσιο των Καναδικών Εκλογών και αποδείχτηκε ότι έχει άμεση σχέση με την Cambridge Analytica.

Διαβάστε επίσης: #Faceblock: 24ωρο μποϋκοτάζ στα Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger στις 11 Απριλίου

Δεύτερον, είχαμε νέα ανάρτηση από τον Mark Zuckerberg, αλλά και επίσημη ενημέρωση από το blog της Facebook σχετικά με τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούνται για να δημοσιευθεί μια διαφήμιση που αφορά πολιτικό περιεχόμενο, με αφορμή τις σημαντικές εκλογές σε ΗΠΑ, Μεξικό, Βραζιλία, Ινδία και Πακιστάν μέσα στο 2018. Στο εξής, οποιαδήποτε υπηρεσία θέλει να δημοσιεύσει τέτοιου είδους διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο θα πρέπει να λαμβάνει πιστοποίηση που θα δίνεται με επιβεβαίωση της διεύθυνσης, της ταυτότητας των διαχειριστών, αλλά και των χρηματοδοτών της καμπάνιας. Γι’ αυτό θα προσληφθούν χιλιάδες επιπλέον υπάλληλοι στην εταιρεία.

Διαβάστε επίσης: Facebook: Αυτές είναι οι μεγάλες αλλαγές που αφορούν τα δεδομένα των χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο

Τρίτον, η Facebook θα εφαρμόσει τελικά τους κανόνες που θα επιβάλλει από τις 25 Μαΐου η Ευρωπαϊκή Ένωση (το περίφημο GDPR) σε όλο τον κόσμο. Βέβαια, αυτή η αλλαγή στάσης ίσως προήλθε από το γεγονός ότι η ΕΕ θα πιέσει για την ισχύ του GDRP για τους Ευρωπαίους πολίτες σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από το που ζουν ή που βρίσκονται.

Διαβάστε επίσης: Facebook Messenger: Σύντομα θα μπορούν όλοι να διαγράφουν (unsend) τα μηνύματα που έχουν στείλει

Τέλος, να σημειωθεί ότι τα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό με τη Facebook δεν θα αφήσουν ανεπηρέαστες τις υπόλοιπες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας όπως οι Apple, Alphabet (Google), Amazon, Twitter και Microsoft, οι οποίες θα τεθούν και αυτές υπό πολύ αυστηρότερους ελέγχους σχετικά με την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και την προστασία της ιδιωτικότητας.

[1, 2, 3]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Πώς η SpaceX του Έλον Μασκ θέλει να κερδίσει έδαφος στην Ιταλία

Πώς η SpaceX του Έλον Μασκ θέλει να κερδίσει έδαφος στην Ιταλία - Newsbeast play…

4 ώρες ago

Ερευνητής ισχυρίζεται ότι έλυσε το «παράδοξο του παππού» και ότι είναι εφικτό!

Το ταξίδι στο χρόνο έχει από καιρό απορριφθεί ως αδύνατο, εν μέρει λόγω του διαβόητου…

5 ώρες ago

Ένα εξαιρετικό simulation game για τον «μαύρο χρυσό» διαθέσιμο δωρεάν στο Epic Games Store

Τα εορταστικά δώρα του Epic Games Store ολοκληρώθηκαν, αλλά το κατάστημα δεν φαίνεται να σχεδιάζει…

6 ώρες ago

Εκτόξευση στις αναζητήσεις για διαγραφή των Facebook, Instagram και Threads!

Οι αναζητήσεις στο Google Search για το πώς να ακυρώσετε και να διαγράψετε λογαριασμούς στο…

6 ώρες ago

Αυτές είναι οι νέες κάρτες γραφικών RTX 50 Series της MSI [CES 2025]

Η MSI παρουσίασε στο CES 2025 τις καινοτόμες κάρτες γραφικών NVIDIA GeForce RTX 50 Series,…

7 ώρες ago

Οι έξι τάσεις που διαμορφώνουν τις πληρωμές το 2025

Οι ψηφιακές πληρωμές αυξάνονται παγκοσμίως καθώς οι αγορές μέσα από ιστοτόπους, εφαρμογές ή πλατφόρμες καταστημάτων…

8 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.